Latest Posts

Marele Premiu al Olandei – Pirelli Report – Cursa.

Vizualizări: 10322

Marele Premiu al regatului Olandei a fost câștigat cu majestate de Max Verstappen folosind gama completă a anvelopelor Pirelli (SMH). Lewis Hamilton s-a apropiat o singură dată când Max a fost încetinit de trafic, dar nu a fost în niciun moment o amenințare la victoria acasă pentru tânărul olandez.

Marele Premiu

Momente cheie:

  • Pilotul Red Bull Racing, Max Verstappen a câștigat Marele Premiu de casă cu două opriri utilizând toate cele trei compoziții: start pe P Zero Roșu SOFT C3, apoi schimb pe P Zero Galben MEDIUM C2 și în încheiere pe P Zero Alb HARD C1.
  • Pilotul Mercedes AMG F1, Lewis Hamilton, care a încheiat al doilea a optat pentru o strategie diferită: start pe soft și apoi două stinturi rulate pe medium. El a avut o a treia oprire neplanificată la finalul cursei pentru soft, pentru a obține punctul bonus pentru campionat.
  • Primii cinci au încheiat în ordinea în care au luat startul. Oricum, au existat cinci strategii diferite pentru primii șase, demonstrându-se astfel abordările tactice diferite prin care echipele au abordat cursa.
  • Pilotul Red Bull Racing, Sergio Perez a fost singurul pilot care a pornit pe compoziția hard de pe linia boxelor. El a trecut de pe hard pe medium și apoi pe soft, încheind pe opt și fiind votat ca omul cursei.
  • A existat un mix între strategiile cu una și două opriri de-a lungul cursei, cu șapte piloți oprind de două ori, iar restul oprind o singură dată. Hamilton a fost singurul care a oprit de trei ori.
  • Azi a fost ceva mai cald decât în zilele precedente, cu temperaturi la nivelul pistei ce au atins 32 de grade Celsius.

Marele Premiu

Strategii Pitstop în timpul cursei:

Marele Premiu

Marele Premiu

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Cum a performat fiecare pneu:

  • HARD C1: O componentă cheie pentru victoria la Marele Premiu al Olandei, cursa de casa pentru lui Max Verstappen, cei mai mulți piloți utilizând pneul hard pentru stintul final. Câțiva piloți au efectuat mai mult de 40 de tururi pe această compoziție, pilotul Williams F1, Nicholas Latifi chiar 47 de tururi.
  • MEDIUM C2: Pilotul McLaren F1, Lando Norris a efectuat un prim stint de 42 de tururi pe această compoziție, primii trei clasați utilizându-l pentru stintul intermediar. Lewis Hamilton aproape a reușit să realizeze cel mai bun timp pe medium, înainte de a schimba pe soft pentru a obține punctul bonus.
  • SOFT C3: Majoritatea piloților au pornit în cursă pe această compoziție, ambii piloți Mercedes trecând pe ea din nou în final pentru a realiza cele mai rapide tururi. În ciuda faptului că degradarea termică a fost în linie cu așteptările, rata de uzură a fost mai mare decât s-a așteptat.

Marele Premiu

Marele Premiu

Formula 3: crusa 2 și cursa 3:

  • A doua cursă de Formula in program de suport pentru Marele Premiu al Olandei de Formula 1 a fost câștigată de pilotul Victor Martins de la MP Motorsport, care și-a croit drum de pe poziția a cincea a grilei până pe prima poziție. Ocupantul pole-ului conform grilei inversate, Ido Cohen (Carlin) a avut un start slab fiind depășit de Clement Novalak de la Trident, dar Novalak a fost ulterior depășit de coechipierul său francez după o cursă afectată de două apariții ale safety car-ului.
  • Cursa 3 de azi a fost adjudecată de liderul campionatului, pilotul Prema, Dennis Hauger, care a pornit din pole position, cu pilotul Trident, David Schumacher pierzând locul doi în urma unui contact, ceea ce a dus la apariția unui safety car virtual, și ajutându-l astfel pe Novalak încă odată în poziția secundă.
  • Compoziția P Zero Alb HARD a fost nominalizată pentru acest weekend (fiecare cursă durând 24 de tururi fără opriri obligatorii la boxe) oferind o etalare a performanțelor. Următoarea și ultima etapă a sezonului s-a mutat de la Austin la Sochi.

Marele Premiu

Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:
„Toate cele trei compoziții pe care le-am nominalizat pentru această cursă au jucat un rol important, subliniind o serie de strategii variate de succes pe un circuit complet nou pe care piloții au rulat permanent la maxim. Alături de vremea mai caldă de azi comparativ cu zilele precedente, aceasta a însemnat că pneurile au fost supuse unui stres suplimentar – ceea ce a subliniat încă odată că decizia de a aduce aici cele mai dure compoziții din gamă a fost cea corectă.

Uzura a fost mai mare decât am prognozat datorită lipsei rulajelor mai lungi dinaintea cursei, în timp ce degradarea a fost conform estimărilor. Înainte de ultimele opriri pentru softuri pentru Mercedes AMG F1 la finalul cursei, pneurile medium și-a arătat capacitatea de a realiza cei mai buni timpi. Felicitări lui Max Verstappen și Red Bull pentru o victorie extrem de populară în Marele Premiu de casă.”

Rezultate complete, Marelui Premiu al Olandei:

Marele Premiu

Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

Sursa: GP24 / Pirelli
Photocredit: Pirelli / Getty Images
Sponsor: Pirelli

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 / Pirelli

Latest Posts

Don't Miss