More

    Latest Posts

    Mercedes AMG „extrem” ar putea fi primul test al noilor reguli din F1 – Ross Brawn.

    Sidepoduri „extreme” ale Mercedes AMG F1 – sau lipsa lor – ar putea fi primul test semnificativ pentru noul regulament al Formulei 1, susține Ross Brawn.

    După zvonurile privind o îmbunătățire radicală în perioada premergătoare celui de-al doilea test de pre-sezon din Bahrain, echipa din Brackley le-a confirmat, dezvăluind un nou aspect îndrăzneț al monopostului W13 în prima zi de acțiune de joi. În mod natural, conceptul „zeropod” a devenit rapid subiect de discuție în paddock, șeful sporturilor cu motor din F1, Brawn, recunoscând că echipa sa a trecut cu vederea această idee în timpul dezvoltării mașinilor din 2022.

    Mercedes, AMG

    „Cred că nu există nicio îndoială că nu am anticipat conceptul Mercedes AMG F1, este o interpretare foarte extremă a regulamentului și cred că va exista o mulțime de dezbateri inevitabile despre interpretarea lor”, a declarat el prin intermediul F1TV. „Asta se întâmplă cu noile regulamente: oricât de mult ai încerca să închizi opțiunile – și, credeți-mă, am închis sute dintre ele – inovațiile în F1 sunt întotdeauna extreme”.

    „Din punctul nostru de vedere, este vorba în mare parte despre: afectează obiectivul regulamentului? Echipele vor să fie sigure că nicio echipă nu a luat o interpretare pe care o consideră corectă. Cred că vor fi multe dezbateri”. La scurt timp după ce a fost dezvăluit, a apărut un citat contestat al șefului Red Bull Racing, Christian Horner, care susținea că unele piese „nu erau legale” pe Mercedes-ul revizuit.

    Mercedes, AMG

    De atunci, Toto Wolff a insistat că FIA a dat undă verde proiectului din punct de vedere legal, dar Brawn admite că acest lucru s-ar putea schimba dacă alte echipe ar putea susține un caz împotriva acestuia. „Cred că trebuie să fii corect, cred că atunci când o echipă vine cu o idee, cu inovație, cu noutate, nu ar trebui să o penalizezi imediat”, a spus el.

    „Dar cred că, pe măsură ce este înțeles mai mult de către FIA, într-adevăr, ca regulator al sportului, ei știu tot ce se întâmplă acolo și cred că sunt de acord cu asta până acum. Dar, desigur, o echipă poate veni și ridica o obiecție pe care FIA nu a luat-o în considerare și atunci ai o problemă. Dar este impresionant pentru un set de reguli, despre care toată lumea a spus că este prea prescriptiv. Vedem toate aceste soluții”.

    Mercedes, AMG

    O altă posibilitate în 2022 este ca echipele să decidă pur și simplu să schimbe regulile și să interzică idei precum „zeropod”. „În trecut, era nevoie ca toată lumea să fie de acord cu o schimbare în timpul sezonului, dar acum poți face o schimbare cu acordul a 80% dintre echipe, atâta timp cât FIA și F1 sunt de acord și ele”, a declarat Brawn.

    „Deci cred că odată ce interpretarea făcută de Mercedes AMG F1 a fost înțeleasă, atunci putem avea o viziune echilibrată asupra impactului său și a impactului pe care îl va avea. Spiritul este o astfel de zonă gri. La sfârșitul zilei, trebuie să te bazezi pe formularea regulamentului. Dar acea formulare poate fi schimbată cu o majoritate de 80% din echipă, putem schimba formularea”.

    Mercedes, AMG

    „Dacă a scăpat ceva, atunci echipele sunt conștiente că se poate întâmpla asta. Așa că s-ar putea întâmpla în direct în timpul sezonului, așa că va trebui să vedem cum se va desfășura acesta”.

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: F1TV

    Photocredit: Formula 1 Fans Romania


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss