Latest Posts

Marca iconică de anduranță Pescarolo vrea să se întoarcă la Le Mans în 2024.

Vizualizări: 37708

Numele iconic Pescarolo ar putea reveni în prima divizie de curse de anduranță în 2024, dacă planurile de a alinia un Le Mans Hypercar (LMH) ca client al unuia dintre constructori de către noul său proprietar se vor concretiza.

Fondată în 2000 de Henri Pescarolo, de patru ori câștigător al cursei de 24 de ore de la Le Mans și fost pilot de Formula 1 cu 64 de starturi în Grand Prix, designul Pescarolo Sport a fost preluat de Jocelyn Pedrono în 2016, după vânzarea mărcii către Sora Racing. Pescarolo Sport ar putea reveni la cele 24 de ore de la Le Mans în 2024, în Hypercar.

De fapt, nu a mai rămas nimic din echipa din zona industrială Technoparc din Le Mans, cu excepția vehiculului emblematic căruia Henri Pescarolo nu-i mai aparține. În cele din urmă, el s-a retras la proprietatea sa din Seine-et-Marne. Cu toate acestea, cumpărătorul său, Jocelyn Pedrono, dorește să readucă Pescarolo Sport la un nivel înalt de curse de anduranță. Pentru a continua povestea…

Iconic, Pescarolo

Jocelyn Pedrono a dezvăluit intenția de a readuce faimoasa marcă franceză la 24 de ore de la Le Mans și în Campionatul Mondial de Anduranță (FIA-WEC) cu o mașină construit pentru noul clasa LMD. El a precizat că legendarul fondator al echipei și câștigător de patru ori la Le Mans, Henri Pescarolo, nu este implicat în acest proiect. „Întoarcerea la cursele de anduranță a fost întotdeauna obiectivul”, a declarat Pedrono pentru ediția franceză a publicației Autosport. „Lucrez pentru a asambla bugetul”.

„Am un acord de principiu cu doi constructori din noul clasa Hypercar. Inima mea înclină mai mult într-o direcție decât în cealaltă, dar nu pot spune nimic pentru moment. Nu vorbim doar de cumpărarea unei mașini, ci și de un sprijin tehnic real.” Jocelyn Pedrono nu a vrut să se pronunțe asupra constructorului vizat, dar a adăugat: „Ne uităm mai mult la Hypercar [LMH], nu atât de mult la LMDh”. Acest lucru ar sugera că Peugeot, a cărui modelul 908 HDi FAP LMP1 Pescarolo a rulat ca și client în 2009, și Ferrari ar putea fi printre candidații pe care Pedrono îi are în vedere pentru echipa reînviată.

Pescarolo a concurat ultima dată la Le Mans în 2012 cu șasiul 03, care a fost bazat pe nefericitul Aston Martin AMR-One, precum și cu un Dome S102.5 al clientului, dar niciuna dintre mașini nu a ajuns la linia de sosire.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Iconic, Pescarolo

IMSA renunță la cursa de calificare pentru Daytona 24 din 2023

IMSA a anunțat că grila de start a Campionatului SportsCar de anul viitor, care va deschide sezonul de 24 de ore de la Daytona, nu va mai fi determinată de o cursă de calificare. La ultimele două ediții ale clasicului de anduranță din Florida, o cursă de calificare de 100 de minute, desfășurată în ultima zi a testului Roar Before the 24, premergător evenimentului, a fost folosită pentru a determina grila de start. Cu toate acestea, acest lucru nu va mai fi cazul pentru cea de-a 61-a ediție a cursei de anul viitor.

În schimb, sesiunile de calificare convenționale vor avea loc în ultima zi a celor trei zile de teste Roar Before the 24, duminică, 22 ianuarie, fiecare dintre cele cinci clase având propria sesiune de 15 sau 20 de minute. Testul Roar Before the 24 va cuprinde cinci sesiuni pentru cei de la IMSA SportsCar Championship, marcând primele apariții publice pentru mașinile LMDh care vor concura la clasa de top redenumită GTP. Pentru cursa din 2023 se anticipează un pluton de nouă mașini GTP, Cadillac prezentând trei mașini și asalturi de două mașini planificate de Acura, BMW și Porsche.

Iconic, Pescarolo

Cele două mașini client pe care Porsche le-a rezervat pentru echipele de clienți par a fi puțin probabil să fie gata la timp pentru Daytona 24. Un test oficial autorizat de IMSA este programat pentru perioada 7-9 decembrie, înainte de testul Roar Before the 24 din 20-22 ianuarie. Antrenamentele oficiale pentru Daytona 24 încep la 26 ianuarie, înaintea cursei propriu-zise din 28-29 ianuarie.

  • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.
Sursa: Motorsport Network
Photocredit: Getty Images
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Motorsport Network

Latest Posts

Don't Miss