More

    Latest Posts

    Magnussen a fost mai rapid decât Sainz în timpul suplimentar alocat celor de la Haas.

    Kevin Magnussen a fost cel mai rapid în testele de Formula 1 din Bahrain, în timp ce piloții Mercedes AMG F1 par să aibă probleme în a se obișnui cu noul W13b.

    Kevin Magnussen a folosit timpul suplimentar alocat celor de la Haas F1 pentru a-l devansa pe Carlos Sainz și a obținut cel mai bun timp în penultima zi de teste de Formula 1 din Bahrain, în timp ce Mercedes AMG F1s-a luptat cu manevrabilitatea mașinii sale actualizate.

    Echipei Haas F1 are voie să ruleze o oră în plus vineri seară, înainte de a începe testele cu o oră mai devreme în ultima zi și de a rula cu două ore mai târziu, pentru a recupera cele patru ore pierdute în prima zi din cauza faptului că marfa sa aranjată de Formula 1 a ajuns cu întârziere. Kevin Magnussen fusese deja la o secundă de cel mai bun timp la prima sa ieșire într-o mașină de Formula 1 după mai bine de un an, când a fost cu 0,3s mai rapid decât reușise restul plutonului în timpul rulării oficiale pe compoziția C4.

    Magnussen

    Scuderia Ferrari a părut în formă bună pe tot parcursul pre-sezonului și a figurat în mod regulat aproape de partea superioară a timpilor, dar chiar și în acest context, a părut totuși să își mai întindă puțin picioarele vineri seara. Carlos Sainz a fost deja cel mai rapid pe pneul de compoziție C3 – mijlocul gamei Pirelli – înainte de a folosi cel mai moale C4 pentru a înregistra un timp de 1m33,532s și a devansat cu o jumătate de secundă restul plutonului până la tururile târzii ale lui Kevin Magnussen.

    A fost posibilă și o formă de comparație, Max Verstappen, al treilea, și Lance Stroll, al patrulea, ambii folosind, de asemenea, C4 sub luminile de la finalul zilei pentru a înregistra cei mai rapizi timpi. Max Verstappen a rulat ușor larg în ultimul viraj în cel mai bun tur al său, dar nu a părut o amenințare pentru Carlos Sainz înainte de asta, iar totalul său de 86 de tururi într-o zi dezordonată nu a fost cel mai productiv pe care l-a avut vreodată.

    Lucrurile păreau însă mai rele pentru Lewis Hamilton, care a fost cel mai rapid folosind cele mai moi pneuri moi la sfârșitul testului de la Barcelona. O rulare similară după-amiaza pe Pirelli C4 și C5 aici nu a dat un timp pe tur care să-l provoace pe Carlos Sainz, Lewis Hamilton fiind la 0,6s de ritm, dar mai îngrijorător a fost faptul că mașina a părut să fie dificilă și a suferit de porpoising pe linia dreaptă a boxelor.

    Magnussen

    Lewis Hamilton l-a depășit la limită pe Esteban Ocon, care fusese cel mai rapid la prânz și care s-a bucurat de o zi mult mai încurajatoare pentru Alpine F1. Constructorul francez s-a luptat pe tot parcursul testelor de până acum, dar, în ciuda unei opriri neplanificate după-amiaza, Ocon a parcurs totuși 111 tururi.

    Problema sa a fost una dintre numeroasele steaguri roșii, primul dintre ele fiind cauzat de Nicholas Latifi, care a suferit o defecțiune la frâna spate și apoi un incendiu la frâne. Ca urmare, Latifi s-a rotit în zona de fugă în virajul 12, iar incendiul a luat rapid amploare, ceea ce a dus la daune prea mari pentru ca echipa să mai poată rula din nou și a pus capăt cursei Williams F1 la 12 tururi.

    Unele dintre întreruperi au fost planificate, deoarece la sfârșitul fiecărei sesiuni au fost efectuate două teste de repornire a cursei, dar ambele teste din timpul cursei de dimineață au fost intercalate de oprirea pe pistă a lui Sebastian Vettel și Valtteri Bottas. Pentru Vettel, problema a fost remediată instantaneu și a revenit direct pe pistă pentru a termina al nouălea, însă o scurgere hidraulică a pus capăt cursei lui Bottas după doar 25 de tururi.

    Magnussen

    Valtteri Bottas a terminat între doi piloți care au avut zile contrastante, Yuki Tsunoda fiind puțin mai rapid – deși la peste trei secunde de ritmul general – și completând 120 de tururi, în timp ce Mick Schumacher a parcurs doar 23 de tururi la prima cursă a săptămânii, după ce a avut probleme hidraulice și de evacuare.

    La McLaren F1, Daniel Ricciardo a dat semne de revenire după o boală, dar a fost în continuare prea bolnav pentru a conduce, lăsându-l pe Lando Norris cu o a doua zi completă în mașină. Norris a fost al optulea cel mai rapid, dar a reușit să parcurgă doar 60 de tururi, deoarece echipa s-a confruntat cu probleme de răcire a frânelor, iar după-amiaza a avut loc și o oprire la ieșirea de la boxe, care a contribuit la frustrare.

    Rezultatul testelor de pre-sezon de vineri din Bahrain (inclusiv timpul suplimentar pentru Haas F1):

    Magnussen

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.
    Sursa: Motorsport Network
    Photocredit: Formula 1 Fans Romania

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Motorsport Network

    Latest Posts

    Don't Miss