More

    Latest Posts

    Mick Schumacher nu regretă că a semnat pentru Haas, în ciuda unei săptămâni dificile.

    Mick Schumacher spune că nu regretă că a semnat pentru Haas, în ciuda unei săptămâni „turbulente” în care coechipierul său Nikita Mazepin a fost concediat.

    Contractul lui Nikita Mazepin a fost reziliat, alături de sponsorul principal Uralkali, ca urmare a invaziei Rusiei în Ucraina, iar echipei Haas F1 se află în căutarea unui pilot care să fie partenerul lui Mick Schumacher cu mai puțin de două săptămâni până la începerea sezonului. „Sunt fericit aici și mă înțeleg bine cu toată lumea”, a declarat Mick Schumacher pentru ziarul german Bild. „Este grozav că, în calitate de pilot aflat abia în al doilea an, am o influență atât de mare asupra dezvoltării și set-up-ului mașinii. Cresc împreună cu echipa”.

    Mick Schumacher a vorbit după o săptămână în care și-a pierdut coechipierul, dar și cel mai mare sponsor al echipei. Când a fost întrebat cum ar descrie ultima săptămână și jumătate, Mick Schumacher a răspuns „turbulentă”. „Am încercat să ne menținem concentrarea pe curse. Bineînțeles, acest lucru a fost orice, dar nu a fost deloc ușor cu toate evenimentele teribile din Ucraina”, a spus Mick Schumacher.

    Mick Schumacher
    Mick Schumacher și fostul său coechipier Nikita Mazepin în timpul testelor de pre-sezon de la Barcelona, la începutul acestei luni.

    Haas F1 și-a sacrificat sezonul 2021 în așteptarea revizuirii regulamentului din 2022, iar după prima rundă de teste de la Barcelona, Mick Schumacher a declarat că prima sa impresie despre noua mașină a fost „pozitivă”. „Cred că putem conduce mai departe în față”, a spus el. „Nu vom vedea cât de buni suntem cu adevărat și dacă este suficient pentru prima treime, de exemplu, până la primul weekend de cursă din Bahrain”.

    „Dacă avem mașina pe care credem că am dezvoltat-o în ultimele luni, pare promițătoare. Am lucrat din greu și am făcut schimb de idei aproape continuu. Din când în când, am dat echipei câteva zile libere din partea mea. Dar nu au fost prea multe. Vrem să atacăm pe toată lumea. Dacă mașina funcționează așa cum ne dorim, putem livra. Problema este că: Abia la prima cursă din Bahrain toate echipele își vor pune cărțile pe masă. Toate timpii pe tur și impresiile de la testele anterioare sunt secundare”.

    În ciuda faptului că în 2021 și-a petrecut cea mai mare parte a timpului la coada grilei de start, Mick Schumacher consideră că au existat aspecte pozitive de luat și că a fost un an de învățare pentru el. „Desigur, sezonul trecut a fost dificil din cauza mașinii, dar au existat și lucruri pozitive, cum ar fi duelul cu Max Verstappen la cursa din Ungaria”.

    Mick Schumacher

    „Știam că nu va fi un an în care să ne punem mari speranțe de succes. În medie, am terminat pe locul 16. Pentru ceea ce am avut la dispoziție a fost decent. Așa că nu au existat îndoieli. Întotdeauna am știut: este vorba de a învăța – și am făcut-o”.

    Mick Schumacher se pregătește pentru sezonul 2022 cu un avantaj, după ce a folosit noile pneuri de 18 inch în perioada în care era în Formula 2, dar spune că nu și-a stabilit niciun obiectiv pentru campania viitoare. „Cunoștințele mele despre pneuri sunt un pic mai bune datorită Formulei 2. Am pilotat deja cu jantele de 18 inch. În acel an am reușit să câștig campionatul. Așa că a funcționat foarte bine atunci. Dar ceilalți piloți vor recupera rapid”.

    „Toată lumea din echipă este foarte motivată. Este important să menținem această atmosferă vie cu rezultate bune. Dar întotdeauna trebuie să îți stabilești obiectivele puțin mai sus decât sunt realiste. Așa rămâi înfometat. Până acum nu mi-am stabilit niciunul pentru acest sezon. Va trebui să așteptăm și să vedem cât de repede mă obișnuiesc cu mașina. După cele două teste ar trebui să am o idee destul de clară despre ceea ce mă așteaptă în acest sezon”.

    Mick Schumacher

    Pentru acest an, Mick Schumacher va fi și pilot de rezervă la Ferrari și a declarat că fiecare dintre cei de pe grilă lucrează pentru a prezenta cea mai bună versiune a sa, astfel încât să poată concura pentru cele mai bune echipe. „Este plăcut să văd că performanțele mele din sezonul trecut au fost văzute și răsplătite cu un loc de rezervă la Ferrari. Dar concentrarea mea este pe Haas și pe acest an. Trebuie să performez aici. Ce se va întâmpla în viitor va fi apoi dezvăluit”.

    „Despre asta este vorba în fiecare sezon, până la urmă. De asemenea, pentru piloții care conduc pentru Scuderia Ferrari, Mercedes AMG F1 sau Red Bull Racing. Formula 1 este despre performanță. Dacă nu aduci asta, nu vei face parte din Formula 1 pentru mult timp”.

    Cu toate acestea, el nu a negat că a conduce pentru Scuderia Ferrari este visul său și a spus că va putea face față presiunii de a performa în umbra tatălui său, Michael Schumacher. „Presiunea nu ar fi prea mare. Scuderia Ferrari este visul oricărui pilot. Este cea mai veche și cea mai mare echipă din Formula 1. Toată lumea vrea să piloteze pentru Scuderia Ferrari”.

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: BILD Zeitung

    Photocredit: Formula 1 Fans Romania / Getty Images


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss