More

    Latest Posts

    MotoGP: Marele Premiu al Germaniei. Rezumatul ale antrenamentelor de Vineri.

    Jack Miller a dat startul weekendului Marelui Premiu al Germaniei de MotoGP cu cel mai bun timp din FP1, australianul de la KTM conducând un 1-2 pentru echipei Ducati.

    Pentru prima dată de la debutul său în MotoGP în 2013, un alt pilot decât Marc Marquez va câștiga la Sachsenring în acest weekend, în timp ce sextuplul campion mondial își continuă recuperarea după a patra operație la brațul drept. Johann Zarco de la Pramac, care a pus capăt Pole-Position-ului lui Marc Marquez la GP-ul Germaniei de anul trecut, a impus ritmul inițial pe Ducati-ul său în FP1.

    Pilotul francez l-a îndepărtat pe Franco Morbidelli de la Yamaha din fruntea clasamentului cu un timp de 1m22.081s la puțin peste cinci minute după cele 45 de minute de FP1, înainte de a îmbunătăți la 1m21.791s. Johann Zarco a găsit apoi un 1m21,719s înainte ca Aleix Espargaro de la Aprilia să preia conducerea cu 1m21,699s – deși a fost un moment scurt în fruntea plutonului, deoarece Johann Zarco a trecut în față o clipă mai târziu cu 1m21,655s.

    MotoGP, German

    Cu puțin mai puțin de jumătate de oră înainte de final, Jack Miller, de pe Ducati, echipa de fabrică, a fost cel mai rapid, cu un timp de 1m21.479s. Jack Miller ajunge în weekendul din Germania după ce a anunțat un contract pe doi ani cu KTM începând de anul viitor, australianul dezvăluind joi că a fost asigurat de Ducati că va continua să primească actualizări ale motocicletei și în 2022. Timpul lui Jack Miller a rămas cel de referință în timpul unui FP1 destul de liniștit, deși trei piloți au suferit accidentări.

    Andrea Dovizioso de la RNF Racing a căzut de pe Yamaha sa în virajul 1 cu 21 de minute înainte de final, iar Pol Espargaro de la Honda l-a urmat câteva minute mai târziu. La doar câteva momente după aceea, Alex Rins de la Suzuki a avut o căzătură frontală identică în virajul 1. După ce și-a fracturat încheietura mâinii în controversata coliziune din Turn 1 de la Barcelona cu Takaaki Nakagami, Alex Rins a parcat după căzătura din FP1.

    Pol Espargaro a suferit o a doua căzătură în virajul 1, cu puțin mai puțin de 10 minute înainte de final, partea din spate a motocicletei sale Honda a cedat la frânare și l-a aruncat într-un highside din care a avut nevoie de câteva minute pentru a-și reveni. Jack Miller a făcut un timp de 1m21.479s până la steagul cu carouri, deoarece majoritatea nu au trecut la pneuri noi în timpul FP1.

    MotoGP, German

    Coechipierul său de la Ducati, Francesco Bagnaia, l-a urmat cu 0,015 secunde, iar campionul mondial în exercițiu și actualul lider de puncte, Fabio Quartararo, a completat primele trei locuri pe Yamaha. Johann Zarco a alunecat până pe locul patru la final în fața lui Takaaki Nakagami, iar Aleix Espargaro a fost al șaselea pe Aprilia sa, în fața lui Luca Marini de la VR46 – care a rulat cu cauciuc proaspăt în finalul FP1 – și Andrea Dovizioso.

    Jorge Martin, care a suferit o intervenție chirurgicală la încheietura mâinii după cursa de la Barcelona, a fost la 0.256s de ritm, pe locul nouă pe a doua dintre motociclete Ducati Pramac, în fața lui Alex Marquez de la LCR Honda. Maverick Vinales a fost al 11-lea pe o Aprilia care poartă o nouă carenă aerodinamică pe partea laterală a RS-GP, iar Pol Espargaro a fost al 12-lea după dubla sa căzătură în fața lui Joan Mir și Francesco Morbidelli de la Suzuki. Brad Binder a fost cel mai bun pilot de la KTM, pe locul 15, în fața celor de la Gresini, Enea Bastianini și Fabio Di Giannantonio, în timp ce Alex Rins a fost al 19-lea după căzătura sa.

    Rezultatele prima Sesiunea de Antrenamente Libere:

    MotoGP, German

    Francesco Bagnaia a stabilit un nou record de tur în drumul său spre prima poziție în FP2 pentru Marele Premiu de MotoGP al Germaniei, conducând un Ducati 1-2-3.

    După ce s-a clasat pe primul loc în cele 45 de minute de antrenamente de dimineață, dominația Ducati în Germania a continuat și după-amiaza, când Francesco Bagnaia a fost cel mai rapid dintre toți, cu un timp de 1m20,018s, depășind recordul de tur existent al lui Marc Marquez, absent. A fost nevoie de doar cinci minute pentru ca cel mai bun timp de vineri dimineață, 1m21,479s, să fie depășit în condițiile sufocante de după-amiază de pe Sachsenring.

    Jorge Martin de la Pramac, proaspăt operat la braț în urmă cu două săptămâni, a stabilit ritmul inițial pe Ducati, cu un timp de 1m21,296s Acest lucru l-a menținut în fruntea plutonului doar pentru aproximativ un minut, când Miguel Oliveira de la KTM a fost cel mai rapid cu 1m21.166s. Jorge Martin a găsit un 1m21,136s la scurt timp după aceea pentru a reveni în fruntea ordinii, înainte ca Aleix Espargaro de la Aprilia să intre pentru prima dată în zona de 1m20s cu un 1m20,789s.

    MotoGP, German

    Spaniolul, care vine în Germania pe locul al doilea în clasament și la 22 de puncte în urma lui Fabio Quartararo de la Yamaha, a folosit noua carenă aerodinamică de la Aprilia în FP2, iar coechipierul său Maverick Vinales a început ziua cu ea. Timpul său de 1m20,789s l-a menținut în fruntea clasamentului până în ultimele șase minute, când Jack Miller, cel care a condus în FP1, a aprins ecranele de cronometrare și a reușit să facă 1m20,211s.

    Jack Miller s-a apropiat astfel de recordul turului, dar a fost depășit de coechipierul său, Bagnaia, când italianul a făcut 1m20,132s cu puțin peste două minute înainte de final. Francesco Bagnaia a găsit mai mult timp în ultimul său tur de pistă, pe cauciuc moale proaspăt, pentru a produce un timp de 1m20.018s și a încheiat ziua de vineri cel mai rapid dintre toți. Turul său a fost amenințat la final de Luca Marini, pilotul VR46 Ducati, deși acesta a pierdut cu 0,115 secunde în al doilea tur.

    Jack Miller a completat primele trei locuri la 0.078 de secunde, iar Aleix Espargaro a fost al patrulea pe Aprilia sa. Duo-ul Pramac Johann Zarco și Jorge Martin au completat primele șase locuri, iar campionul mondial în exercițiu Fabio Quartararo a fost al șaptelea pe Yamaha, la -0.381s de timp. Începătorul de la Gresini, Fabio Di Giannantonio, a urcat pe final până pe locul nouă pentru a-l conduce pe Joan Mir pe primul dintre piloți Suzuki, campionul mondial din 2020 testând un nou pachet aerodinamic.

    MotoGP, German

    Coechipierul său Alex Rins a strâns din dinți în ciuda problemelor de fractură de la mâna stângă și a ratat de puțin un loc provizoriu în Q2, ocupând locul 11, la 0.017s în spatele lui Mir, în timp ce Takaaki Nakagami a fost al 12-lea pe LCR Honda, în fața lui Enea Bastianini de la Gresini. Pol Espargaro a fost liderul echipei Honda a echipei de uzină pe locul 14, în timp ce Miguel Oliveira a dispărut pe locul 17 pe KTM-ul său.

    Rezultatele celei de-a doua Sesiunea de Antrenamente Libere:

    MotoGP, German

    • Mai multe știri despre Campionatul Mondial MotoGP pot fi găsite AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Getty Images


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss