Latest Posts

Modificările în stil Mercedes care ajută McLaren să avanseze

Vizualizări: 10410

McLaren a introdus o actualizare destul de substanțială la Marele Premiu al Franței, în încercarea de a-și ajuta lupta cu Ferrari pentru al treilea loc din Formula 1 anul acesta.

Prima dintre aceste schimbări a fost în partea din față a MCL35M, întrucât McLaren a considerat în cele din urmă oportun să adopte „coarnele” șasiului pe care le-am văzut folosite de alte echipe de ceva timp.

Cele introduse de McLaren împărtășesc o asemănare cu cele utilizate de Mercedes, mai degrabă decât variantele cu elemente multiple văzute în altă parte, cum ar fi la Ferrari sau Alfa Romeo.

Aceste aripi ajută la redirecționarea fluxului de aer care trece prin acea regiune, pentru a spori performanța fluxului care se deplasează în jos pe mașină.

McLaren

În acest moment al sezonului, McLaren are o rezistență mai bună la cerințele de răcire ale unității sale de putere Mercedes și a optat pentru reducerea presei de răcire din spatele mașinii, pentru a obține câștiguri aerodinamice.

Pentru a compensa acest lucru, echipa are opțiunea de a deschide panourile de răcire alături de cabină, ceea ce McLaren a făcut în Franța și a fost ușor de observat, având în vedere că erau în carbon brut, mai degrabă decât articole vopsite.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Panourile au putut fi găsite doar în partea stângă a mașinii, sugerând că aceste componentele din pod-ul lateral au nevoie de mai puțină asistență de răcire decât cele din partea dreaptă.

În partea din spate a mașinii, McLaren a făcut o schimbare semnificativă la designul plăcii aripilor din spate, optând pentru un set orizontal de lamele, care în mod obișnuit ar avea sloturi pentru a crea dungi.

Modificările în stil Mercedes care ajută McLaren să avanseze

Panoul care încorporează aceste lamele pare aproape a fi o imagine în oglindă a celei din secțiunea superioară a plăcii finale, cu lamele încovoiate în sus, mai degrabă decât în jos, în timp ce fluxul de aer este deplasat în exterior, mai degrabă decât în interior.

Pe lângă McLaren, şi alte echipe au adus modificări interesante monoposturilor.

Ferrari a sosit la Marele Premiu al Franței cu un ansamblu de aripi față revizuit care a prezentat numeroase schimbări subtile.

Modificările în stil Mercedes care ajută McLaren să avanseze

Aripa de specificații mai nouă este partea superioară a celor două din ilustrație și arată cum a fost îndepărtată secțiunea plană a plăcii, mărind lățimea arcului, ceea ce modifică forma, viteza și direcția vortexului creat.

Între timp, raportul clapelor care pot fi reglate a fost, de asemenea, modificat, cu dispozitivul de reglare mutat mai departe, ceea ce înseamnă că mai multe dintre cele două clape superioare sunt afectate atunci când se face o reglare a clapetei.

Acest lucru ar permite echipei să taie ceva mai mult mașina pentru a ajuta la îmbunătățirea echilibrului mașinii, în detrimentul direcționării fluxului de aer peste și în jurul anvelopei din față în secțiunea cea mai exterioară.

Modificările în stil Mercedes care ajută McLaren să avanseze

Ferrari a făcut, de asemenea, o schimbare la aripa sa din spate la Marele Premiu al Franței, cu secțiunea inferioară a cozii plăcii de capăt redusă destul de semnificativ (săgeata albastră).

Mercedes a ales să facă o mică modificare a volanelor sale în Franța, pentru a evita repetarea problemei care l-a lovit pe Lewis Hamilton la reluarea Marelui Premiu al Azerbaijanului.

După cum puteți vedea în inserție, Mercedes a instalat butoane de protecție pentru a împiedica apăsarea nedorită a butonului, cu o apăsare mai deliberată a butonului necesară pentru a implementa magia de frână de acum înainte.

Modificările în stil Mercedes care ajută McLaren să avanseze

Alpha Tauri a continuat să caute performanțe pentru AT02, deoarece a introdus un nou etaj pentru Marele Premiu al Franței.

Actualizările au avut grijă de zona din fața anvelopei din spate, deoarece un singur clapet a fost atașat anterior deasupra secțiunii de podea care a fost derulată în sus, acum a fost adăugat un clapet suplimentar.

Cu toate acestea, aceasta este mai scurtă decât versiunea anterioară, deoarece acum a fost adăugată o bandă suplimentară pe marginea podelei (săgeata roșie), ceea ce duce și la scurtarea secțiunii defilate.

Modificările în stil Mercedes care ajută McLaren să avanseze

AlphaTauri a introdus o nouă aripă frontală la Marele Premiu al Spaniei, care a modificat mai multe aspecte ale designului general, inclusiv o revizuire a formei vârfurilor clapetei, a dungilor de pe partea inferioară a aripii și a formei plăcii.

Plăcuța a fost pătrată, ceea ce înseamnă că și forma suprafeței care duce la cavitatea pe care o are în placă este modificată.

Mașina lui Yuki Tsunoda care a fost ridicată după accidentul său în timpul Marelui Premiu al Franței ne-a oferit o vedere minunată asupra acestei zone aripii de jos (de jos).

Veți observa că placa de picior are o bandă în mijloc (săgeată roșie), în timp ce fluxul de aer care circulă prin cavitate pare să fie trimis într-un canal sculptat în partea laterală a porțiunii inferioare a plăcii de capăt.

Modificările în stil Mercedes care ajută McLaren să avanseze

Mai multe ştiri despre Campionatul de Formula 1 găsiţi AICI!

Sursa: Motorsport Network
Photocredit: Motorsport Network
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Motorsport Network

Latest Posts

Don't Miss