More

    Latest Posts

    Leclerc vrea o „vedere completă” la strategie de la Silverstone.

    Charles Leclerc vrea să aibă o „privire de ansamblu completă” asupra modului în care s-a desfășurat Marele Premiu de Formula 1 al Marii Britanii pentru Scuderia Ferrari și a motivelor pentru care echipa a luat deciziile strategice pe care le-a luat.

    Atunci când mașina de siguranță a apărut în finalul cursei, Scuderia Ferrari l-a păstrat pe liderul Charles Leclerc pe circuit cu pneuri hard, dar l-a oprit la boxe pe Carlos Sainz pentru pneuri soft – o decizie care a fost urmată de aproape toți ceilalți piloți. Șeful echipei, Mattia Binotto, a confirmat ulterior că echipa nu a vrut să își dubleze mașinile și l-a lăsat pe Charles Leclerc în afara circuitului deoarece avea poziția pe pistă și pneuri mai proaspete decât Carlos Sainz.

    Charles Leclerc, care a avut avarii la aripa față încă de la start, a fost expus pe pneuri hard la reluarea cursei. În ciuda unui efort de apărare curajos, a pierdut locuri în fața lui Carlos Sainz, Sergio Perez și Lewis Hamilton, coborând până pe locul patru. După ce a coborât din mașina sa în Parc Ferme, Charles Leclerc a avut o scurtă discuție cu Mattia Binotto înainte de a se întâlni cu presa. „Nu vreau să comentez acum, vreau să discut și să am o viziune completă cu echipa care a fost motivul”, a spus el despre decizia de a nu intra la boxe cu mașina sa.

    Leclerc

    „Evident, am simțit personal că am fost foarte puternic în prima parte a cursei și că am pierdut puțin timp – dacă acest lucru ar fi schimbat rezultatul final, nu cred că ar fi făcut-o, dar doar pentru viitor trebuie să verificăm totul”. Întrebat dacă a spus ceva la radio, el a răspuns: „Nu, pentru că era evident că era foarte târziu, iar echipa a spus să nu mai mergem. Așa că nu pot să intru, evident, dacă nu ne-am aliniat în acest sens, și asta a fost tot”.

    Charles Leclerc a declarat că discuția de după cursă cu Binotto a fost „doar pentru a încerca să mă înveselească”. El a adăugat: „A încercat, dar apoi, desigur, dezamăgirea este mare pentru mine. A fost o cursă ca un rollercoaster. În primul tur am rupt aripa față, apoi am crezut că s-a terminat, a fost destul de mult subvirare. Apoi am reușit să mă joc cu basculele și am reușit să am o față mai puternică, iar apoi ritmul a revenit și am fost foarte puternici. Și apoi victoria se simțea din ce în ce mai posibilă, iar apoi, evident, mașina de siguranță și asta a fost tot. Este frustrant”.

    Charles Leclerc a declarat că i-a plăcut lupta de la final pentru a-și păstra poziția, și mai ales lupta cu Lewis Hamilton. „Nu știu cât de mult ați văzut-o, dar a fost destul de la limită”, a spus el când a fost întrebat de presa cât de greu a fost să se apere pe pneuri HARD. „Și a trebuit să fiu la limită pentru a încerca să-mi păstrez poziția, ceea ce am și făcut. Nu cred că aș fi putut face mai mult decât atât.

    A fost distractiv, pe de altă parte am fost foarte frustrat. Am fost la limită, dar din nou a trebuit să o fac. În poziția mea eram pe pneuri uzate, iar toate acestea au fost foarte dificile, așa că a trebuit să folosesc tot ce era posibil”.

    Leclerc

    „Verificam mereu că Lewis era puțin în urmă la apex pentru a încerca să țin minte regula și pentru a mă juca cu regulile. Am încercat să fac tot ce am putut. Am crezut în continuare că totul este posibil și am dat totul până la final. Nu a fost suficient, dar chiar dacă știam că ar fi fost foarte, foarte dificil, am crezut în el până în ultimul tur”. Charles Leclerc a subliniat că, în ciuda propriei frustrări, a fost încântat să îl vadă pe coechipierul său Carlos Sainz obține prima sa victorie într-un Mare Premiu de Formula 1.

    „Bineînțeles, și cred că acesta este un punct important. Oricât de mult aș fi dezamăgit din partea mea, nu cred că acest lucru ar trebui să fie un titlu de titlu pentru ceea ce este o primă victorie uimitoare pentru Carlos Sainz. Este un vis devenit realitate, cred. Ori de câte ori ești copil, visezi la acest moment, și mai ales cu Scuderia Ferrari, așa că trebuie să se bucure. Este ziua lui. Și sper ca data viitoare să fie și ziua mea”.

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Formula 1 Fans Romania


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss