More

    Latest Posts

    Marele Premiu al Mexicului – Avancronica – Pirelli Report. (+Program TV)

    Vine Marele Premiu al Mexicului și cu doar 5 runde rămase în campionatul 2021, Max Verstappen are 12 puncte în fața lui Lewis Hamilton, ceea ce înseamnă că sezonul este departe de a fi decis.

    Marele Premiu al Mexicului are a multe lucruri care pot fi un factor decisiv în Campionatul de Formula 1 din 2021, cum ar fi dacă motorul Red Bull Racing va funcționa sau nu mai bine decât motorul Mercedes AMG F1, așa cum a fost cazul în trecut. Sau cea mai recentă versiune a motorului Mercedes AMG F1 a rezolvat acest lucru?

    Ferrari F1 se află într-o luptă intensă cu McLaren F1 pentru locul trei în campionatul constructorilor și pare să fi găsit un plus de viteză în ultimele lor evoluții. Ar putea Ferrari sau McLaren să devină un factor în lupta pentru titlu (în ceea ce privește câștigarea de puncte valoroase de la cei mai buni concurenți)

    Marele Premiu al Mexicului

    De ce am ales aceste pneuri:

    • La fel ca Marele Premiu al Statelor Unite, Marele Premiu al Mexicului revine în calendar după absența sa în 2020. Pentru această cursă au fost selectate anvelopele de la mijlocul gamei: C2 ca P Zero White HARD, C3 ca P Zero Yellow MEDIUM și C4 ca P Zero Red SOFT. Este aceeași selecție ca și în 2019, când cursa a avut loc cu câteva zile mai devreme, dar cu un pas mai greu decât în 2018 (când s-a observat că anvelopa C5 SOFT era o alegere prea agresivă pentru Mexic).
    • Deși aceasta este, de asemenea, aceeași nominalizare a anvelopelor ca și cea făcută pentru COTA acum două săptămâni, Autodromo Hermanos Rodríguez are un caracter foarte diferit, fiind mult mai neted, cu două sectoare finale strânse și întortocheate, precum și o linie lungă de start-finish ca parte a unui sector cu deschidere rapidă. Acest lucru pune un accent deosebit pe frânare, iar tracțiunea este un element cheie. Versatilitatea anvelopelor P Zero din mijlocul gamei le face să fie potrivite cerințelor specifice ale pistei din Mexico City.

    Caracteristicile pistei:

    Marele Premiu al Mexicului

    • Acesta este unul dintre circuitele istorice din Formula 1, cu rădăcinile sale în anii 1950, dar de atunci a fost actualizat – cel mai recent de renumitul arhitect de circuite Herman Tilke – înainte de a reveni în program în 2015.
    • La aproximativ 2285 de metri altitudine, Autodromo Hermanos Rodríguez se află la cea mai mare altitudine dintre toate circuitele din calendar (cu mai mult de 1000 de metri). Aceasta înseamnă că aerul este foarte subțire, așa că, deși mașinile rulează niveluri ridicate de forță aerodinamică pentru a încerca să genereze aderență aerodinamică prin viraje, în realitate efectul de forță aerodinamică este extrem de redus, ceea ce poate duce la un anumit nivel de alunecare cauzat de un nivel mai scăzut de aderență.
    • Primii trei din 2019 au avut o strategie de o singură oprire, trecând de la anvelope MEDIUM la HARD (cu unele stinturi lungi văzute pe HARD), deși Charles Leclerc de la Ferrari a terminat pe locul al patrulea cu o strategie de două opriri care a inclus două stinturi pe anvelope MEDIUM. SOFT C4 nu a fost folosit pe scară largă din cauza granulării – deși acest lucru a fost redus între antrenamentele libere și cursă, piloții care porneau pe soft, în general, putând finaliza Grand Prix-ul folosind două opriri.
    • Pista nu a fost folosită prea mult în ultimii doi ani. Drept urmare, piloții se pot aștepta la o suprafață deosebit de „verde” și alunecoasă la început, care ar trebui să evolueze rapid în weekend. Vremea este, de asemenea, imprevizibilă în această perioadă a anului în Mexico City, cu posibilitatea de ploaie care poate „reseta” asfaltul.

    Formula 1

    Ferrari

    Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:
    „Altitudinea mare în special, precum și structura circuitului în sine, ridică întotdeauna o serie de provocări și surprize interesante în Mexic, așa că este adesea o cursă imprevizibilă, cu o mare varietate de opțiuni strategice.

    Ultima dată, MEDIUM și HARD au fost principalele anvelope pe care echipele s-au concentrat în timpul cursei: în funcție de cantitatea de granulare și alunecare observată pe SOFT, acestea ar putea fi și anul acesta. Deci, înțelegerea decalajului de performanță dintre SOFT și MEDIUM va fi cheia pentru sesiunea de calificare.

    Mexicul este un circuit istoric și interesant, așa că, după o absență de doi ani, suntem încântați să ne întoarcem. Cursa are loc aproximativ în aceeași perioadă a anului ca acum două sezoane și nu au existat modificări semnificative ale pistei de atunci – în afară de o mică refacere a suprafeței înainte de Virajul 1 pentru a compensa o denivelare – dar mașinile s-au schimbat mult. Deci este greu de spus dacă datele din 2019 sunt încă relevante”.

    Marele Premiu al Mexicului

    Unde să urmăriți Marele Premiu al Mexicului de Formula 1 în acest weekend:

    • Vineri 05.11.2021, 19:30 – 20:30, Antrenamente Libere I
      F1TV Pro, Digisport 3, Telekom Sport 3 HD, Looksport 3 HD
    • Vineri 05.11.2021, 23:00 – 00:00, Antrenamente Libere II
      F1TV Pro, Digisport 2, Telekom Sport 3 HD, Looksport 3 HD
    • Sambata 06.11.2021, 19:00 – 20:00, Antrenamente Libere III
      F1TV Pro, Digisport 2 (21:00), Telekom Sport 3 HD
    • Sambata 06.11.2021, 22:00 – 23:00, Calificări
      F1TV Pro, Digisport 4, Telekom Sport 3 HD
    • Duminica 07.11.2021, 21:00 – 23:00, Cursa
      F1TV Pro, Digisport 4, Telekom Sport 3 HD

    Alte știri Pirelli:

    • Oliver Solberg, fiul campionului mondial de raliuri din 2003, Petter, va conduce un Hyundai i20 WRC la Raliul de la Monza (19-21 noiembrie), după ce a fost confirmat pentru un loc în echipa de anul viitor. Tânărul în vârstă de 20 de ani este alături de Pirelli de la începutul carierei sale, făcându-și debutul într-o mașină de raliu mondial la Bologna Bettega Memorial Rallysprint în 2017, la doar 16 ani.
    • Cursa de 8 ore de la Indianapolis, penultima rundă a Intercontinental GT Challenge echipată cu Pirelli, a fost câștigată recent de echipajul Audi format din Christopher Haase, Patric Niederhauser și fostul pilot de F1 Markus Winkelhock. Ferrari poate învinge în continuare Audi la titlu, dar trebuie să câștige runda finală la Kyalami din Africa de Sud.
    • Una dintre cursele de sprijin din Mexic este campionatul NACAM Formula 4, care este susținut de Pirelli încă de la înființarea sa în 2015. Unul dintre cei mai cunoscuți absolvenți ai campionatului este starul Indycar și protejatul Red Bull Patricio O’Ward, din Mexic.

    Pirelli

    Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: GP24 / Pirelli

    Photocredit: Pirelli / Getty Images

    Sponsor: Pirelli


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss