More

    Latest Posts

    MotoGP: Francesco Bagnaia îl învinge pe Enea Bastianini la San Marino.

    Francesco Bagnaia a câștigat un Mare Premiu de MotoGP San Marino palpitant, învingându-l pe viitorul coechipier de la Ducati, Enea Bastianini, cu 0,034 secunde și urcând pe locul doi în clasament.

    Înaintea weekend-ului de la Misano, Ducati a confirmat că Enea Bastianini i se va alătura lui Francesco Bagnaia la echipa de uzină anul viitor, cei doi reluând duelul lor din Le Mans în ultimele etape ale GP-ului din San Marino. Francesco Bagnaia s-a impus într-o cursă tensionată până la linia de sosire pentru a-și adjudeca a patra victorie consecutivă și pentru a ajunge la 30 de puncte în spatele lui Fabio Quartararo de la Yamaha în campionat, după ce francezul nu a putut face mai mult decât al cincilea loc.

    Plecând din Pole Position Jack Miller a luat startul în virajul 1 în fața lui Enea Bastianini și Francesco Bagnaia, care a sărit de pe locul cinci după ce o penalizare pe grilă l-a scos de pe locul doi pe care s-a calificat. A urmat haosul la primul viraj din spate, când Johann Zarco de la Pramac, wildcardul Ducati Michele Pirro și Pol Espargaro de la Honda au fost scoși în coliziune – ultimul a plecat ținându-se de încheietură.

    Francesco

     

    Sarcina lui Jack Miller avea să se încheie în turul doi, când a alunecat de la conducere în virajul 4, în timp ce Marco Bezzecchi, pe Ducati VR46, a căzut în virajul 10. În spate, Fabio Quartararo a rămas pe locul opt, în timp ce Aleix Espargaro pe Aprilia a urcat pe locul șase în primul tur. Căzăturile lui Jack Miller și Marco Bezzecchi i-au promovat pe amândoi cu un loc, dar primii patru clasați, Enea Bastianini – care a preluat conducerea după ce Jack Miller a căzut – Francesco Bagnaia, Maverick Vinales pe Aprilia soră și Luca Marini de la VR46, s-au desprins de grupul de urmăritori.

    Cursa lui Enea Bastianini aproape că a luat același drum ca și a doi dintre omologii săi de la Ducati, când a pierdut partea din față în virajul 14 în turul al doilea. Pilotul de la Gresini – care a purtat o livrea omagială în cinstea regretatului fondator al echipei, Fausto Gresini – a rămas la bord și în frunte, deși Francesco Bagnaia avea să treacă în virajul 8 în turul următor. Maverick Vinales i-a urmat rapid exemplul cu un atac agresiv pe interiorul lui Enea Bastianini în virajul 14 pentru a-l urmări pe Francesco Bagnaia.

    În spate, Fabio Quartararo a profitat de ieșirea în decor a lui Aleix Espargaro în virajul 13 în turul șase pentru a lua locul cinci și a început să reducă ușor diferența față de cvartetul din fața sa. Francesco Bagnaia și Maverick Vinales se vor alinia în spatele lor în următoarele 16 tururi, pilotul Aprilia apropiindu-se în diverse momente, dar niciodată suficient pentru a executa o depășire curată a Ducati-ului.

    Enea Bastianini și Luca Marini s-au angajat într-o scurtă bătălie pentru locul trei în turul 16, prin virajele 10 și curba rapidă Curvone de la virajul 11, primul rezistând.

    Francesco

    Acest lucru i-a aruncat pe amândoi în ușoară derivă față de duo-ul de frunte, dar Enea Bastianini s-a mobilizat pentru a-l încolți pe Maverick Vinales și a trecut în față în virajul 1 la începutul turului 20. Enea Bastianini a continuat să taie din avansul lui Francesco Bagnaia și l-a presat pe acesta în ultimele tururi, pilotul Gresini fiind aproape de contact la frânarea pentru virajul 4. Acest lucru i-a oferit lui Francesco Bagnaia metri cruciali cu care să își apere avansul, dar Enea Bastianini a recuperat acest deficit prin ultimul sector.

    Ieșind din ultimul viraj nas în nas, Francesco Bagnaia a ajuns la steagul în carouri cu doar 0,034s în fața lui Enea Bastianini. Maverick Vinales a dispărut pe locul trei la final, la 4,2s de victorie, iar Luca Marini a fost un solid al patrulea la cursa sa de casă, cu o livrea specială VR46. Fabio Quartararo nu a reușit să acopere diferența până la podium și a trebuit să se mulțumească cu un cincilea loc care limitează daunele, ceea ce îi face să piardă doar două puncte din fruntea campionatului.

    Aleix Espargaro a fost la distanță de al șaselea la final și cade pe locul trei în clasament, la 33 de Fabio Quartararo, cu Alex Rins al șaptelea pe Suzuki, în fața lui Brad Binder de la KTM, Jorge Martin de la Pramac și LCR Honda a lui Alex Marquez. Miguel Oliveira a ocupat locul 11 pe KTM-ul său, după ce a fost nevoit să execute o penalizare de tur lung pentru că a depășit de prea multe ori limitele pistei.

    Francesco

    Andrea Dovizioso a obținut puncte în ultima sa cursă de MotoGP, conducând RNF Yamaha pe locul 12, în fața lui Raul Fernandez de la Tech3, Stefan Bradl de la Honda și Takaaki Nakagami de la LCR. Darryn Brad Binder a ratat puncte pe locul 16 pe RNF Yamaha, în timp ce Marco Bezzecchi a fost al 17-lea după ce a revenit după accident. Jack Miller l-a urmărit din umbră.

    Remy Gardner a fost un alt forțat să servească o penalizare de tur lung pe KTM-ul său Tech3, care l-a coborât pe locul 19, în fața lui Fabio Di Giannantonio de la Gresini și a dublura lui Joan Mir la Suzuki, Kazuki Watanabe. Franco Morbidelli de la Yamaha a fost implicat într-un incident cu Fabio Di Giannantonio la începutul cursei și în cele din urmă s-a retras din cursă.

    Rezultatele Marelui Premiu MotoGP al San Marino 2022:

    Francesco Francesco

     

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Formula 1 Fans Romania


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss