More

    Latest Posts

    Mercedes nu știe care este viteza reală din cauza porpoising-ului.

    Mercedes AMG F1 încă nu știe cât de rapidă poate fi mașina sa de Formula 1 din 2022, în contextul în care se confruntă în continuare cu bătăi de cap în ceea ce privește porpoising-ul.

    Echipa Mercedes AMG F1 din Brackley a avut un start dezamăgitor în noul sezon, W13-ul său fiind incapabil să lupte de la egal la egal cu echipele Scuderia Ferrari și Red Bull Racing, care au câștigat cursele. Progresul său a fost îngreunat de problema porpoising-ului, pe care toate echipele au întâmpinat-o într-o măsură mai mare sau mai mică la primele curse ale noilor mașini cu efect de sol.

    În timp ce unele echipe au reușit să rezolve rapid această problemă, Mercedes AMG F1 încă se chinuie să găsească un răspuns pentru a găsi un set-up care să elimine cel mai bine efectul de ricoșeu fără ca acesta să afecteze performanța mașinii. Andrew Shovlin, șeful departamentului de inginerie de pe circuit al echipei Mercedes AMG F1, recunoaște că echipa încă nu știe cum să conducă mașina acolo unde dorește fără să sufere de porpoising – ceea ce înseamnă că nu știe dacă W13 este într-adevăr capabil să lupte în față.

    Mercedes

    Întrebat de Autosport dacă rezolvarea unei modalități de a scăpa de porpoising și de a nu compromite performanța mașinii a fost principalul motor de ritm în acest moment, Shovlin a spus: „Aceasta este probabil prioritatea numărul unu. Pentru că, în cele din urmă, acest lucru ne împiedică să rulăm mașina acolo unde am vrea să o rulăm pentru o performanță optimă. Ceea ce nu știm este că, dacă am putea să facem ca prin magie să dispară această problemă, unde am fi de fapt în ceea ce privește ritmul mașinii: este mașina suficient de rapidă sau nu? Și este foarte dificil să răspundem la această întrebare”.

    Echipa Mercedes AMG F1 spune că cheia pentru a avansa cu mașina sa este înțelegerea factorilor care îi determină mașina să meargă mai încet. Se bănuiește că problema este mult mai complicată decât o forță de apăsare prea mare care împinge mașina în jos pe liniile drepte până când aceasta atinge solul și se ridică. „În mod fundamental, trebuie să înțelegem mai bine problema”, a adăugat Shovlin. „Avem câteva căi care cred că ne dau o direcție bună, dar durează puțin timp să montăm acele piese pe mașină. Și lucrăm foarte mult”.

    „Suntem conștienți de faptul că există alte echipe care s-au ocupat de această problemă mai repede decât noi. Și acesta nu este standardul la care lucrăm în mod normal. Fiecare efort depus la fabrică este concentrat pe această problemă, asigurându-ne că nu neglijăm dezvoltarea normală a mașinii. Dar se lucrează mult pentru a încerca să ne scoatem din această situație în acest moment”.

    Mercedes

    În timp ce unele echipe și-au remediat problemele de porpoising prin tăierea unor secțiuni ale podelei – ceea ce sacrifică forța de apăsare – Mercedes rămâne deocamdată la designul său original. Asta pentru că este de părere că, dacă poate rezolva problema ricoșeului, atunci poate valorifica toată forța de apăsare pe care credea inițial că designul W13 o avea la dispoziție.

    „Dacă poți rezolva problema cu porpoising-ul, nu trebuie să renunți la forța de apăsare”, a spus el. „Problema este că majoritatea echipelor, cred că, într-o măsură mai mare sau mai mică, schimbă una pentru alta”.

    „Am încercat o podea decupată în testul din Bahrain. Am încercat-o vineri în Bahrain. Credem că ceea ce am obținut în final a fost, în general, o soluție mai bună. Dar, în acest moment, considerăm că ceea ce am făcut este în mare măsură un plasture de lipit pentru problemă și trebuie să rezolvăm problema într-un mod mai eficient, care să nu scadă doar performanța”.

    Mercedes

    În timp ce echipa Mercedes AMG F1 se bucură de o pauză de două săptămâni înainte de următoarea cursă din Australia, echipa va lucra din greu pentru a lua în considerare soluții care ar putea să o ajute pentru următoarele Mare Premii. Dar Shovlin a declarat că este nevoie de mult mai multe analize înainte ca echipa să fie într-un loc în care să poată spune cu ușurință că știe exact ce este necesar.

    „Avem câteva căi care încep să arate rezultate interesante și pe care le-am explorat pe drumul cel bun și am făcut un pas în direcția bună, dar în mod clar nu un pas suficient de mare”, a spus Shovlin. „Cred că pentru noi, în acest moment, cel mai periculos lucru este să credem că înțelegem acest lucru. Cu fiecare zi în care alergăm, învățăm, iar în fiecare zi în fabrică învățăm. „Cred că este o problemă pe care ar trebui să o rezolvăm în viitorul relativ apropiat, sperăm. Nu ne zbatem în întuneric, dar trebuie să avansăm rapid”.

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Formula 1 Fans Romania


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss