More

    Latest Posts

    Marele Premiu al Arabiei Saudite: Leclerc îi conduce pe Verstappen și Sainz în FP2.

    Charles Leclerc l-a devansat pe Max Verstappen în a doua sesiune de antrenamente libere pentru Marele Premiu al Arabiei Saudite din 2022 din Formula 1, însă sesiunea sa s-a încheiat mai devreme după ce a lovit un zid în finalul FP2.

    Câștigătorul Marelui Premiu al Bahrainului nu a luat parte la ultimele 15 minute ale celei de-a doua sesiuni de o oră, după ce a deteriorat tija de tracțiune din stânga față a monopostului său F1-75. El a atins peretele interior la trecerea prin virajul 4 și a trebuit să abandoneze virajul 5 la dreapta înainte de a se întoarce la boxe pentru reparații.

    Dar acest lucru a venit doar după ce a rulat cu pneuri moi pentru a recăpăta conducerea FP2 de la Max VerstappenCharles Leclerc l-a depășit în cele din urmă pe pilotul olandez cu 0,14s datorită unui timp de 1m30,074s. Imediat înainte de a doua sesiune de antrenamente, piloții și directorii de echipă au fost chemați la o întâlnire cu Stefano Domenicalli, CEO-ul F1, și Ross Brawn, directorul de motorsport.

    Arabiei Saudite

    Aceasta a avut loc în urma atacului cu rachete asupra stației de distribuție Aramco din apropiere în timpul FP1, pentru care grupul rebel yemenit Houthi a revendicat responsabilitatea. Se consideră că este vorba despre aceeași organizație ale cărei rachete au fost interceptate în apropierea deschiderii sezonului 2021 al Formulei E în Diriyah. Ca urmare a întâlnirii, startul FP2 a fost întârziat cu 15 minute, până la ora locală 20:15, doar Carlos Sainz Jr și Valtteri Bottas fiind inițial filmați gata în garaj.

    Valtteri Bottas, pilotul Alfa Romeo, și coechipierul său debutant Guanyu Zhou au fost primii care au intrat pe circuitul stradal Jeddah Corniche, conducând o avalanșă de mașini și lăsând doar Red Bull-urile la boxe. Valtteri Bottas a intrat imediat în ritm, preluând de pe locul trei ocupat în prima sesiune de antrenamente, stabilind un timp inițial de 1m31,802s pe pneurile medii populare C3.

    Esteban Ocon a fost următorul la linia de sosire la bordul Alpine F1, dar a fost la 0,7s în derivă, în timp ce Guanyu Zhou a rulat cu încă 1,7s mai lent decât colegul său de grajd, înainte ca Ferrari-urile să iasă în evidență. Carlos Sainz a folosit, de asemenea, anvelopa Pirelli cu pereți galbeni pentru a se avânta în fruntea clasamentului, primul său efort fiind de 1m31.382s, cu patru zecimi avans. Dar a fost detronat la scurt timp de colegul său Charles Leclerc, liderul de puncte fiind primul pilot care a coborât sub 1m30s.

    Arabiei Saudite

    Turul de 1m30.216s al lui Charles Leclerc pe C3 MEDIUM la patru minute după începerea sesiunii i-a dat un avans de 1.1s, în ciuda supravirației inițiale, în timp ce Carlos Sainz se plângea de faptul că a apărut porpoising-ul. Carlos Leclerc a realizat apoi două reprize de urmărire extrem de consistente, rulând la 0,15s de recordul său personal, în timp ce a fost primul în toate cele trei sectoare.

    Abia după șase minute, Red Bull s-a alăturat în sfârșit sesiunii pe C3 MEDIUM, lăsându-i pe Alexander Albon, Nico Hulkenberg, Mick Schumacher și Fernando Alonso ca singurii piloți care își fac meseria pe compoziția mai dură C2 HARD. Timpii au rămas stabili pentru aproape următorul sfert de oră, înainte ca Verstappen să întindă picioarele RB18-ului său pentru a-l eclipsa pe Charles Leclerc cu doar două miimi.

    După ce primul său efort l-a plasat la 1.074s de Charles Leclerc, campionul în exercițiu Max Verstappen a înregistrat un timp de 1m30.214s pentru a rula cel mai rapid înainte ca plutonul să treacă la cea mai rapidă anvelopă C4 SOFT disponibilă. Charles Leclerc a reușit să recupereze primul loc, deoarece a coborât reperul la 1m30.074s pentru a găsi 0.14s peste rivalul său de la Red Bull, depășindu-și, de asemenea, propriul reper din FP1 de 1m30.772s cu șapte zecimi. Dar saltul de ritm pe pneul teoretic mai rapid a fost mai puțin decât se anticipa.

    Arabiei Saudite

    Lewis Hamilton a fost celălalt mare urcător, deoarece a urcat de pe locul 14 pe locul 5, în spatele lui Sergio Perez, dar înaintea omologului său de la Mercedes AMG F1, George Russell. Septuplul campion a realizat un timp de 1m30,513s, după ce s-a oprit la începutul sesiunii pentru a schimba scaunul de rezervă pentru a sta mai sus în mașină.

    Dar apoi planurile de rulare au fost întrerupte de o scurtă mașină de siguranță virtuală datorită faptului că Haas-ul lui Kevin Magnussen s-a oprit cu o problemă la unitatea de putere la jumătatea turului pentru a fi recuperat. Acest lucru a pus capăt unei vineri dificile pentru danez, care a aterizat pe locul cinci în Bahrain. El s-a plâns de o problemă la motor mai devreme în timpul sesiunii înainte de a primi undă verde de la echipă pentru a forța, după ce nu a stabilit un timp în FP1 din cauza unei scurgeri hidraulice.

    Carlos Sainz a prezentat celălalt incident notabil, când și el a atins zidul, spaniolul lăsându-și mașina să intre în bariera exterioară în virajul 13. În spatele celor două Săgeți de Argint, Lando Norris a alergat până pe locul șapte pentru echipa McLaren F1, în fața lui Esteban Ocon și Valtteri Bottas, în timp ce Yuki Tsunoda a stabilit ritmul pentru AlphaTauri pe locul 10. În spatele lui Fernando Alonso, Pierre Gasly și Mick Schumacher, Aston Martin F1 l-a intercalat pe Daniel Ricciardo, în timp ce Lance Stroll a prins locul 14, în timp ce coechipierul înlocuitor Nico Hulkenberg a fost al 16-lea.

    Rezultatele Antrenamentelor Libere 2 din Marele Premiu al Arabiei Saudite:

    Arabiei Saudite

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Formula 1 Fans Romania


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss