Merpano Banner ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner
More

    Merpano Banner Radical ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    Marele Premiu Al Bahrainului 2020 – Cursa – Pirelli Report.

    Hamilton câștigă printr-o strategie perfectă cu două opriri Medium-Medium-Hard.

    Momente cheie:

    • Cursa a trebuit să fie reluată după mai bine de o oră ca urmare a reparațiilor la glisiera de protecție după teribilul accident al pilotului Haas, Romain Grosjean, din care a scăpat din fericire doar cu leziuni minore.
    • Regulile pentru restart au permis echipelor să schimbe pneuri și să facă reparații. Doar patru piloți au ales să nu schimbe pneurile: Lewis Hamilton și Valtteri Bottas (Mercedes), Daniel Ricciardo (Renault) și Lando Norris (McLaren).
    • După restart (care s-a dat în primul tur) primii nouă piloți erau toți pe pneuri medium, cu Pierre Gasly de la Alpha Tauri, cel mai bine clasat pilot pe hard (poziția a 10-a).
    • După restart a fost o nouă perioadă de safety car. Aceasta a avut ca efect prelungirea stinturilor – având în vedere de asemenea temperatura relativ scăzută, 25 de grade în aer, respectiv 26 de grade la nivelul pistei – prin reducerea degradării termice și de asemenea a uzurii.
    • Hamilton a câștigat cursa după ce a plecat din pole position printr-o strategie cu două opriri, repornind pe aceleași pneuri de compoziție medium P Zero Galben cu care s-a instalat inițial pe grilă, trecând apoi pe pneuri medium utilizate după 19 tururi și încheind cu un stint de 22 de tururi cu pneurile de compoziție hard P Zero Alb. El a trecut linia de sosire pe perioada de safety car.
    • Pilotul Red Bull, Max Verstappen, care a încheiat al doilea a adoptat o strategie diferită utilizând pneurile hard P Zero Alb pentru două stinturi intermediare înainte de a încheia pe un set de medium utilizat. El a fost singurul pilot – în afară de pilotul Haas, Kevin Magnussen – care a schimbat pneurile de patru ori.
    • Cele trei compoziții alese pentru anul acesta au fost cu un pas mai moi decât cele folosite în Bahrain anul trecut, contribuind la un număr mai mare decât de obicei de opriri la boxe.

    Cum a performat fiecare pneu:

    • HARD C2: Utilizat de către majoritatea piloților cu excepția a șase dintre ei pentru stintul final, demonstrând un ritm bun și rezistență pe abrazivul asfalt al Bahrainului. Gasly care a utilizat două seturi de hard pentru fiecare tur al cursei, mai puțin unul, pentru a încheia pe șase.
    • MEDIUM C3: Cea mai folosită compoziție azi. Selectată de majoritatea piloților (primii 10 de pe grilă au trecut de Q2 cu această compoziție) pentru stintul inițial, cu un bun echilibru între performanță și anduranță. Utilizat de Hamilton pentru mai mult de jumătate din cursă, iar de Verstappen pentru un stint final pe medium de 11 tururi și pentru punctul bonus ca urmare a celui mai rapid tur al cursei.
    • SOFT C4: Pilotul McLaren Carlos Sainz a fost singurul pilot care a pornit inițial pe soft Roșu, și a fost urmat de Daniil Kvyat pentru cel de-al doilea start. Acesta a performat bine în condițiile de temperatură coborâtă, ducându-l pe Sainz pe poziția a treia înainte de prima sa oprire și pe poziția a cincea la final după ce inițial a pornit de pe 15.

    F2: sprint race momentele cheie:
    Campionul în exercițiu al Formulei 3, Robert Shwartzman (Prema) a câștigat Sprint Race-ul de 23 de tururi după ce a plecat din pole position cu setul de pneuri hard, dar deși opririle la boxe nu sunt obligatorii a apărut un interesant element tactic după o perioadă inițială de safety car când o serie de piloți s-au oprit în turul 6, înainte de o altă perioadă de safety car virtual în turul 9. Unul dintre ei a fost Louis Deletraz de la Charouz, care a pornit pe pneuri medium de pe 16 și a trecut pe un nou set de hard.

    Aceasta i-a oferit un ritm suficient în ultimele tururi și i-au permis o serie de depășiri pentru a încheia în final pe trei. Pilotul Prema, Mick Schumacher liderul clasamentului, a încheiat pe șapte, ceea ce înseamnă că el a obținut 14 puncte înainte de ultimele două curse ce se vor desfășura weekendul viitor în Bahrain pe circuitul „oval”.

    Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:
    „Evident mai întâi trebuie să spunem că suntem fericiți că Romain Grosjean are doar leziuni minore după teribilul accident din primul tur. Tot ceea ce s-a întâmplat ulterior este irelevant în comparație cu acest lucru care spune atât de mult despre standardele moderne de securitate grație cărora acest accident nu a fost mortal. În privința cursei, strategiile au fost evident influențate de perioadele de întrerupere, restartul având de asemenea loc mai târziu.

    Asta a făcut ca pneurile soft Roșu să performeze mai bine decât ne-am așteptat, așa cum a dovedit Carlos Sainz în primul stint de la reluare, în timp ce stinturile cu pneurile medium au putut fi de asemenea prelungite. Acest lucru a fost demonstrat de Hamilton, care a efectuat două stinturi lungi cu ele, înainte de a încheia pe hard. De-a lungul cursei, am observat o mare varietate de strategii, Gasly oprind de două ori pentru două seturi de hard în drumul său către poziția a șasea, spre exemplu.

    În Formula 2, managementul pneurilor a fost crucial, pneurile medium având un rol cheie pentru anumiți piloți. Deletraz a fost singurul care a pornit pe medium înainte de a schimba pe hard având o strategie care a funcționat perfect, rezultând o adevărată șarjă de recuperare care va intra în istoria F2.”

    C2 = Hard C2 | C3 = Medium C3 | C4 = Soft C4
    n = nou| u = utilizat

    Sursa: GP24 / Pirelli

    Photocredit: Pirelli / Getty Images

    Sponsor: Pirelli


    Crezi că poți prezice rezultatele curselor următoare?
    Dacă reușești, noi te premiem!

    Primii 3 participanți care prezic corect rezultatele vor primi gadget-uri cool după fiecare cursă, iar la finalul sezonului punem la bătaie 2 bilete la Marele Premiu al Ungariei din 2022, un voucher Pirelli în valoare de 1500 RON și un abonament de un an la F1TV.

    Ce mai aștepți? Înscrie-ți predicțiile în GP24 PRONOCONTEST începând cu data de 9.07.2021!


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Merpano Banner Radical ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss