Latest Posts

Mexico FP1: Albon îl urmărește pe Verstappen

Vizualizări: 11229

Mexic FP1: Cel mai bun timp pentru Max Verstappen în debutul Mexicului, eroul local Sergio Perez pe muzică. Alexander Albon este surpriza zilei.

Campionul mondial Max Verstappen nu are cum să-l ocolească în Mexico City. Pilotul Red Bull Racing a stabilit cel mai bun timp în prima sesiune de antrenamente libere de pe Autodromo Hermanos Rodriguez, în 1:19.718 minute. Alexander Albon a fost surprinzător primul clasat, iar Sergio Perez și-a regăsit forma exact la timp pentru deschiderea Marelui Premiu de acasă.

Fanii, care veniseră deja în număr mare, au avut parte de multă acțiune în sesiunea de antrenamente. La începutul sesiunii, majoritatea piloților au testat un pneu prototip de la Pirelli. Fiecare pilot a avut la dispoziție două seturi suplimentare de pneuri la antrenamentele de vineri. Cinci piloți obișnuiți au fost nevoiți să asiste vineri după-amiază, deoarece au fost folosiți piloți juniori.

FP1, Albon, Verstappen, Mexic

Rezultatul:
Alex Albon a fost la doar 0,095 secunde de cel mai bun timp al lui Max Verstappen. Alex Albon a fost mult în față pe toată durata antrenamentelor. Sergio Perez a fost la trei zecimi de secundă în spatele său, pe locul trei. Lando Norris, al patrulea, era deja la o jumătate de secundă în urmă. La o jumătate de zecime în urmă s-a clasat Charles Leclerc, pe locul cinci, în fața lui Oscar Piastri, în al doilea McLaren, și a lui Carlos Sainz, în a doua mașină a echipei Scuderia Ferrari.

Daniel Ricciardo a fost al optulea, iar Esteban Ocon și Lance Stroll au completat top 10. Nico Hülkenberg a fost nevoit să abandoneze la prima sa încercare rapidă cu pneuri soft, dar a terminat al doisprezecelea la a doua încercare. Acest lucru l-a plasat chiar în spatele lui Lewis Hamilton.

FP1, Albon, Verstappen, Mexic

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Incidentele:
Traficul a fost o problemă constantă pe circuitul de 4,304 kilometri. Cu toate acestea, nu au existat probleme reale, iar comisarii nu au fost nevoiți să investigheze nicio situație.

Carlos Sainz a fost nevoit să meargă de mai multe ori în zonele de fugă, după aproximativ 20 de minute, deoarece sistemul hidraulic de la SF-23 al mașinii sale a cedat. Totuși, după o scurtă pauză de reparații, spaniolul a putut reveni pe circuit.

FP1, Albon, Verstappen, Mexic

Piloții de vineri:
Nu mai puțin de cinci echipe au folosit un tânăr pilot în prima sesiune de antrenamente. Este penultima oportunitate semnificativă pentru acesta, deoarece Brazilia este un weekend de sprint săptămâna viitoare, iar Las Vegas este un circuit nou. Regulamentul prevede ca un tânăr pilot să facă două apariții obligatorii pe echipă pe sezon.

Oliver Bearman, juniorul Scuderiei Ferrari, l-a înlocuit pe Kevin Magnussen la Haas F1 Team, Isack Hadjar a preluat AlphaTauri de la Yuki Tsunoda, Jack Doohan a urcat în cockpit-ul Alpine F1 al lui Pierre Gasly, Theo Pourchaire l-a reprezentat pe Valtteri Bottas la Alfa-Sauber, Frederik Vesti la Mercedes AMG F1 pe George Russell.

Sesiunea de antrenamente a decurs cu amărăciune pentru Theo Pourchaire. Juniorul francez de la Sauber a reușit să parcurgă doar patru tururi din cauza unor probleme la frâne și nu a stabilit niciun timp. Ceilalți debutanți din Formula 1 au reușit să își completeze programele fără probleme majore. Bearman a condus cvintetul de tineri pe locul 15. Isack Hadjar a terminat pe locul 17, cu Jack Doohan și Frederik Vesti imediat după el, pe locurile 18 și 19.

FP1, Albon, Verstappen, Mexic

Tehnică:
Yuki Tsunoda nu a luat parte la antrenamente, dar pe mașina sa a fost montată o unitate de propulsie Honda complet nouă. Pentru că este deja a cincea din acest sezon, pilotul japonez va trebui să plece duminică de pe ultima poziție a grilei de start.

Actualizările sunt rare în Mexic.
Singurul lucru pe care echipele îl fac este îmbunătățirea sistemului de răcire. Din cauza amplasării la aproximativ 2.200 de metri deasupra nivelului mării, debitul masic al aerului este mai mic. În consecință, inginerii se bazează pe mai multe branșamente de răcire și pe capace de motor mai mari. Dar pentru că mercurul a urcat „doar” până la 24 de grade Celsius, Scuderia Ferrari a renunțat la noul pachet de actualizări.

  • Mai multe știri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiți AICI.
Sursa: GP24 Media
Photocredit: Formula 1 Fans Romania
Sponsor: TricouMania

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 Media

Latest Posts

Don't Miss