More

    Latest Posts

    McLaren – F1 are nevoie de un sistem pentru a corecta erorile FIA

    Directorul echipei McLaren, Andreas Seidl, consideră că Formula 1 ar trebui să creeze un sistem care să asigure că greșelile făcute de FIA pot fi corectate mai ușor.

    În condițiile în care controversa privind gestionarea de către FIA ​​a repornirii mașinii de siguranță a Grand Prix-ului din Abu Dhabi nu dă semne de calmare, există un accent intens asupra rezultatului reuniunii Comisiei F1 de luni. Acolo, FIA urmează să prezinte echipelor concluziile sale din investigația asupra evenimentelor din jurul finalului sezonului de F1, precum și să elaboreze ce intenționează să facă pentru a se asigura că nu se repetă controversa în viitor.

    Dar șeful McLaren, Seidl, consideră că schimbările trebuie să depășească ceea ce s-a întâmplat în Abu Dhabi, deoarece consideră că ar trebui să existe o revizuire mai amplă a modului în care sunt desfășurate cursele de F1. Și, în special, el crede că ar trebui introduse unele procese noi pentru a se asigura că, în cazul în care FIA ​​sau comisarii săi comit erori în viitor, atunci există un sistem convenit în vigoare pentru a corecta orice consecințe negative.

    „Una dintre frumusețile sportului, nu doar din partea echipei, ci și din partea FIA când vine vorba de execuția curselor, este că este un sport uman”, a explicat Seidl. „Deci trebuie să acceptăm că greșelile se pot întâmpla din partea echipelor, dar și din partea FIA – și greșelile se pot întâmpla din nou.

    „Pentru mine este foarte important să discutăm, de asemenea, că, dacă ești în situația în care se întâmplă greșeli, ridici efectiv mâna, le recunoști și ai un mecanism în vigoare pentru a corecta consecințele pe care le-ar putea avea astfel de greșeli sau controverse. „Acest lucru este la fel de important ca și încercarea de a evita controverse similare în primul rând.”

    Andreas Seidl

    Pe lângă problema din Abu Dhabi, unul dintre punctele de discuție de-a lungul sezonului a fost o aparentă lipsă de consecvență în aplicarea regulilor curselor, care a lăsat echipele, piloții și fanii confuzi. McLaren au fost, în special, destul de nedumeriți de ce Lando Norris a primit o penalizare pentru că l-a împins pe Sergio Perez la Marele Premiu al Austriei, în timp ce Max Verstappen a scăpat fără nicio sancțiune pentru o mișcare similară în Brazilia.

    Seidl speră că FIA va oferi luni un răspuns cuprinzător cu privire la dilemele pe care le are McLaren, dar crede că trebuie făcut mai multe pentru a îmbunătăți modul în care sunt desfășurate cursele de F1. „Sper că putem încheia acest subiect cu o analiză bună din partea FIA și câteva, să zicem, concepte puse în aplicare, precum și cum ne putem îmbunătăți pentru viitor”, a spus el. „Mergând din Abu Dhabi, dacă te uiți la întregul sezon anul trecut, s-au întâmplat multe lucruri controversate, care nu au fost bune pentru sport.

    „Trebuie să investim timp și energie în partea echipelor, împreună cu FIA, pentru a ne asigura că înțelegem ce s-a întâmplat de-a lungul sezonului și pentru a vedea cum putem ajuta. „[Ar putea fi] făcând regulamentele mai puțin complexe, oferind mai mult sprijin directorului de cursă și acordând mai mult sprijin și comisarilor pentru a evita aceste controverse și ușurând aplicarea regulilor.” a declarat Andreas Seidl din partea McLaren.

    • Mai multe știri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiți AICI!

    Sursa: Autosport

    Photocredit: Autosport


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss