Latest Posts

Loeb se concentrează pe munca de dezvoltare Bahrain Raid Xtreme, după opt ore de stationare

Vizualizări: 18308

Sebastien Loeb și-a schimbat concentrarea asupra dezvoltării și sprijinirii coechipierului Bahrain Raid Xtreme, Nani Roma, după ce raliul său Dakar a fost distrus de o staționare de opt ore, având suspensia ruptă.

Campionul World Rally a renunțat la lupta pentru victoria Dakar în etapa 6 de vineri, când Bahrain Raid Xtreme BRX1, rulat de Prodrive, s-a oprit la 97 km de start, cu un braț de suspensie rupt.

Știind că o soluție relativ rapidă, cu o piesă de schimb de la un camion de asistență a echipei, ar limita timpul pierdut față de rivalii săi, speranțele tot mai mici ale lui Loeb s-au încheiat atunci când camionul a sosit cu piesa de înlocuire incorectă – două brațe de suspensie dreapta, în loc de una dreapta și una stânga.

I-au obligat pe Loeb și pe copilotul său, Daniel Elena, să aștepte un total de opt ore până când a fost livrată piesa de înlocuire corectă – repararea efectivă durând doar 20 de minute.

“O noapte în dune nu era în roadbook”, a glumit Loeb sâmbătă mai târziu, ajungând la bivac în jurul orei 03:00. „Într-un fel a fost cu adevărat păcat, pentru că în cele din urmă, etapa a 6-a mergea lin, cu o navigație ușoară și mai puține roci. Am decis să atac, dar la 97 km au apărut niște denivelări și în coborârea uneia, am lovit-o pe următoarea. Nu au existat denivelări mari, dar am rupt triunghiul stâng în două părți. În mod surprinzător, primul camion de asistență de cursă care a sosit nu a avut o rezervă. Am fost, de asemenea, surprinși. Cred că toată lumea a fost. Este o greșeală, dar problema a fost că întreaga pregătire a fost făcută într-un timp foarte scurt.”

“A existat o greșeală în marcarea codului, așa că erau două la dreapta în loc de una la stânga și una la dreapta. Aveam încă 250 km de etapă specială, așa că a trebuit să așteptăm. Camioanele s-au dus să caute piesele de schimb, dar a fost nevoie de destul de mult timp.”

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

În ciuda dezamăgirii sale, Loeb a renunțat la frustrare, subliniind că mașina rulată de Prodrive a fost un proiect cu totul nou, care a venit în Dakar din acest an, însemnând că neplăcerile au fost întotdeauna posibile.

“Știam că este o mașină veche de trei luni, dar până acum mașina a fost fiabilă și am fost destul de fericiți. În acest caz știm că am ajuns la limita acestei părți”, a spus el. „Sunt în afara competiției, așa că în următoarele zile voi face ceea ce echipa îmi va cere să fac. Chiar dacă acest lucru este să conduc în spatele lui Nani, în cazul în care se întâmplă ceva. Dacă, dimpotrivă, îmi cer să împing să testez mașina, o voi face. Frustrat? La final trebuie să accepți situația. Nu am putut face nimic, așa sunt cursele.”

 

Sursa: Dakar Rally
Photocredit: Dakar Rally
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Dakar Rally

Latest Posts

Don't Miss