More

    Latest Posts

    Modificarea difuzorului Ferrari care oferă indicii despre planurile echipei.

    Scuderia Ferrari a apărut ca având mașina de bătut în Formula 1 în acest sezon, Charles Leclerc câștigând două din primele trei Mari Premii.

    Ritmul a venit în ciuda faptului că echipa din Maranello nu a adus nicio evoluție majoră la F1-75 de la începutul testelor de pre-sezon din februarie. Șeful echipei Scuderia Ferrari, Mattia Binotto, a precizat, de asemenea, după Marele Premiu al Australiei, că nu va exista nicio actualizare majoră pentru o perioadă de timp, echipa alegând să se abțină de la orice lucru major pentru următoarea cursă de la Imola.

    Ferrari

    Acest lucru se datorează faptului că Marele Premiu din Emilia Romagna va fi un weekend de curse sprint și înseamnă că se va desfășura doar o singură sesiune de antrenamente de o oră înainte de calificări – ceea ce lasă puține oportunități pentru a testa noi componente. Cu toate acestea, Mattia Binotto a sugerat că vor exista câteva modificări minore menite să ajute echipa să evite problemele de porpoising cu care încă se luptă ocazional. „Vom încerca să atenuăm problemele pe care le avem încă până acum”, a spus Binotto. „Mă gândesc la porpoising și la săriturile care ne-au afectat performanțele din weekend”.

    „Așa că încercăm din nou să lucrăm la acest punct specific. Dar, în ceea ce privește îmbunătățirile și cele mai, să spunem semnificative, vor fi pentru mai târziu în sezon”. Pe termen scurt, accentul pare să fie pus pe un design revizuit al difuzorului, care a fost testat pe mașina lui Charles Leclerc în timpul primelor antrenamente libere de la Melbourne. Modificările apar în secțiunea cozii de barcă, deoarece aceasta urcă din partea din spate a secțiunii de scândură până la structura de impact, echipa adăugând o denivelare în secțiunea centrală.

    Ferrari

    Scopul acestor modificări este de a ajuta la stabilitatea părții din spate. În timp ce acest lucru sacrifică o parte din volum, se așteaptă ca geometria revizuită să crească forța de apăsare în anumite condiții de înălțime de rulare și de lactație – ceea ce s-ar putea dovedi benefic la gestionarea ricoșeelor. Având în vedere că echipa a adunat date despre noul design în Australia, difuzorul modificat ar putea fi implementat pe ambele mașini la următoarea cursă.

    Între timp, pe mașina lui Carlos Sainz Jr. din weekendul trecut, echipa a instalat senzori optici de înălțime la fiecare capăt și în centrul aripii față. Pentru a spori și mai mult capacitățile de colectare a datelor, a fost adăugată o pereche de camere pentru a capta imagini cu deformarea plăcii de capăt, la care au fost adăugate autocolante în formă de carouri care nu se văd în această imagine și care acționează ca punct de referință atunci când imaginile sunt studiate. De asemenea, echipa a stropit aripa spate a mașinii lui Charles Leclerc cu vopsea flow-viz în timpul sesiunii, pentru a obține confirmarea vizuală că aceasta funcționează așa cum s-a anticipat.

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.
    Sursa: Motorsport Network
    Photocredit: Formula 1 Fans Romania

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Motorsport Network

    Latest Posts

    Don't Miss