Latest Posts

Mercedes ocupă prima linie: Marele Premiu al Ungariei 2021 – Posibile strategii de cursă – Pirelli Report.

Vizualizări: 14395

Mercedes are ambele mașini pe primul linie în Ungaria, după ce i-a învins confortabil pe piloții Red Bull, Max Verstappen și Sergio Perez, în timpul sesiunii de calificare pentru Marele Premiu al Ungariei.

Mercedes

Rezultatele Complete ale Sesiunii de Calificare:

Mercedes

Posibile strategii de cursă:

  • Cursa de 70 de tururi a Marelui Premiu al Ungariei este fin balansată între strategiile cu una și două opriri, ambele abordări fiind valide pentru cursă, dar cea cu două opriri fiind cea mai rapidă, pe hârtie.
  • Multe vor depinde de doi factori: pneurile de start și temperaturile. Aceia care vor porni pe pneurile P Zero Roșu soft C4 vor opta pentru două opriri, cu un număr potențial de opțiuni ce implică schimbul pe pneul medium P Zero Galben C3 pentru ultimele două stinturi sau chiar un ultim stint pe pneul soft la finalul cursei – în special dacă se urmărește obținerea punctului bonus pentru campionat pentru cel mai rapid tur. Utilizarea tuturor celor trei compoziții reprezintă o opțiune viabilă.
  • Oricum, cunoscută fiind dificultatea depășirilor pe Hungaroring, poziția pe pistă este cheia succesului; astfel mulți piloți ar putea fi încurajați să meargă pe o singură oprire. Cei care vor porni pe pneul medium pot face ca această strategie să funcționeze, prin schimbul pe pneurile hard, P Zero Alb C2 pentru restul cursei. Dar si soft – hard este posibilă, deși ceva mai lentă.
  • Vremea va fi probabil  factorul decisiv. Până acum, s-au înregistrat temperaturi record pentru acest circuit, iar ploaia prognozată până acum nu s-a materializat.

Mercedes

Să fim atenți:

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

  • Pilotul Mercedes, Lewis Hamilton a obținut cel de-al 101-lea pole position din carieră, în fața coechipierului său, Valtteri Bottas. Pilotul Red Bull, Max Verstappen a fost cel mai rapid în primele două sesiuni de calificare, înainte ca Hamilton să obțină pole position fiind cel mai rapid în sesiunea Q3.
  • După temperaturile record de vineri, calificările au fost încă odată desfășurate pe căldură: 31 de grade temperatură ambientală și 54 de grade la nivelul pistei la ora de start.
  • Atât ambii piloți Mercedes cât și Red Bull au luat startul pe pneuri P Zero Galben medium în sesiunea crucială Q2, dar doar cei doi piloți Mercedes au realizat cei mai buni timpi pe această compoziție – ceea ce înseamnă că ei vor fi singurii din top 10 care vor porni în Grand Prix pe pneurile medium C3, de pe primele două poziții ale grilei. Red Bull a mers pe o strategie diferită, imbunățind cu soft.
  • Sesiunea Q2 a fost întrerupta pentru aproximativ cinci minute ca urmare a accidentului lui Carlos Sainz de la Ferrari, Aceasta înseamnă că piloții s-au grăbit spre finalul Q2 spre a realiza cei mai buni timpi, pista evoluând rapid.

Seturi de anvelope disponibile pentru piloții din cursa de astăzi:

Mercedes

Formula 3, Cursa 1:

Pilotul Hitech, Ayuma Iwasa a obținut prima victorie din Formula 3 după ce a plecat de pe trei ca urmare a grilei inversate, după ce pilotul Campos Racing, Lorenzo Colombo a fost penalizat ca urmare a încălcării regulii sub safety car, și care l-a trimis pe poziția a șaptea de pe primul loc. Toți piloții au utilizat pneurile medium P Zero Galben – care a fost compoziția selectată pentru această etapă – de la start la finalul cursei de 22 de tururi, care s-a desfășurat pe o temperatura la jumătate fașă de recordul de ieri.

Această temperatură scăzută a ajutat la reducerea degradării, toți piloții  reușind să scoată maxim din compoziția medium chiar până la final, in ciuda evoluției rapide a pistei. Un safety car târziu a adăugat un challenge suplimentar, piloții trebuind să managerieze restartul cu pneuri reci, încercând să-și maximizeze avantajele.

Mercedes

Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:

„Azi temperaturile la nivelul pistei în calificări au fost ceva mai reci decât ieri. Drept rezultat, deși pneul soft a fost semnificativ mai rapid cu aproape o secundă pe tur, pregătirea turului calificativ a fost important prin evitarea supraîncălzirii.

Piloții care vor porni pe pneul medium ar putea avea mai multă flexibilitate, ceea ce le-ar putea aduce un beneficiu, dar o strategie cu două opriri este ușor mai rapidă decât una cu una singură, pe hârtie, ceea ce înseamnă că piloții care vor porni pe soft  vor avea posibilitatea să încerce ceva diferit – cu o mai mare varietate de posibilități tehnice.

Mercedes și Red Bull au avut o altă abordare, astfel că va fi fascinant să vedem cum se va derula lupta între primele două linii ale grilei.”

Câteva detalii despre Marele Premiu al Stiriei 2021 de până acum:

Mercedes

Mercedes

Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

Sursa: GP24 / Pirelli
Photocredit: Pirelli / Getty Images
Sponsor: Pirelli

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 / Pirelli

Latest Posts

Don't Miss