Franco Mobidelii (Petronas SRT) a fost în fruntea clasamentului în FP2, în urma unei coliziuni, în timp ce Johann Zarco (Avintia) a fost pe locul secund, recuperând de asemenea după un incident. Morbidelli a stabilit un timp bun încă din primele 5 minute ale sesiunii, ajungând la un ritm inițial de 1m41,143s pe tur, cu motorul sau A-spec SRT Yamaha.
Câștigătorul etapei din San Marino, și-a îmbunătățit performanța până la 1m40,573s pe tur, timp păstrat ca etalon, o mare parte din sesiune.
Dragi fani Formula 1 și Motorsport,
Pentru a continua să îmbunătățim experiența urmăritorilor noștri pe această rețea de socializare, am decis că, din cauza numeroaselor cazuri în care oamenii sunt blocați de pe chat-urile comunității, ar trebui să oferim o alternativă pentru aceste grupuri de chat.
Vă invităm pe toți să aruncați o privire la https://chat.gp24.ro/ în timpul viitorului weekend de cursă pentru Marele Premiu al Statelor Unite, care va avea un grup dedicat pe aplicația noastră de chat. Există, de asemenea, câteva grupuri pentru echipele de top, dacă doriți să discutați acolo cu fani care gândesc la fel.
În acest moment, chat-ul este accesibil din orice browser mobil, laptop și desktop prin intermediul următorului link: https://chat.gp24.ro/ Participarea la chat nu necesită crearea unui cont, iar singurul dezavantaj este că setările de profil nu vor fi salvate și unele vor trebui completate de fiecare dată când vă conectați.
Așteptăm cu nerăbdare să vă primim în grupul (grupurile) de chat cu moderare umană, unde vom încerca să reducem moderarea la strictul necesar pentru a maximiza libertatea de opinie și de exprimare în limitele bunului simț.
Morbidelli, care a ieșit pe circuit pe pneuri medii, a trebuit să se oprească cu aproximativ 25 de minute înainte de finalul sesiunii, după un incident în virajul 10.
Vântul puternic a făcut ravagii în sesiunea precedentă de FP2 a celor din Moto3, mai mulți competitori fiind prinși pe circuit în primele 20 de minute.
În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2023)
Zarco și-a distrus Ducati-ul Avintia, în virajul 5, în timp ce Ștefan Bradl de la Honda, a avut un incident în virajul 2.
Joan Mir a încercat să atace timpul lui Morbidelli schimbând pneurile cu unele soft, însă Suzuki-ul sau a fost mai lent cu 0,062s, în fnal, cu doar 8 minute rămase din FP2.
Valentino Rossi (Yamaha), a ajuns și mai aproape, la o diferență de 0,002s de Morbidelli.
Turul următor, a fost dominat de Mir, care a reușit să ajungă la 1m40,441s, luând prima poziție.
Brad Binder de la KTM a fost primul care a reușit să atace timpul lui Fabio Quartararo din FP1, însă domnia să nu a ținut mult, deoarece au intervenit Zarco și Morbidelli.
Ziua de vineri, a fost încheiată cu Franco Morbidelli în funtea grilei, la 1m39,789s pe tur, înaintea rider-ului de la Ducati, care a fost mai lent cu 0,109s.
Top 3 a fost completat de Binder, iar Maverick Vinales aterminat sesiunea pe 4, înaintea lui Takaaki Nakagami, astfel 3 motoare din 2019 au ocupat poziții printre primii 5.
Mir a căzut până pe locul 6, înaintea colegului Espargaro, în timp ce Alex Marquez (Honda), Rossi și Suzuki-ul lui Alex Rins au completat top 10.
O problemă apărută târziu în sesiune pentru Quartaro, nu i-a permis să mai intre pe circuit, așadar a rămas pe locul 14.
FP2 s-a dovedit a fi dificil pentru cei de la Ducati, Jack Miller (Pramac) a rămas pe 11, iar Andrea Dovizioso la 1,3s în spatele liderului, a ajuns pe 18. Francesco Bagnaia a fost al 20-lea pe grila, iar Danilo Petrucci, a preluat poziția cu numărul 22.
Sursa:Photocredit:
Sponsor:
Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.