Leopard Racing spune că „se negociază lucrurile” pentru ca acesta să facă un pas către MotoGP în 2022 ca echipă-satelit, deși este încă „departe de a putea intra”. Acordul actual dintre organizatorii MotoGP, Dorna Sports și Asociația Internațională a Echipelor de Curse (IRTA) – precum și contractele majorității producătorilor cu MotoGP – expiră la sfârșitul sezonului 2021.
Doar KTM rămâne cu siguranță în MotoGP după 2021, cu intenția celorlalți producători de a face același lucru: Yamaha, Honda și Ducati au încheiat acorduri cu mai mulți dintre piloții lor, care acoperă sezonul 2022.
Zvonurile despre o echipă satelit a celor de la Suzuki și Aprilia care va veni pentru 2022, precum și sosirea echipelor noi – cea mai notabilă echipă fiind VR46 a lui Valentino Rossi – s-au învârtit prin jur de ceva timp.

Dragi fani Formula 1 și Motorsport,
Pentru a continua să îmbunătățim experiența urmăritorilor noștri pe această rețea de socializare, am decis că, din cauza numeroaselor cazuri în care oamenii sunt blocați de pe chat-urile comunității, ar trebui să oferim o alternativă pentru aceste grupuri de chat.
Vă invităm pe toți să aruncați o privire la https://chat.gp24.ro/ în timpul viitorului weekend de cursă pentru Marele Premiu al Statelor Unite, care va avea un grup dedicat pe aplicația noastră de chat. Există, de asemenea, câteva grupuri pentru echipele de top, dacă doriți să discutați acolo cu fani care gândesc la fel.
În acest moment, chat-ul este accesibil din orice browser mobil, laptop și desktop prin intermediul următorului link: https://chat.gp24.ro/ Participarea la chat nu necesită crearea unui cont, iar singurul dezavantaj este că setările de profil nu vor fi salvate și unele vor trebui completate de fiecare dată când vă conectați.
Așteptăm cu nerăbdare să vă primim în grupul (grupurile) de chat cu moderare umană, unde vom încerca să reducem moderarea la strictul necesar pentru a maximiza libertatea de opinie și de exprimare în limitele bunului simț.
Leopard – de trei ori campion la Moto3 cu Danny Kent în 2015, Joan Mir în 2017 și Lorenzo Dalla Porta în 2019 – a fost parte din aceste zvonuri, dar a confirmat că nimic nu este finalizat și nu există „nicio opțiune” pentru 2021.
„Categoria MotoGP este întotdeauna atrăgătoare pentru o echipă”, a spus șeful Leopard, Christian Lundberg.”
În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2023)
„Lucrurile sunt negociate, dar suntem încă departe de o apariție în MotoGP. Zvonurile din paddock amplifică știrile și chiar acum ne-ar plăcea să putem face ceva în seria principala în 2022.”
„Dar vom vedea dacă suntem pregătiți și dacă organizația are un spațiu pentru echipa noastră; lucrurile pot decurge bine. Dar în acest moment nu există nimic concret. Pentru 2021 nu există nicio opțiune.”
Grila actuală de 22 de piloți este văzută de Dorna ca fiind capacitatea ideală, deși două sloturi suplimentare au fost rezervate de campionat – ceea ce mulți cred că este pentru operațiunea VR46.
A apărut o oarecare incertitudine cu privire la viitorul echipei Esponsorama (fostă Avintia) dincolo de actualul acord IRTA cu Dorna, care ar putea avea locurile cumpărate fie de VR46, fie de Leopard, posibil în 2022.
Rossi a comentat posibilitatea ca echipa sa VR46 să meargă la MotoGP de mai multe ori în acest an, dar recunoaște că „trebuie să facă un nou pas” în creșterea operațiunii înainte de a putea concura în clasa premier.
“Structura VR46 a crescut foarte mult, am consolidat echipele în Moto3 și Moto2″, a spus Rossi. Dar pentru a fi în MotoGP trebuie să facem un nou pas, să creștem și mai mult.”
„Pentru 2021 nu vom fi [în MotoGP], dar în 2022 lucrurile se vor schimba și este o posibilitate.”
Ultima echipă care a trecut de la clasele inferioare la MotoGP a fost Petronas SRT în sezonul trecut, care acum conduce clasamentul piloților cu Fabio Quartararo după cea de-a treia victorie în 2020 luna trecută în Catalunia.
Anul viitor, SRT îl va primii pe Rossi – care a semnat un contract de un an cu Yamaha la Barcelona – și pe Franco Morbidelli, care are un acord până în 2022 cu echipa.
Sursa:Photocredit:
Sponsor:
Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.