More

    Latest Posts

    Marele Premiu al Franței: Carlos Sainz conduce un 1-2 pentru Scuderia Ferrari în FP2.

     

    Carlos Sainz l-a condus pe Charles Leclerc în clasamentul, Scuderia Ferrari înregistrând încă o dată un 1-2 în a doua sesiune de antrenamente pentru Marele Premiu al Franței din 2022 din Formula 1, cu Max Verstappen la 0,550 secunde în urma, al treilea pentru echipa Red Bull Racing.

    În cea de-a doua sesiune de o oră a zilei, desfășurată în condiții sufocante și fără nori pe circuitul Paul Ricard, duo-ul echipei Alfa Romeo F1 Valtteri Bottas și Zhou Guanyu a condus plutonul. Valtteri Bottas a stabilit în mod corespunzător primul loc de referință la 1m36,887s, toate primele curse fiind efectuate cu pneuri de compoziție MEDIUM. Zhou Guanyu, Mick Schumacher și Esteban Ocon au stabilit timpi mai rapizi la primele lor tururi rapide din FP2, iar Fernando Alonso a încheiat primele cinci minute pe primul loc datorită unui timp de 1m35.531s pe pneurile MEDIUM.

    Puțin peste cinci minute mai târziu, Kevin Magnussen, pilotul echipei Haas F1, a trecut în față cu 1m35,386s, înainte de a fi detronat rapid de George Russell cu 1m34,810s. Marile nume ale sezonului – Scuderia Ferrari și Red Bull Racing – încă nu ieșiseră de la boxe în această parte al sesiunea, înainte ca Charles Leclerc să apară chiar înainte de expirarea celor 15 minute și, la primul său zbor, a trecut în fruntea timpilor cu 1m34.182s, ceea ce l-a plasat imediat cu 0,6s în fața plutonului.

    Sainz, Ferrari

    Max Verstappen a ieșit la câteva minute după Charles Leclerc și, așa cum a făcut în FP1 și cum a făcut în multe antrenamente de până acum în 2022, a ocupat imediat prima poziție – stabilind un timp de 1m34.172s după ce a făcut două tururi de încălzire pe pneurile sale MEDIUM. Acesta a fost cel mai bun timp de la sfârșitul primelor 20 de minute ale sesiunii, moment în care Carlos Sainz – care a ratat prima treime din FP2 deoarece Scuderia Ferrari a schimbat podeaua mașinii sale – a ieșit direct pe pneuri SOFT.

    Spaniolul a dus pneurile SOFT în sectoarele mov în toate cele trei segmente și a ocupat primul loc cu un timp de 1m33,322s – o îmbunătățire de 0,850s față de cel mai bun efort al lui Max Verstappen pe pneuri MEDIUM. Câteva minute mai târziu, Charles Leclerc a ieșit din nou și a rulat acum pe pneuri SOFT, pe care le-a folosit pentru a trece în fața lui Carlos Sainz cu un 1m33.136s, în timp ce și-a depășit coechipierul în sectoarele unu și trei, în timp ce l-a egalat destul de bine în treimea de mijloc pentru a rula cu 0.186s.

    Carlos Sainz a intrat la boxe după primul său tur rapid cu pneuri SOFT și, după ce Scuderia Ferrari a făcut câteva ajustări, a revenit în acțiune pe același set de pneuri SOFT C2. Acum, trecând de jumătatea sesiunii, Carlos Sainz a înregistrat un avans semnificativ față de Charles Leclerc în toate cele trei sectoare pentru a reveni pe primul loc cu un timp de 1m32,527s – fiind remorcat de AlphaTauri a lui Pierre Gasly în timp ce cobora pe linia de boxe pentru a-și încheia turul.

    Până în acest moment, Max Verstappen a ieșit din nou pentru a rula pentru prima dată cu pneuri SOFT, dar subvirarea în secțiunea tehnică de la sfârșitul primului sector a însemnat că a rulat mult în afara ritmului de conducere al celor de la Scuderia Ferrari.

    Sainz, Ferrari

    Max Verstappen a pornit la 0,247s în urma lui Carlos Sainz, după ce s-a luptat cu RB18-ul său în virajele 3 și 4, dar apoi a mai livrat un sfert de secundă pentru a termina la 0,550s în urma lui Carlos Sainz, cu un timp de 1m33,077s. Alergând în spatele lui Max Verstappen, Charles Leclerc a intrat și el la boxe, ca și Carlos Sainz anterior, înainte de a ieși pentru o a doua cursă pe pneuri SOFT. Aici a câștigat 0,1s față de cel mai bun timp al lui Carlos Sainz în sectorul unu, înainte de a pierde timp în restul turului – deși cu recorduri personale – pentru a termina la 0,101s în urmă.

    În această parte al sesiunea, cu puțin peste 20 de minute înainte de final, Lewis Hamilton s-a clasat pe locul patru cu efortul său din simularea de calificare pe pneuri SOFT – septuplul campion mondial fiind la prima sa apariție pe circuit la acest eveniment după ce a renunțat la Mercedes AMG F1 W13 în favoarea lui Nyck de Vries în FP1. Dar Lewis Hamilton a fost retrogradat pe locul cinci de coechipierul său George Russell câteva minute mai târziu, piloții Mercedes AMG F1 terminând la 0,764s și, respectiv, 0,990s în spatele lui Carlos Sainz.

    Lando Norris a ocupat locul șase în fața liderului de acasă – Pierre Gasly – cu Kevin Magnussen al optulea și Daniel Ricciardo al nouălea în cel de-al doilea mașina echipei McLaren F1. Sergio Perez a completat topul 10 în fața lui Fernando Alonso și Valtteri Bottas. Mai mulți piloți au avut momente de ieșire de pe pistă, cel mai nebunesc fiind cel al lui Mick Schumacher în primele etape, când pilotul Haas F1 a pierdut partea din spate a mașinii sale la intrarea în virajul pentru Le Beausset și a ieșit în trombă pe o zonă mare de scurgere a apei, înainte de a se opri chiar lângă bariere, ceea ce a însemnat că s-a putut retrage la boxe.

    Sainz, Ferrari

    Câteva momente mai târziu, George Russell a trecut puternic peste borduri la ieșirea din Le Beausset, dar, spre deosebire de Max Verstappen în același loc în FP1, a virat rapid la stânga pentru a încerca să evite să își avarieze podeaua. Mai târziu, Kevin Magnussen a ieșit larg la ieșirea din cel de-al doilea viraj și a fost la fel de îngrijorat că bordurile i-au avariat mașina, în timp ce George Russell a trebuit, de asemenea, să prindă o ieșire târzie în șicana de la curbele 3/4 și a tras prin scurgere, susținând că nu a putut „ajunge la borne” mult mai la stânga în scurgere, așa cum prevăd cerințele directorului de cursă pentru eveniment.

    Rezultatele Antrenamentelor Libere 2 din Marele Premiu al Franței:

    Sainz, Ferrari

    GP24 PronoContest, jocul 100% gratuit de Pronosticuri Formula 1:

     

    Sainz, Ferrari
    Faceți clic pe imaginea de mai sus pentru a accesa site-ul GP24 PronoContest unde puteți juca jocul de pronosticuri F1 100% gratuit și puteți câștiga premii interesante.
    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Formula 1 Fans Romania


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss