More

    Latest Posts

    Marele Premiu al Italiei (Monza) 2021 – Avancronica – Pirelli Report.

    Marele Premiu al Italiei din 2021. Se desfășoară pe parcursul a 53 de ture la Autodromo Nazionale di Monza de 5,793 kilometri, în weekendul acesta. Trei zile de acțiune competitivă la Monza ne așteaptă în acest weekend, deoarece formatul F1 Sprint își face a doua apariție.

    Marele Premiu al Italiei

    De ce am ales aceste pneuri:

    • Pentru Marele Premiu al Italiei, cursa de acasă a lui Pirelli – pe una dintre cele mai rapide piste ale sezonului – au fost alese cele trei compozitii din mijlocul gamei: cea mai populară selecție a sezonului. P Zero White HARD este C2, P Zero Yellow MEDIUM este C3, iar P Zero Red SOFT este C4.
    • Aceleași compoziții au fost selectate în ultimii doi ani la Monza, oferind un echilibru bun pentru toate cerințele diferite ale Marelui Premiu al Italiei.
    • Monza este a doua cursă din acest an care va găzdui noul format de calificare prin cursa sprint, pionierat pentru prima dată la Marele Premiu al Marii Britanii în iulie. Ca urmare, alocarea obișnuită a anvelopelor s-a schimbat. În loc să fie alocate 13 seturi de anvelope pentru un weekend, vor fi 12 seturi.
    • Acestea vor consta din două seturi de P Zero White HARD, patru seturi de P Zero Yellow MEDIUM și șase seturi de P Zero Red SOFT. În plus, echipele vor avea până la șase seturi de P Zero Cinturato Green INTERMEDIATE și trei seturi de P Zero Cinturato Blue FULL WET disponibile în caz de condiții meteorologice umede.
    • În timpul calificărilor de vineri, numai anvelopa moale poate fi utilizată. În cursa-sprint, piloții vor avea la dispoziție o alegere liberă a anvelopelor fără oprire obligatorie în boxă. La finalul acestei curse, ei vor preda înapoi setul de anvelope care a finalizat cele mai multe ture. Regulile pneurilor pentru marele premiu de duminică rămân neschimbate, cu excepția faptului că fiecare pilot are o alegere libera a anvelopelor pentru start.

    Caracteristicile pistei:

    Marele Premiu al Italiei

    • Monza este renumit pentru liniile drepte de mare viteză, precedate de zone de frânare puternica, dar și câteva secțiuni mai lente și mai tehnice.
    • Liniile Drepte lungi au, de asemenea, efectul de răcire a anvelopelor, ceea ce poate afecta precizia întoarcerii în următoarele viraje. Dar, desigur, acest lucru depinde și de vreme, care poate varia în această perioadă a anului.
    • Echipele rulează un pachet aerodinamic cu forță de apăsare redusă la Monza, pentru a reduce la minimum drag-ul și a maximiza astfel viteza maximă pe drepte. Acest lucru pune accentul mai mult pe aderența mecanică decât pe cea aerodinamică.Liniile drepte lungi fac, de asemenea, avantajul de a obține o remorcare aerodinamică prin aspirație pe liniile drepte, pe care un număr de piloți au încercat-o anul trecut în timpul calificărilor.
    • Marele Premiu al Italiei a fost amânat de un steag roșu anul trecut, ceea ce a perturbat strategia planificată pentru anvelope, făcându-l efectiv o cursă sprint de 26 de tururi pe anvelope proaspete la sfârșit (primii șase toți alegând compoziție MEDIUM). Cu un an înainte la Monza, folosind aceeași nominalizare a anvelopelor, moale până la dur a fost strategia câștigătoare – deși ceilalți doi piloți de pe podium au trecut de la SOFT la MEDIUM.

    Marele Premiu al Italiei

    Formula 2, La ce să te aștepți:
    Formula 2 se reia la Marele Premiu al Italiei – Monza pentru runda a cincea cu anvelopele moi P Zero Yellow MEDIUM și P Zero Red SOFT nominalizate la cursă: prima și singura dată când această selecție specială a fost făcută anul acesta. Ca de obicei, piloții au disponibile șase seturi în total (patru seturi de anvelope P Zero Yellow MEDIUM și două seturi de anvelope P Zero Red SOFT) pentru weekend.

    Compoziția MEDIUM de Formula 2 2021 oferă mai multă performanță în comparație cu echivalentul său din 2020, aducându-l mai aproape în performanță directă de soft, care este neschimbată față de anul trecut.

    Marele Premiu al Italiei

    Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:
    „Am observat din trecut că o serie de strategii diferite sunt posibile la Monza și, odată cu calificarea prin cursa sprint, adăugând o altă variabilă mare în mix, echipele sunt forțate să își gândească din nou întreaga strategie de anvelope pentru weekend”.

    Este un circuit cu mare focus pe spatele monopostului, cu accent pe tracțiune, așa că provocarea specială este de a opri cat mai mult cauciucurile din spate să alunece și să se supraîncălzească.

    Vremea joacă un rol important, deoarece această problemă este accentuată dacă temperaturile sunt mai ridicate.

    Marele Premiu al Italiei

    Alte știri Pirelli:

    • (WRC) Raliul Acropolis, runda nouă a Campionatului Mondial de Raliuri echipat cu anvelope Pirelli, are loc în același weekend cu Marele Premiu al Italiei. Sebastien Ogier de la Toyota conduce în prezent campionatul, cu anvelopele de macadam Scorpion de la Pirelli nominalizate pentru Grecia.
    • (F1) Programul de testare a anvelopelor 2022 de 18 inci de la Pirelli continuă după Monza, Alpine finalizând trei zile de testare cu prototipul anvelopelor intermediare și umede de anul viitor la Magny-Cours din Franța. Acesta este testul final înainte de fixarea specificațiilor anvelopelor 2022.
    • (GT) Anvelopele Pirelli P Zero Trofeo R au stabilit recent un nou record de producție pentru mașinile compacte la legendarul Nurburgring Nordschleife din Germania, montat pe cel mai recent Audi RS3.

    Marele Premiu al Italiei

    Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: GP24 / Pirelli

    Photocredit: Pirelli / Getty Images

    Sponsor: Pirelli


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss