More

    Latest Posts

    Lopez – Toyota nu se poate „relaxa” odată cu sosirea Peugeot în WEC

    Jose Maria Lopez spune că Toyota nu își poate permite să se „relaxeze” înainte de intrarea Peugeot în Campionatul Mondial de Anduranță FIA 2022 și prezice o „provocare puternică” din partea producătorului francez.

    Împreună cu coechipierii de la bordul Toyota GR010 Hybrid nr. 7 Kamui Kobayashi și Mike Conway, Lopez a câștigat al doilea titlu consecutiv WEC în 2021, când echipajul și-a asigurat mult așteptata victorie la 24 de ore de Le Mans. Dar, având în vedere că Peugeot se va alătura Toyota în clasa Hypercar Le Mans în acest an și un atac reînnoit de la Glickenhaus, plus Alpine LMP1 pentru a ridica resturile dacă Hypercarurile nu sunt de încredere, Lopez insistă că Toyota nu își poate permite să renunțe la eforturile sale.

    Întrebat dacă va conduce mai liber în acest an, cu ridicarea jocului de la Le Mans, argentinianul a spus: „Când câștigi curse și câștigi campionate, îți construiești încredere de fiecare dată și asta este foarte important cu siguranță. Dar, în același timp, avem colegi de echipă foarte puternici, vom avea o competiție puternică și la acest nivel de sport nu prea te poți relaxa. Întotdeauna trebuie să împingi 150%.

    „Am impresia că dacă te relaxezi sau dacă pleci puțin, te trezești mereu în situații dificile. Mai ales în aceste curse, nu te poți relaxa în nicio secundă. Totul se schimbă în mod constant, nu este o rutină precum cursele de sprint în care îți găsești vârful și punctul tău de frânare și repeți până în punctul în care o iei în cuie la fiecare tură.

    „Treci pe lângă mașini, cu viteze de apropiere diferite în viraje de fiecare dată, lucrurile se schimbă, vremea se schimbă, trebuie să comunici cu echipa, mașina are multă tehnologie. Trebuie să fii 100%, nu te poți relaxa cu adevărat. Da, am câștigat Le Mans, dar vom ajunge acolo anul acesta și ne este ușor? Nu, cred că va fi întotdeauna greu.”

    Lopez

    Echipa a suferit o schimbare organizatorică anul acesta, Kobayashi asumându-și rolul principal al echipei alături de sarcinile sale de conducere, în timp ce coechipierul de trei ori câștigător la Le Mans, Kazuki Nakajima, a ieșit din cabina Toyota #8 și a preluat un nou rol de vicepreședinte al Toyota Gazoo Racing Europe. Lopez a declarat că nu se aștepta ca schimbările să facă vreo diferență în dinamica echipei #7 și că are toată încrederea în coechipierul său.

    Dar, după ce a câștigat trei titluri de Campionat Mondial de Turism la saltul cu Citroen între 2014 și 2016 și a concurat pentru DS Virgin în Formula E, el se așteaptă ca şi compania soră Peugeot să fie competitivă de la început la întoarcerea sa la cursele prototip pentru prima dată din 2011. Am mai lucrat cu grupul în WTCC, cred că multe lucruri s-au schimbat acum, dar totuși unii oameni, chiar și câțiva prieteni sunt încă acolo”, a spus Lopez. Știu că sunt foarte capabili și știu că vor fi o provocare puternică și pentru noi. Vor să ne împingă mai tare și cred că va fi foarte frumos pentru noi, pentru toată lumea.

    • Mai multe ştiri despre Campionatul Mondial de Anduranţă găsiţi AICI!

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Motorsport Network


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss