More

    Latest Posts

    Marc Marquez: “winglets” din MotoGP au îngreunat situația.

    Marc Marquez a afirmat că cursele de MotoGP erau mai bune pentru spectacol atunci când a sosit în 2013, întrucât depășirile au devenit acum “mai dificile” din cauza aripioarelor care cresc nivelul de trepidații ale motocicletei atunci când se urmărește un alt pilot.

    Octuplul campion mondial, care urmează să participe la cel de-al zecelea sezon în MotoGP – toate acestea pentru Repsol Honda – crede că noul stil de aripioare introduse de Ducati în 2016, precum dispozitivul holeshot (2018), se pretează la un efect mai degrabă negativ decât pozitiv.

    Marc Marquez

    În încercarea de a îmbunătăți forța de apăsare în ceea ce privește aerodinamica sa, lucru pe care Ducati și acum fiecare echipă l-a realizat, winglets au devenit o parte standard a fiecărei motociclete MotoGP. După ce a făcut pasul de la Moto2 în 2013, Marc Marquez s-a alăturat clasei regină într-un moment în care motocicletele prototip erau la performanțe maxime, continuând să devină mai rapide de la an la an.

    Însă, având în vedere că în ultimii doi ani au fost depășite continuu noi recorduri pe tur, iar producătorii aducând pe motocicletele lor piese noi pe care nu le-am mai văzut până acum – un exemplu sunt dispozitivele de înălțime a montării față și spate (cunoscute și sub numele de dispozitivul holeshot menționat mai sus) – MotoGP se află într-o situație în care siguranța vs. performanța sunt analizate cu atenție.

    Marc Marquez

    După cum am văzut în Formula 1 de mai multe sezoane, urmărirea unei alte mașini și depășirea au fost cel puțin dificile din cauza nivelului de forță de apăsare a mașinilor și, deși MotoGP nu este nici pe departe la acest nivel de dificultate, Marc Marquez a evidențiat exact aceste zone ca fiind cele care au fost afectate de introducerea aripioarelor.

    Marc Marquez a declarat: “Când am ajuns fără aripi, sincer vorbind, pentru spectacol a fost mai bine. A fost mai ușor să depășești, simți mai mult sfoara și simți mai mult dacă simți pe cineva. „Acum, când urmărești pe cineva, motocicleta tremură într-un mod ciudat, dar fără aripi era mai dificil să conduci motocicleta, era mai ușor să faci greșeli, dar și pentru depășiri era mai ușor”. „Acum este mai ușor să conduci și mai dificil să faci greșeli, trebuie să conduci și să fii lin, dar pentru a urmări pe cineva este mult mai dificil”.

    • Mai multe știri despre Campionatul Mondial MotoGP pot fi găsite AICI.
    Sursa: Daily Advent
    Photocredit: Getty Images

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Daily Advent

    Latest Posts

    Don't Miss