More

    Latest Posts

    Magnussen a fost mai rapid decât Sainz în timpul suplimentar alocat celor de la Haas.

    Kevin Magnussen a fost cel mai rapid în testele de Formula 1 din Bahrain, în timp ce piloții Mercedes AMG F1 par să aibă probleme în a se obișnui cu noul W13b.

    Kevin Magnussen a folosit timpul suplimentar alocat celor de la Haas F1 pentru a-l devansa pe Carlos Sainz și a obținut cel mai bun timp în penultima zi de teste de Formula 1 din Bahrain, în timp ce Mercedes AMG F1s-a luptat cu manevrabilitatea mașinii sale actualizate.

    Echipei Haas F1 are voie să ruleze o oră în plus vineri seară, înainte de a începe testele cu o oră mai devreme în ultima zi și de a rula cu două ore mai târziu, pentru a recupera cele patru ore pierdute în prima zi din cauza faptului că marfa sa aranjată de Formula 1 a ajuns cu întârziere. Kevin Magnussen fusese deja la o secundă de cel mai bun timp la prima sa ieșire într-o mașină de Formula 1 după mai bine de un an, când a fost cu 0,3s mai rapid decât reușise restul plutonului în timpul rulării oficiale pe compoziția C4.

    Magnussen

    Scuderia Ferrari a părut în formă bună pe tot parcursul pre-sezonului și a figurat în mod regulat aproape de partea superioară a timpilor, dar chiar și în acest context, a părut totuși să își mai întindă puțin picioarele vineri seara. Carlos Sainz a fost deja cel mai rapid pe pneul de compoziție C3 – mijlocul gamei Pirelli – înainte de a folosi cel mai moale C4 pentru a înregistra un timp de 1m33,532s și a devansat cu o jumătate de secundă restul plutonului până la tururile târzii ale lui Kevin Magnussen.

    A fost posibilă și o formă de comparație, Max Verstappen, al treilea, și Lance Stroll, al patrulea, ambii folosind, de asemenea, C4 sub luminile de la finalul zilei pentru a înregistra cei mai rapizi timpi. Max Verstappen a rulat ușor larg în ultimul viraj în cel mai bun tur al său, dar nu a părut o amenințare pentru Carlos Sainz înainte de asta, iar totalul său de 86 de tururi într-o zi dezordonată nu a fost cel mai productiv pe care l-a avut vreodată.

    Lucrurile păreau însă mai rele pentru Lewis Hamilton, care a fost cel mai rapid folosind cele mai moi pneuri moi la sfârșitul testului de la Barcelona. O rulare similară după-amiaza pe Pirelli C4 și C5 aici nu a dat un timp pe tur care să-l provoace pe Carlos Sainz, Lewis Hamilton fiind la 0,6s de ritm, dar mai îngrijorător a fost faptul că mașina a părut să fie dificilă și a suferit de porpoising pe linia dreaptă a boxelor.

    Magnussen

    Lewis Hamilton l-a depășit la limită pe Esteban Ocon, care fusese cel mai rapid la prânz și care s-a bucurat de o zi mult mai încurajatoare pentru Alpine F1. Constructorul francez s-a luptat pe tot parcursul testelor de până acum, dar, în ciuda unei opriri neplanificate după-amiaza, Ocon a parcurs totuși 111 tururi.

    Problema sa a fost una dintre numeroasele steaguri roșii, primul dintre ele fiind cauzat de Nicholas Latifi, care a suferit o defecțiune la frâna spate și apoi un incendiu la frâne. Ca urmare, Latifi s-a rotit în zona de fugă în virajul 12, iar incendiul a luat rapid amploare, ceea ce a dus la daune prea mari pentru ca echipa să mai poată rula din nou și a pus capăt cursei Williams F1 la 12 tururi.

    Unele dintre întreruperi au fost planificate, deoarece la sfârșitul fiecărei sesiuni au fost efectuate două teste de repornire a cursei, dar ambele teste din timpul cursei de dimineață au fost intercalate de oprirea pe pistă a lui Sebastian Vettel și Valtteri Bottas. Pentru Vettel, problema a fost remediată instantaneu și a revenit direct pe pistă pentru a termina al nouălea, însă o scurgere hidraulică a pus capăt cursei lui Bottas după doar 25 de tururi.

    Magnussen

    Valtteri Bottas a terminat între doi piloți care au avut zile contrastante, Yuki Tsunoda fiind puțin mai rapid – deși la peste trei secunde de ritmul general – și completând 120 de tururi, în timp ce Mick Schumacher a parcurs doar 23 de tururi la prima cursă a săptămânii, după ce a avut probleme hidraulice și de evacuare.

    La McLaren F1, Daniel Ricciardo a dat semne de revenire după o boală, dar a fost în continuare prea bolnav pentru a conduce, lăsându-l pe Lando Norris cu o a doua zi completă în mașină. Norris a fost al optulea cel mai rapid, dar a reușit să parcurgă doar 60 de tururi, deoarece echipa s-a confruntat cu probleme de răcire a frânelor, iar după-amiaza a avut loc și o oprire la ieșirea de la boxe, care a contribuit la frustrare.

    Rezultatul testelor de pre-sezon de vineri din Bahrain (inclusiv timpul suplimentar pentru Haas F1):

    Magnussen

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Formula 1 Fans Romania


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss