Posibile strategii de cursă și puncte de vedere cu privire la Marele Premiu al Olandei de către inginerii Pirelli și directorul Motorsport Mario Isola.
Rezultatele Complete ale Sesiunii de Calificare:
Posibile strategii de cursă:
- Marele Premiu al Olandei de 72 de ture este un pas în necunoscut pentru toată lumea, dar pe hârtie o strategie cu două opriri și o strategie cu o singură oprire pare destul de clara – deși acest lucru depinde în mod evident de o serie de variabile diferite, cum ar fi temperatura pistei precum și degradarea anvelopelor.
- În practică, echipele vor tinde întotdeauna spre o strategie cu o singură oprire ca opțiune implicită, mai ales că circuitul strâns limitat Zandvoort pare să îngreuneze destul de mult depășirile.
- Strategia optimă pentru o singură oprire constă într-o pornire pe P Zero Yellow MEDIUM C2 sau P Zero Red SOFT C3, urmată de un stint final mai lung pe P Zero White HARD C1.
- Cu toate acestea, există câteva semne de întrebare care ar putea pune în joc și o strategie cu două opriri: mai ales dacă este cald sau dacă degradarea este mai mare decât se aștepta pe anvelopa moale, în special.
- Numărul de steaguri roșii și sesiuni oprite văzute până acum sugerează, de asemenea, că o perioadă cu mașina de siguranță sau chiar un steag roșu ar putea fi posibilă în timpul cursei, ceea ce ar modifica complet strategia planificata.
În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)
Să fim atenți:
- Max Verstappen de la Red Bull F1 a devenit primul olandez care a câștigat Pole Position pentru Marele Premiu al Olandei, completând cel mai rapid tur al anvelopelor P Zero Red SOFT C3 chiar la sfârșitul sesiunii Q3. Max Verstappen a fost, de asemenea, cel mai rapid la antrenamente libere în această dimineață, înaintea ambelor Mercedes AMG F1, în timp ce era în calificare, din nou pe anvelopa P Zero Red SOFT C3.
- Toți piloții au folosit softul de la început până la sfârșitul sesiunii de calificare, cu excepția ambilor piloți Mercedes AMG F1, care au rulat anvelopele P Zero Yellow MEDIUM C2 pentru a-și stabili cei mai buni timpi în Q1 (având un set mai puțin de anvelope soft după FP3). În consecință, primii 10 de pe grilă vor începe mâine pe anvelopa soft.
- Sesiunea Q2 a fost întreruptă de două steaguri roșii, care au incheiat-o prematur, din cauza a două incidente separate care au implicat ambii piloți Williams F1, provocând o întârziere de aproximativ o jumătate de oră.
- Condițiile au fost calde și uscate pe tot parcursul calificării, cu 23 de grade ambientale și 34 de grade pe pistă la jumătatea sesiunii. Cu toate acestea, a existat ceva vânt care a afectat aerodinamica și a oferit pilotilor o provocare suplimentară.
Seturi de anvelope disponibile pentru piloții din cursa de astăzi:
Formula 3, Cursa 1:
Arthur Leclerc de la Prema, fratele mai mic al starului Ferrari F1, Charles Leclerc, a câștigat sâmbătă dimineață cursa de deschidere in Formula 3, toți piloții folosind compozitia dura P Zero White. Leclerc a făcut o escapadă fantastică pentru a prelua conducerea la ieșirea din primul viraj, pe care a apărat-o până la finalul cursei de 24 de tururi, câștigând cu mai puțin de o secundă.
A aparut o mașină de siguranță cu șapte ture inainte de final, cu mai mulți piloți, inclusiv liderul campionatului Prema, Dennis Hauger, care profită de reluare pentru a ocupa locuri in fata. Ido Cohen de la Carlin a terminat pe locul 12, astfel a început Cursa 2 din pole position.
Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:
A fost o de sesiune de calificare start-stop, în conformitate cu ceea ce am văzut în majoritatea sesiunilor de până acum, cu două steaguri roșii în Q2 și câteva surprize pe tot parcursul. Aici s-a văzut o evoluție mare a pistei în calificări, cei mai rapizi timpi venind chiar la sfârșitul fiecărei sesiuni – deci acest lucru a avut un impact clar asupra strategiei de calificare, echipele încercând să își stabilească timpul cât mai târziu posibil.
În ceea ce privește strategia de cursă, totul este încă oarecum deschis, cu atât un dublu cât și un singur stop posibil. Cu toate acestea, echipele vor dori să se concentreze pe o singura oprire, dacă pot, ceea ce este realizabil folosind fie anvelopa medie, fie cea moale pentru a porni, urmată de un stint final pe hard. Fără o mulțime de informații prealabile pe care să le recăpătăm, există, de asemenea, posibilitatea ca pilotii să facă ceva diferit – ceea ce ar putea pur și simplu să dea roade “.
Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.
Sursa: GP24 / PirelliPhotocredit: Pirelli / Getty Images
Sponsor: Pirelli
Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.