Latest Posts

Marele Premiu Formula 1 al Ungariei 2021 – Avancronica – Pirelli Report.

Vizualizări: 15105

Formula 1 revine la circuit, care este cel mai apropiat de România pentru ultima etapă înainte de vacanța de vară tradițională în sezonul de Formula 1. După o cursă foarte controversată în Silverstone, lumea va urmări ce se va întâmpla în Ungaria. Voi; avem o cursă plictisitoare, o altă cursă controversată sau va fi o cursă plină de surprize (spuneți-ne să știți în comentarii ce credeți)

Formula 1

De ce am ales aceste pneuri:

  • Prima jumătate a sezonului 2021 se încheie în Ungaria, înainte de vacanța tradițională de vară de la Formula 1, cu cei trei compoziții din mijlocul gamei nominalizați: C2 ca P Zero White HARD, C3 ca P Zero Yellow MEDIUM și C4 ca P Zero Roșu SOFT. După formatul de calificare sprint pionierat la Silverstone, formatul obișnuit de weekend și regulile pneurilor revin în Ungaria.
  • Nominalizarea în Ungaria este exact la fel ca anul trecut. Circuitul nu pune stres deosebit de puternic pe anvelope, compușii din mijlocul gamei fiind bine potriviți pentru traseul strâns și răsucit, mai ales dacă vremea este caldă.

Caracteristicile pistei:

Formula 1

  • Spre deosebire de virajele rapide al circuitului Silverstone, Hungaroring se simte aproape ca un circuit de kart: pista este îngustă, vechi și are o serie de viraje non-stop, ceea ce înseamnă că anvelopele sunt în mod constant sub sarcină, fără odihnă.
  • Depășirea este dificilă, iar acesta este un factor important atunci când planificați strategia cursei, deoarece poziția pistei este esențială.
  • Temperaturile ridicate de vară, alături de faptul că circuitul este situat într-un amfiteatru natural, înseamnă că fluxul de aer este foarte mic: ceea ce face ca Marele Premiu al Ungariei să fie ca o muncă grea atât pentru mașini, cât și pentru piloți.
  • Hungaroring a văzut o serie de strategii diferite în trecut: anul trecut anvelopele „Full-Wet” și „Intermediate” au fost rulate la începutul cursei din cauza ploii, dar înainte de 2019 (cu aceeași nominalizare pentru anvelopele C2, C3 și C4) s-au folosit atât strategii cu un singur “oprire, cât și cu două opriri, un dublu stop de la Lewis Hamilton câștigând cursa într-un final palpitant. Echipele au o mulțime de experiență și date pe această pistă, deoarece face parte din calendar din 1986.

Formula 3, La ce să te aștepți:

Formula 3 folosește un singur compoziție pe cursă, iar în Ungaria acesta este compoziție P Zero Yellow MEDIUM, mediumul fiind și anvelopa de report (pentru utilizare în timpul antrenamentelor libere) din cursa anterioară din Austria. Anul acesta, cu trei curse pe weekend, piloții de Formula 3 primesc cinci seturi de anvelope slick (precum și două seturi de pneuri pentru condiții umede).

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Anvelopa medie a fost aleasă din aceleași motive pentru care anvelopele din mijlocul gamei de Formula 1 au fost alese pentru Marele Premiu de Formula 1: oferă o adaptabilitate excelentă pe tot parcursul la cerințele constante de virare ale Hungaroring, chiar și pe timp cald.

Formula 1

Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:
„Din punct de vedere al anvelopei, nu ne așteptăm la surprize deosebit de mari de la Hungaroring, care a fost o constantă în calendar și semnalează sfârșitul primei jumătăți a sezonului”. „Caracteristica definitorie a pistei sunt toate virajele strânse în succesiune rapidă, fără drepte lungi pentru răcirea anvelopelor și vremea caldă”. „Acest lucru face ca Hungaroring să fie de fapt mai solicitant în ceea ce privește anvelopele decât pare inițial, astfel încât este posibil să fie necesar un anumit grad de gestionare a compoziție Soft, în special”.

Ca rezultat, cea mai bună strategie nu este întotdeauna evidentă – cu abordări diferite care deseori dau un timp general similar de cursă, în funcție de circumstanțele individuale. „De aceea, am văzut adesea câteva curse interesante din punct de vedere tactic la Hungaroring, menținând rezultatul final la îndoială până la final și oferind o provocare interesantă inginerilor”.

Formula 1

Alte știri Pirelli:

  • Unul dintre cele mai mari evenimente ale anului Pirelli are loc în același weekend cu Marele Premiu al Ungariei: 24 de ore al Spa-Francorchamps din Belgia, pentru care Pirelli aduce 13.000 de anvelope (inclusiv cele pentru cursele de sprijin).
  • Runda de acasă a Pirelli a Campionatului European de Raliuri – Raliul de Roma Capitale – a avut loc în weekendul trecut, folosind etape de asfalt în jurul capitalei Italiei. Giandomenico Basso și Lorenzo Granai au fost câștigătorii, conducând un Skoda Fabia R5 pe anvelopele de raliu P Zero RA.
  • Programul de testare a anvelopelor slick de 18 inch pentru 2022 a continuat după Marele Premiu al Marii Britanii, cu Aston Martin, Haas și Red Bull pe pista. Continuă după Ungaria, Ferrari, McLaren și Mercedes conducând marți și miercuri după Marele Premiu al Ungariei.

Formula 1

Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

Sursa: GP24 / Pirelli
Photocredit: Pirelli / Getty Images
Sponsor: Pirelli

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 / Pirelli

Latest Posts

Don't Miss