Latest Posts

Mercedes puternic în Austin, vineri la Marele Premiu al Statelor Unite. – Pirelli Report.

Vizualizări: 16420

Mercedes AMG F1 a arătat performanțe puternice în sesiunile de antrenament pentru Marele Premiu al Statelor Unite, totuși schimbă un motor pentru Valtteri Bottas, luptele actuale privind fiabilitatea motorului Mercedes AMG F1 sunt „foarte neobișnuite” și ar putea juca un „rol cheie” în deciderea formulei. 1 cursă pentru titlu.

Valtteri Bottas a stabilit cel mai rapid timp de vineri în FP1, care a fost puțin mai rapid decât a reușit Sergio Perez de la Red Bull Racing când a fost cel mai rapid în FP2 mai târziu în după-amiază.

Mercedes

Decalajul de timp între anvelope:

Mercedes

Sumarul pneurilor pentru vineri:

  • Pilotul Mercedes AMG F1, Valtteri Bottas a fost cel mai rapid întreaga zi, cu un timp de 1m34.874s reușit în sesiunea de dimineață, utilizând pneurile P Zero Roșu soft. Sergio Perez de la Red Bull Racing a fost ușor mai lent decât el în condițiile de vreme caldă de după-amiază reușind cel mai bun timp din FP2, de asemenea cu pneuri soft. Aceasta și datorită unui nivel modest de evoluție a pistei în FP2 și a faptului că majoritatea piloților s-au concentrat pe pneurile medium.
  • În jur de 40% din pistă a fost reasfaltată de la ultima prezență a F1 aici pe Circuit of the Americas în 2019. Oricum, aceasta nu a făcut o diferență semnificativă în modul cum s-au comportat pneurile, având un nivel relativ mic de abrazivitate. Câteva denivelări mai sunt încă prezente în ciuda „măcinării” acestor zone, un proces prin care asfaltul trebuia să devină mai neted.
  • Sesiunea FP2, derulată în condiții comparabile cu cele din cursă, a avut temperaturi ambientale de 31 de grade, respectiv 39 de grade la nivelul asfaltului: cu aproape 20 de grade mai mult decât în urmă cu doi ani. Explorarea capacităților pneurilor medium pe o temperatură ridicată a fost cheia pe care s-au concentrat echipele în FP2, cei mai mulți piloți pornind în sesiune pe pneurile medium C3 și încheind cu runde lungi pe aceeași compoziție. P Zero Alb hard a fost puțin folosit azi, poate și pentru faptul că piloții au dorit să salveze alocarea pentru această compoziție, pentru a utiliza aceste pneuri spre finalul week-end-ului.
  • Diferența de performanță estimată până acum este dificil de calculat între pneurile hard și medium în special, și care ar trebui să fie în jurul a 0,5 secunde (pe baza rulajelor de până acum). Există de asemenea o diferență de 0,6 sau 0,7 secunde între medium și soft până acum: ușor mai ridicată decât ne-am așteptat.

Mercedes

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Mercedes

Mercedes

Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:
„În ciuda faptului că pista a fost reasfaltată în proporție de 40%, nu am remarcat diferențe mari în ceea ce privește abrazivitatea comparativ cu ultima noastră vizită aici în 2019, și este chiar mai denivelată. Cea mai mare diferență a fost însă în privința vremii, atât temperatura la nivelul pistei cât și cea ambientala fiind semnificativ mai ridicate decât în urmă cu doi ani.

Așa cum era de așteptat pe temperaturile ridicate de azi, am observat o ușoară supraîncălzire a pneurilor spate la compoziția C4, care sunt supuse unui stres special datorită solicitărilor severe de tracțiune de pe acest circuit în special pe ultima sa parte. Gestionarea pneurilor medium pare să fie cheia succesului, iar acesta este lucrul asupra căruia echipele se vor concentra sâmbătă, cu încercarea de a trece de Q2 pe medium cu scopul de a porni în cursă cu acest pneu pentru o gamă mai mare de posibilități. ”

Pirelli Technical & Sporting Briefing – 03-09-2021 (Engleza):

Mercedes

Rezultatele al primei sesiuni de Antrenamente Libere:

Mercedes

Mercedes

Rezultatele ale celei de-a doua sesiuni de Antrenamente Libere:

Mercedes

Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

Sursa: GP24 / Pirelli
Photocredit: Pirelli / Getty Images
Sponsor: Pirelli

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 / Pirelli

Latest Posts

Don't Miss