Latest Posts

McLaren explică factorii care au influențat dificultățile din calificările la Bahrain.

Vizualizări: 22429

Directorul tehnic al echipei McLaren F1, James Key, consideră că o combinație de caracteristici ale pistei și moștenirea problemelor din teste au declanșat weekendul dificil în Marele Premiu de Formula 1 din Bahrain.

Niciunul dintre piloții McLaren F1 nu a reușit să treacă în Q3 în Bahrain, Lando Norris s-a calificat pe locul 13, iar Daniel Ricciardo pe 18, ambii luptând din cauza lipsei de aderență pe circuitul de la Sakhir. Performanța echipei McLaren F1 a fost o surpriză după un prim test de pre-sezon extrem de încurajator la Barcelona, unde se părea că echipa ar putea fi la egalitate cu Scuderia Ferrari.

Directorul tehnic al echipa McLaren F1, James Key crede că au intervenit o serie de factori, mașina sa părând să nu fie deosebit de bine adaptată la virajele cu viteză redusă. „Testul de pre-sezon la Barcelona a fost destul de pozitiv pentru noi și cred că este un circuit care a jucat în favoarea punctelor forte pe care le avem în prezent”, a explicat el. „Aici, trebuie să spun că suntem evident surprinși. A fost un weekend greu pentru noi și cu siguranță am venit cu picioarele pe pământ, după ce nu am testat deloc cum trebuie săptămâna trecută, din cauza acestor probleme cu frânele care s-au strecurat peste noi”.

McLaren

James Key a declarat că problemele la frâne, care au limitat rularea pentru echipa McLaren F1 în al doilea testul de pre-sezon din Bahrain, au avut consecințe uriașe în sensul că echipa nu a putut duce la bun sfârșit programul pe care îl avea planificat. „Știam că suntem un pic cam strâmtorați cu temperaturile frânelor față, dar aici, acestea au explodat la un nivel pe care nu l-am prevăzut. Așa că a fost nevoie de multă învățătură și de timp pentru a rezolva acest lucru”, a declarat directorul tehnic echipei McLaren James Key.

„Dar, bineînțeles, asta a însemnat și că am rămas blocați în garaj încercând să permitem mașinii să ruleze în mod fiabil cu temperaturi care se regenerează. Așa că nu am făcut cu adevărat nicio optimizare pentru circuitul Sakhir la Bahrain: cu siguranță nimic din ceea ce plănuim cu adevărat să facem”.

„Am făcut câteva tururi și am făcut câteva curse de fiabilitate. Dar nu am avut timpul pe care ni l-am dorit cu adevărat, atât pentru a permite piloților să se acomodeze cu mașina, pe un circuit foarte diferit, cât și pentru a lucra mult la setările noastre cu noile piese pe care le-am montat. Deci cred că am venit pe picior greșit”. Dar, în ciuda faptului că a înțeles factorii care au ținut echipa pe loc, James Key a recunoscut că McLaren F1 model MCL36 nu are aderență.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

McLaren

„Există performanțe de găsit aici”, a spus James Key. „Nu am de gând să stau aici și să spun: “totul este perfect”, pentru că, cu siguranță, acest circuit în special, tocmai am cam evidențiat unele dintre punctele slabe pe care le avem. Și asta este un lucru general”. „Mașina în sine, platforma funcționează bine. Din punct de vedere mecanic, este în regulă. Din punct de vedere aerodinamic, face ceea ce trebuie să facă. Piloții nu găsesc extremele pe care le-am avut în anii trecuți cu diferite rate de echilibru și dificultate. Așa că este mult mai consistentă în această privință”.

„Ceea ce avem nevoie este mai multă aderență, avem nevoie de mai multă aderență, din punct de vedere mecanic, avem nevoie de mai multă aderență aerodinamică. Și asta s-a văzut mai puțin pe Circuitul de Catalunya la Barcelona, pentru că natura virajelor de acolo funcționează mai bine cu mașina noastră decât natura virajelor de aici”.

  • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.
Sursa: Motorsport Network
Photocredit: Formula 1 Fans Romania
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Motorsport Network

Latest Posts

Don't Miss