Merpano Banner ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner
More

    Merpano Banner Radical ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    Marele Premiu al Germaniei este un test critic pentru Marquez şi Honda

    Nu există nicio îndoială că până acum a fost un drum dificil de întoarcere către fitness-ul complet de MotoGP pentru multiplul campion mondial Marc Marquez.

    Nu a reușit complet să-și găsească vechea formă, s-a prăbușit mai mult decât oricând și cel mai bun final de până acum este un loc şapte.

    Dar, în timp ce seria se va îndrepta spre Germania în acest weekend, vom afla mai multe ca niciodată despre potențialul real al lui Marquez în 2021 la Sachsenring.

    Marquez
    Marc Marquez

    După ce a ratat primele două runde ale sezonului, în timp ce continua să se recupereze după rănile îngrozitoare la braț pe care le-a suferit la runda de deschidere a sezonului 2020 la Jerez, sigiliul aprobării medicilor săi de a reveni la acțiune a venit doar la timp pentru Marele Premiu al Portugaliei, la mijlocul lunii aprilie.

    Lucrurile păreau inițial promițătoare, locul al șaptelea venind imediat în Portugalia, iar Marquez nu părea să se chinuie prea mult la unul dintre cele mai fizice circuite din calendar.

    Câteva săptămâni mai târziu, înapoi la locul crimei de la Jerez, locul 9 a arătat că mai este încă o cale de parcurs, dar progresul a fost solid când Marquez și-a recâștigat capacitatea pe mototcicletă.

    De atunci, a fost ceva dezastruos. Patru prăbușiri în trei curse la Le Mans, Mugello și cursa sa de acasă, Barcelona, înseamnă că se află pe una dintre cele mai grave urme din carieră – și poate că împinge motocicleta dincolo de propriile capacități fizice.

    Marquez a reușit să facă o cantitate limitată de antrenament cu motociclete (în mod normal, o componentă cheie a repertoriului său) departe de pista MotoGP și este clar că el nu este încă acolo.

    Acest lucru a fost împiedicat de rapoarte de probleme în curs, nu cu brațul său proaspăt vindecat, ci cu articulația umărului deasupra punctului de rupere al humerusului său, o zonă în care a avut probleme în trecut.

    El și Honda au negat toate zvonurile de leziuni ale nervilor suferite în toamnă inițial – leziuni care i-ar fi putut pune capăt carierei prematur – și se pare că problemele au mai mult de-a face cu articulația decât cu osul.

    Marquez a suferit anterior o intervenție chirurgicală în mod repetat pe umeri pentru a repara daunele provocate de luxații multiple și frecvente, iar lipsa de forță din brațul său pare să exacerbeze vechea problemă și să-l lase cu dificultăți.

    Singurul lucru pe care îl va rezolva este acela de a petrece mai mult timp pe motor și de a avea mai multe ocazii de a regresa mușchii brațului său, care rămâne vizibil mai mic decât cel stâng după aproape un an de utilizare limitată.

    Pauza de vară de cinci săptămâni a MotoGP, prelungită prin anularea Finlandei, nu poate veni destul de curând pentru el.

    Marquez
    Marc Marquez

    Dar, înainte ca sezonul să se reia cu un dublu titlu la Red Bull Ring din Austria, există un test important de turnasol pentru pilotul Honda care va veni la Marele Premiu al Germaniei din acest weekend.

    Marquez este, pur și simplu, stăpânul incontestabil al Sachsenring. Cariera sa de 13 sezoane în curse se întinde până în 2008, unde a terminat pe locul nouă în clasa 125cc acolo. La anul, în 2009, a venit acasă în afara punctelor în locul 16.

    Koyama, Marquez, Cortese

    De atunci, a câștigat fiecare cursă la care a participat în circuitul german. Odată în clasa 125cc în 2010, de două ori în Moto2 în 2011 și 2012, și apoi de fiecare dată de când este în MotoGP, a câștigat.

    A acumulat nouă victorii incredibile de la 11 starturi, un record care se estompează în comparație cu al său chiar și pe alte piste, cum ar fi Circuitul Americii din Austin – unde cel puțin a avut decența de a nu reuși să termine în trecut.

    Totuși, nu doar Marquez merge bine la Sachsenring, Honda RC213V fiind și el un fan special al pistei.

    Pedrosa

    Chiar dacă Marquez era doar un pilot de 125cc, viitorul său coechipier Dani Pedrosa domina pista strâmtă și contorsionată, acumulând trei victorii la rând înainte ca Marquez să preia conducerea.

    Natura pistei completează atât motocicleta, cât și pilotul. Unul dintre cele mai ciudate circuite ale anului și, adesea descris în mod disprețuitor ca o pistă de karturi, piloții petrec mult timp în unghiuri de înclinare extreme, lucru la care excelează Marquez.

    Marquez

    Nu există prea multe frânări grele (o slăbiciune a Honda), dar o mulțime de sunete rapide din viraje în care accelerarea este utilă – iar combinația generală a făcut o forță naturală aproape imbatabilă.

    Cu toate acestea, nu sunt doar semne de întrebare despre Marquez pe care le-a pus anul 2021. Este clar din comentariile și rezultatele celorlalți piloți ai Honda că s-au pierdut complet cu noua motocicletă din acest an, luptându-se să găsească un avantaj competitiv cu ea.

    Deci, deși Sachsenring nu va fi un loc de desfacere pentru Marquez sau Honda, recordul ambelor părți ar trebui să însemne că vom obține un exemplu de formă adevărată.

    Dacă Marquez este încă departe de ritm, există probleme serioase. Dacă niciunul dintre ceilalți piloți Honda nu poate fi în față, Japonia ar trebui să fie îngrijorată.

    Dar nici rezultatele bune nu înseamnă neapărat că totul este rezolvat – pentru că succesele Honda de la Sachsenring înseamnă că natura pistei ar putea masca cu ușurință, temporar, problemele despre care știm cu toții că există.

    Mai multe ştiri despre MotoGP găsiţi AICI!

    Sursa: The Race

    Photocredit: The Race


    Crezi că poți prezice rezultatele curselor următoare?
    Dacă reușești, noi te premiem!

    Primii 3 participanți care prezic corect rezultatele vor primi gadget-uri cool după fiecare cursă, iar la finalul sezonului punem la bătaie 2 bilete la Marele Premiu al Ungariei din 2022, un voucher Pirelli în valoare de 1500 RON și un abonament de un an la F1TV.

    Ce mai aștepți? Înscrie-ți predicțiile în GP24 PRONOCONTEST începând cu data de 9.07.2021!


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Merpano Banner Radical ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss