More

    Latest Posts

    Legătura cu Marmorini din F1 arată că Yamaha este „mai deschisă”.

    Șeful Yamaha, Massimo Meregalli, a declarat că fostul șef al motoarelor de F1, Luca Marmorini, care s-a alăturat în calitate de consultant, arată că departamentul japonez de inginerie MotoGP al mărcii este acum „mai deschis la minte”.

    Campionul mondial în exercițiu și actualul lider al clasamentului pe puncte, Fabio Quartararo, a fost foarte critic la adresa lipsei de progrese pe care Yamaha le-a făcut în timpul iernii cu motocicleta sa 2022. În special, Fabio Quartararo a țintit asupra faptului că motocicleta încă nu oferă o viteză maximă suficientă pentru a-și provoca rivalii mai rapizi, ceea ce reprezintă o problemă de ceva timp. Pentru a rezolva acest aspect, Yamaha a început să lucreze cu fostul șef de motoarelor de la Scuderia Ferrari și Toyota F1, Luca Marmorini, într-un rol de consultant.

    Yamaha

    Massimo Meregalli spune că acest lucru arată dorința Yamaha de a lucra în afara granițelor sale și se așteaptă ca rezultatele să înceapă să apară la sfârșitul anului. „Speranțele nu se referă doar la această nouă sinergie, ci și la modul în care și în Japonia s-au răzgândit”, a declarat Meregalli înainte de vacanța de vară de la MotoGP. „Întotdeauna au lucrat la nivel intern, dar acum au început să fie mai deschiși și să se concentreze pe cum să îmbunătățească motocicleta și rezultatele”.

    „Cu siguranță, mă aștept să văd unele rezultate din această nouă colaborare, probabil la sfârșitul sezonului, pentru că deja lucrează, după cum vă puteți imagina, la motocicleta și la motorul de anul viitor. Dar sunt foarte fericit, sunt foarte încrezător”. Marmorini a început să lucreze în F1 în 1990 la Scuderia Ferrari și a rămas la această echipă până în 1999, înainte de a se alătura echipei Toyota F1 înaintea debutului constructorului japonez în serie.

    El s-a întors la Scuderia Ferrari după ieșirea Toyota din F1 în 2009 și a rămas acolo până în 2014. Din februarie lucrează cu Yamaha pentru proiectul MotoGP. Legătura sa cu Yamaha reprezintă o schimbare semnificativă de filozofie din partea făbricii, Valentino Rossi, de nouă ori campion mondial la marele premiu de motociclism, dezvăluind în urmă cu doi ani că departamentul de inginerie japonez „a făcut ce a vrut”.

    Yamaha

    „Mai mult sau mai puțin avem probleme similare de mult timp, așa că eu cred că anul viitor nu se schimbă prea multe”, a declarat Valentino Rossi în 2020. „Cred că oricum japonezii [inginerii] aud ceea ce comentează piloții, dar în cele din urmă fac ceea ce vor ei. Ei au deja în minte ce vor să facă”. În ciuda frustrărilor sale legate de situația motoarelor, Quartararo a semnat un nou contract pe doi ani pentru a rămâne la Yamaha până la sfârșitul anului 2024. Anul viitor, marca își va reduce participarea la doar cele două motociclete ale echipei sale de uzină, după ce RNF Racing a ales să se asocieze cu Aprilia.

    • Mai multe știri despre Campionatul Mondial MotoGP pot fi găsite AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Getty Images


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss