Latest Posts

Marele Premiu al Statelor Unite, Sâmbătă. –Posibile strategii de cursă– Pirelli Report.

Vizualizări: 12878

Posibile strategii de cursă și puncte de vedere cu privire la Marele Premiu al Statelor Unite de către inginerii Pirelli și directorul Motorsport Mario Isola.

Marele Premiu

Rezultatele Complete ale Sesiunii de Calificare:

Marele Premiu

Marele Premiu

Posibile strategii de cursă:

  • Cu temperaturile ridicate și abraziunea ridicată la COTA, o strategie cu două opriri pare optimă mâine, mai ales că vremea caldă este de așteptat să rămână pentru cursă.
  • Strategia pe care o selectează fiecare pilot va depinde în mod evident și de anvelopele pe care le-au rămas în alocațiile individuale, dar cel mai rapid mod pe hârtie de a aborda cursa de 56 de ture implică o perioadă pe P Zero Red soft sau P Zero Yellow medium și două pe P Zero White hard. Aceste două opțiuni par a fi foarte apropiate.
  • Gestionarea uzurii și degradării anvelopei moi va fi crucială, așa că cei care doresc să încerce o strategie unică vor putea face acest lucru doar folosind medii și hard, dar acest lucru nu pare să fie ușor de realizat.
  • Așa cum este de așteptat în această etapă a sezonului, sunt câțiva piloți care încep mai mult spre capătul din spate al grilei din cauza penalizărilor pentru schimbarea motorului: ar putea fi tentați să monteze anvelopa hard la start și să execute o primă perioadă lungă pentru a câștiga poziții înainte de prima lor oprire.
  • Cu toate acestea, COTA este un circuit cu mai multe oportunități de depășire și cu o pierdere de timp rezonabil de mică la linea boxelor, astfel încât avantajul unei strategii cu o singură oprire ar putea fi puțin mai mic decât de obicei.

Marele Premiu

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Rezultatele celei de-a treia sesiuni Antrenamente Libere:

Marele Premiu

Să fim atenți:

  • Pilotul Red Bull Racing, Max Verstappen, a câștigat pole position pe anvelopa moale, dar va începe cursa mâine pe anvelopa medie, cu care și-a stabilit cel mai rapid timp în Q2. Toți piloții au folosit doar softul în Q1, salvând mediile pentru mai târziu.
  • Inclusiv Lewis Hamilton, un total de opt piloți au trecut de Q2 cu anvelopa medie, ceea ce înseamnă că acesta va fi compusul pe care vor începe cursa mâine. Doar Carlos Sainz de la Ferrari F1 și Yuki Tsunoda de la AlphaTauri și-au stabilit cei mai buni timpi în Q2 pe soft, începând de pe locul cinci (având în vedere o penalizare de cinci poziții pe grilă pentru pilotul Mercedes AMG F1 Valtteri Bottas) și, respectiv, pe locul 10 pe grilă.
  • Temperaturile au rămas ridicate astăzi, calificările (care au început la ora locală 16.00, cu două ore mai târziu decât începerea cursei la ora 14.00) începând cu o temperatură ambientală de 32 de grade Celsius și 36 de grade pe pistă. În ora de calificări au fost câteva rafale de vânt, care au afectat echilibrul aerodinamic, cu nori de ploaie adunați și burnițe ușoare în ultimele secunde.
  • Posibile averse de ploaie ar putea apărea în timpul nopții, dar vremea este de așteptat să fie similară sau puțin mai caldă mâine, cursa începând mai devreme după-amiaza.

Câteva detalii despre cursa de astăzi:

Marele Premiu

Seturi de anvelope disponibile pentru piloții din cursa de astăzi:

Marele Premiu

Marele Premiu

Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:
„Anvelopa medie a fost favorizată de majoritatea primilor 10 de pe grilă, deoarece pornirea cu acest compus permite mai multă flexibilitate în ceea ce privește strategia. Gestionarea soft-urilor pentru a evita supraîncălzirea – în special în spate – este crucială în aceste condiții calde, ceea ce face ca medium și hard-ul să fie alegerile cheie pentru cursă”.

„O strategie cu două opriri este cu atât mai probabilă, cu viteze mari și suprafața abrazivă aici provocând o uzură mare a anvelopelor. În același timp, pierderea relativ scăzută a timpului de oprire la box și numărul de oportunități de depășire atenuează avantajele unei strategii cu o singură oprire. Există o serie de două strategii de oprire diferite, care sunt destul de asemănătoare cu strategia de o singură oprire, în funcție de circumstanțele cursei, astfel încât aceasta pare să fie o luptă strategică intensă”.

Marele Premiu

Marele Premiu

Marele Premiu

Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

Sursa: GP24 / Pirelli
Photocredit: Pirelli / Getty Images
Sponsor: Pirelli

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 / Pirelli

Latest Posts

Don't Miss