Merpano Banner ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner
More

    Merpano Banner Radical ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    MotoGP: Ducati se apropie de finalizarea echipei de piloti pentru 2021 -Efectul Domino-

    Ducati este aproape să-l asigure pe Jack Miller să facă parte din operațiunile sale MotoGP pentru sezonul 2021, deoarece au apărut o serie de înlocuitori Pramac de la Moto2. Miller a făcut parte din familia Ducati de când s-a alăturat echipei Pramac în 2018 și a avut paritate de mașinărie cu piloții încă din sezonul trecut.

    Datorită faptului că Ducati și-a pierdut principalele ținte pentru 2021 (Maverick Vinales și Fabio Quartararo) la Yamaha, plus Joan Mir la Suzuki, Miller a apărut ca favorit să treacă la echipa de uzina. Șeful Pramac, Francesco Guidotti, a declarat săptămâna trecută pentru motogp.com că a crezut că o înțelegere între Miller și Ducati a fost apropiată, șeful Ducati Davide Tardozzi confirmând acest lucru pentru BT Sport duminică.

    „Până acum ne gândim să-l avem pe Jack în echipa fabricii”, a spus Tardozzi. „Este evident că trebuie să gestionăm situația în cadrul operațiunii, deoarece piloți care se vor alătura echipei din fabrică, vor fi doi dintre cei doi piloți care au deja contract cu Ducati până acum”. „Deci, doi dintre cei cinci vor fi acolo. Jack a făcut ceva foarte bun la sfârșitul sezonului, așa că ne gândim că ar putea fi o posibilitate”. Discutăm intern despre asta, discutăm și cu Jack. „Dar încă nu este luată niciun decizie. Suntem foarte aproape de a lua o decizie cu privire la Jack, dar până acum nimic nu este definitiv”.

    Miller a terminat pe locul opt în clasament anul trecut, după ce a marcat cinci podiumuri, și a fost la doar 11 puncte în spatele pilotul echipei Ducati, Danilo Petrucci, care a câștigat o cursă în 2019. Reducerea dramatică în formă a lui Petrucci în a doua jumătate a anului trecut a pus la îndoială viitorul său la Ducati, marcajul italian fiind înțeles că a fost dispus să rezilieze contractul său pentru 2020 pentru a-l muta pe Miller pentru a face loc lui Johann Zarco.

    Cu toate acestea, când a devenit clar că implicațiile financiare ale rezilierii contractului lui Petrucci nu justificau un astfel de șanț, exilul KTM Zarco a fost plasat la Avintia pe un Desmosedici, în vârstă de un an, dar a contractat direct la Ducati. Înainte de mișcări mari pe piața de piloți majore la începutul anului, Miller era de așteptat să aibă o cerere mare, cu un pas până la Ducati neasigurat.

    Sezonul 2020 al lui Miller a fost cufundat în incertitudine la mijlocul anului trecut, când Ducati a încercat să-l semneze pe Jorge Lorenzo – pe care îl scăpase pentru 2019 – la Pramac pentru 2020. Cu Francesco Bagnaia deja contractat la Pramac și Ducati pentru 2020, Lorenzo ar fi luat locul lui Miller. În cele din urmă, Lorenzo s-a angajat la Honda pentru al doilea an al contractului său, deși s-ar retrage la sfârșitul lui 2019 și va continua să devină pilot de teste la Yamaha.

    Miller, căruia i s-a oferit KTM lui Zarco pentru restul anului 2019, când viitorul său Pramac a rămas nesigur, a crezut că acordul KTM tentant ar fi un risc prea mare în acel moment și s-a angajat cu Pramac, și a insistat către presă la Marele Premiu britanic că nu era nici supărare cu Ducati pentru încercarea sa de aventura Lorenzo.

    Atunci nu era clar atunci, cât de multă influență ar avea acest incident asupra negocierilor în continuare. În ciuda convorbirilor dintre Ducati și Andrea Dovizioso, care s-au oprit asupra banilor, toate semnele indică Dovizioso și Miller ca fiind line-up de piloți ale mărcii italiene pentru 2021. Nu numai că Ducati va avea un tânăr talentat pe care l-a căutat cu Miller, ci câștigă și un pilot de dezvoltare vitală, Miller acționând cu multe teste în ultimii ani – inclusiv oferind dispozitivului Ducati „Holeshot” și evoluția sa la dispozitiv de înălțime de cursa activă, debutul lor în cursă înainte ca piloții de uzina să o folosească.

    O line-up Miller / Dovizioso la Ducati nu lasă în mod evident loc lui Petrucci și este puțin probabil să se întoarcă în echipa Pramac pe care a condus-o între 2015 și 2018. În ciuda unei campanii de debut dezamăgitor în 2019, Bagnaia urmează să rămână la Pramac pentru 2021, în timp ce înaintașii Moto2, Enea Bastianini și Jorge Martin, par să fie favoriții care i se alătură.

    Bastianini s-a bucurat de un sezon solid in Moto2 de fată anul trecut pentru echipa Italtrans, marcând un podium la Brno pentru a ajunge pe locul 10 în clasamentul final – trei puncte în fața de campionul Moto3 2018, Martin, care a marcat două podiumuri târziu într-un sezon dificil pe șasiul KTM.

    Se înțelege că Martin are interes de la Honda, cu care a câștigat titlul de Moto3, dar opțiunile cu HRC par limitate. Honda l-a înscris pe Marc Marquez încă patru ani, iar probabil că fratele său Alex nu va renunța după un an, indiferent de ce se întâmplă anul acesta.

    Recent, Cal Crutchlow de la LCR și-a exprimat dorința de a-și continua cariera de MotoGP dincolo de acest an și a început discuțiile cu Honda pentru a rămâne, în timp ce actualul coechipier Takaaki Nakagami pare, de asemenea, pregătit.

    Ducati s-ar putea lupta să bată KTM pentru a semna și Martin. Având în vedere actuala criză financiară provocată de corona virus, Ducati se dă înapoi împotriva ofertelor mari de bani cu piloți – de aici problemele actuale la negocierile cu Dovizioso. Deși KTM a declarat recent că încearcă să semneze din nou toți cei patru piloți actuali la echipa uzinei și la Tech 3 (Pol Espargarao, Brad Binder, Miguel Oliveira, Iker Lecuona), s-ar putea muta pentru a-l asigura pe Martin – mai ales dacă Honda își exprimă interesul, având în vedere tensiunile care există între cele două mărci.

    Comentând zvonurile Martin, șeful Pramac Guidotti a declarat pentru motogp.com: „Cu siguranță, Jorge Martin este sub lumina de la Honda, deoarece a câștigat titlul cu ei în Moto3 acum doi ani”. Știu că au fost într-adevăr supărați că i-a părăsit să semneze pentru KTM (în Moto2), dar cred că l-ar avea înapoi. Și KTM, nu știu dacă îl va elibera. „Dacă Ducati va putea semna Martin, cred că va fi un miracol. Trebuie să fie foarte curajoși și deștepți pentru a-l obține”.

    Pentru Petrucci, o mutare la Mondialul Superbikes (WSBK) cu Ducati alături de fostul coechipier al echipei Pramac, Scott Redding, apare cel mai probabil, deși ar putea fi o opțiune solidă pentru Aprilia în MotoGP, în cazul în care Andrea Iannone nu va reuși în apelul său de a renunța la interdicția de dopaj de 18 luni.

    Cel mai mare ratat din toate acestea pare să fie Zarco. Ofertat de o retragere de Ducati la sfârșitul anului trecut, în urma ieșirii din KTM și a vrăjirii ulterioare a trei curse cu LCR Honda, el a respins inițial Avintia ca opțiune, deoarece „nu era o echipă de top” Ducati a reușit să-i convingă (cu promotorii MotoGP, Dorna Sports și cu organizatorul GP francez, Claude Michy, s-a gândit că s-a implicat în a-l reveni pe Zarco pe grila) și a-l determina să se alăture echipei Avintia.

    Zarco și-a menținut punctele de vedere pe care sa se urca în echipa de uzina pentru 2021, dacă se dovedește el în cursele de început ale acestui sezon. Cu COVID-19 oprind acest lucru, precum și o referință slabă la CV-ul său din provocarea sa eșuată la KTM, Zarco pare blocat în Avintia pentru viitorul prevăzut.

     

     


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Merpano Banner Radical ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss