Merpano Banner ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner
More

    Merpano Banner Radical ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    M-Sport răspunde provocării Rally3

    Până în prezent, s-a înregistrat un salt considerabil atât în ceea ce privește costul, cât și performanța mașinilor de raliu R3 – 2WD, și R5 – 4WD atât în raliurile naționale, cât și în cele internaționale. Odată cu sosirea noii structuri de la FIA, unde WRC devine Rally1, R5 devine Rally2 etc., R3 se dorește a fi o piatră de temelie rentabilă, pentru trecerea de la 2WD la 4WD. Prima mașină a noii generații de Rally3, a fost prezentată oficial – Fiesta Rally3 de la M-Sport, dezvoltată și construită la sediul companiei din Cracovia, Polonia.

    Mașina va fi disponibilă la prețul de 99.999 EUR, fără TVA și costuri de înmatriculare, o reducere considerabilă a prețului unui model R5, care începe de la aproximativ 180.000 EUR. Mașinile Rally3 vor păstra o proporție mult mai mare de piese de producție decât mașinile R5, în timp ce puterea este de aproximativ 215 CP, față de cea de 275 CP de la R5.

    Inițial, M-Sport urma să utilizeze același Iine-3 turbocompresor de 999cc găsit în Rally4 (în prezent R2) Fiesta, cu toate acestea, o modificare târzie a regulamentului, de către FIA pentru a permite motoare de până la 1.600cc, a dus la trecerea la alt motor de bază de 1.500cc, care este asociat cu o transmisie secvențială in cinci trepte. Puterea rămâne aceeași, dar motorul mai mare oferă o fiabilitate crescută; deși schimbarea a necesitat o muncă de reproiectare.

    Un motor EcoBoost de 1,5 litri va alimenta Fiesta Rally3, oferindu-i un sunet distinctiv, combinat cu un aspect agresiv datorită orificiilor de ventilare a capotei și a aripii din spate, care nu numai că își îndeplinește funcția dar are și un aspect frumos. Noul Fiesta Rally3 cântărește 1210 kg, cu o putere de 215BHP și un cuplu de 400 Nm de la motorul EcoBoost de 1,5 litri, toate transmise printr-o cutie de viteze secvențială cu cinci trepte. Atingând 100 km / h în doar cinci secunde și o viteză maximă de 185 km / h, M-Sport Fiesta Rally3 oferă, etapa de tranziție perfectă pentru următoarea generație de piloți de raliuri care doresc să-și ascuță dinții în mașinile cu tracțiune integrală. Fiesta Rally3 de la M-Sport are amortizoare reglabile cu trei căi, față și spate, folosind jante de 17 inci și respectiv 15 inci pentru asfalt și pietriș.

    M-Sport declară că este bine să testeze mașina pe diferite suprafețe, din întreaga Europă, iar producția primelor caroserii este în desfășurare. Compania remarcă faptul că acest lucru va permite clienților să preia livrarea la data omologării mașinii, stabilită pentru 1 martie 2021.

    Comentând evoluția autovehiculului până în prezent, Maciej Woda, directorul M-Sport Poland, a menționat că 2020 nu a fost un moment ușor pentru a aduce o mașină nouă pe piață: „Sunt foarte mulțumit de progresul Fiesta Rally3. De fiecare dată când văd produsul dezvoltat, mă simt foarte mândru de întreaga echipă care lucrează neîncetat și care a muncit pe tot parcursul anului 2020 la acest vehicul cu adevărat inovator. În ceea ce a fost un an foarte dificil pentru toată lumea, echipa de la Cracovia excelează cu Fiesta Rally3, fără a lăsa ceva să intervină, în calea proiectării și a dezvoltării. Vreau să vă felicit și să vă mulțumesc tuturor celor care ați contribuit la acest proiect până acum.

    „Fiesta Rally3 și efortul colectiv de creare a acestuia încorporează tot ceea înseamnă M-Sport: oferind fiecare oportunitate următoarei generații de piloți. Fiesta Rally3 nu va fi în niciun caz o alternativă la orice mașină care există în prezent, va fi un concept nou-nouț care servește ceea ce a fost o zonă de raliuri foarte puțin utilizată. Va fi piatra de temelie perfectă pentru cei care trec la tracțiune integrală, de la două roți, permițând piloților să învețe și să își perfecționeze abilitățile necesare pentru a manipula vehicule cu tracțiune integrală (ceea ce reprezintă un pas masiv pentru orice pilot).”

    „De la discuțiile timpurii despre conceptul Rally3, am fost cu toții destul de entuziasmați de potențialul acestei categorii. Limita de cost a fost un punct cheie pentru noi și consider că 99.999 EUR va fi un preț foarte bun pentru o mașină cu tracțiune integrală de nivel entry, în special pentru campionatele naționale și regionale de raliuri din întreaga lume.”

    Sursa: M-Sport

    Photocredit: M-Sport


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Merpano Banner Radical ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss