Latest Posts

Leclerc, Verstappen, Sainz în Antrenamentele Libere 2 din Australia

Vizualizări: 11687

Charles Leclerc, de la Scuderia Ferrari, l-a învins pe Max Verstappen pe primul loc pentru Marele Premiu al Australiei din 2022 al Formulei 1 – acesta din urmă alegând să efectueze simulări suplimentare de calificare în comparație cu rivalul său.

Leclerc, Verstappen

Carlos Sainz Jr, cel care a stabilit ritmul în antrenamentele libere 1, a terminat al treilea, în fața lui Fernando Alonso de la Alpine, în timp ce George Russell a fost cel mai bun pilot al echipei Mercedes AMG F1 pe locul 11, în timp ce Lewis Hamilton a terminat al 13-lea. În condiții mai reci cu aproape 10°C față de prima sesiune de antrenamente de vineri de la Albert Park – datorită norilor de ploaie întunecată care s-au format deasupra Melbourne înainte de cursa de o oră de după-amiază – Carlos Sainz a condus în primele curse cu pneurile mai dure, înainte ca coechipierul său și apoi Max Verstappen să devanseze în timpul ultimelor zboruri cu pneurile soft.

Valtteri Bottas a stabilit primul loc de referință la 1m21.852s cu o cursă timpurie pe pneurile medium, înainte de a fi detronat în succesiune rapidă de perechea McLaren F1 Lando Norris și apoi de Daniel Ricciardo. Pe măsură ce primele cinci minute se apropiau de final, Charles Leclerc a trecut în față cu un timp de 1m20,898s pe pneuri medium, pe care l-a depășit câteva minute mai târziu cu 1m20,523s.

Valtteri Bottas s-a clasat apoi pe primul loc cu 1m20.432s – de asemenea, pe pneuri medii – înainte ca Charles Leclerc, care a continuat să meargă mult timp pe pneuri cu pereți galbeni, să fie din nou în față cu 1m20.175s. Dar, imediat după marcajul de 10 minute, Carlos Sainz cu 1m19.979s l-a plasat pentru prima dată pe primul loc, acel tur pe pneuri medii rămânând cel mai bun până 10 minute mai târziu – când piloții echipei Scuderia Ferrari au condus trecerea la softuri. Charles Leclerc a revenit în față la primul său tur pe cauciucul cu pereți roșii – 1m19.771s – deși fără sectoare mov și pierzând o bucată de timp cu o alunecare în penultimul viraj.

Leclerc, Verstappen

Carlos Sainz, care a fost nevoit să renunțe la primul tur său rapid pe softuri după ce l-a întâlnit pe Yuki Tsunoda, care mergea încet pe linia de rulare în al doilea viraj, a revenit în frunte cu un timp de 1m19.568s. Fernando Alonso a spart dominația echipei Scuderia Ferrari în frunte cu un 1m19,537s chiar înainte de jumătatea cursei, dar doar câteva momente mai târziu Charles Leclerc – care a trecut pe la boxe înainte de a continua pe softuri – l-a retrogradat cu un nou record de 1m19,487s.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Carlos Sainz a continuat schimbul de timpi cu Charles Leclerc, care a înregistrat apoi un timp de 1m19.376s, dar liderul campionatului a trecut definitiv în frunte cu un al treilea tur de pistă pe un alt set de pneuri soft cu 25 de minute înainte de final. După ce a înregistrat ceea ce avea să rămână cel mai rapid timp în primul sector, Charles Leclerc a urcat la 1m18,978s pentru a lua avans față de Carlos Sainz pentru prima dată până acum în antrenamentele pentru acest eveniment.

În tot acest timp în care piloții Ferrari au schimbat cele mai bune timpi pe softuri – în special în timpul ultimelor lor ture – Verstappen și-a făcut propria muncă pentru a construi un timp optim pe această compoziție.

Leclerc, Verstappen

După ce în prima parte a sesiunii a fost mult în spatele celor din față în timp ce a rulat cu pneuri medium, campionul mondial a intrat în lupta pentru vârf cu primul său tur rapid cu pneuri soft, care a fost compromis de întâlnirea cu Esteban Ocon și Lewis Hamilton în secțiunea super rapidă stânga/dreapta a virajelor 9/10 la începutul ultimului sector.

A doua încercare a lui Max Verstappen cu pneuri soft, unde a avut mai multe probleme de trafic în virajele 9/10, l-a lăsat la 0,408s în urma celui mai bun timp al lui Charles Leclerc la general, dar a progresat constant cu alte două încercări. La al treilea tur rapid cu pneuri soft, Max Verstappen a înregistrat un sector violet în treimea de mijloc a turului, dar a trebuit să dea înapoi în final după ce a alunecat de pe bordurile de ieșire pentru virajul 12 dreapta și apoi după ce a ricoșat înapoi pe pistă blocându-se și alunecând adânc în ultimul viraj.

Câteva minute mai târziu, Max Verstappen a fost și mai rapid în sectorul de mijloc și a reușit să completeze turul de data aceasta, terminând la 0.245s de Charles Leclerc și furând în fața lui Carlos Sainz, cu Red Bull Racing RB18 care a părut să piardă timp subvirat în ultimele două viraje. Atenția s-a îndreptat apoi către colectarea de date tipică pentru finalul cursei de FP2, care a fost întreruptă de un steag roșu cu 10 minute înainte de final din cauza faptului că partea din față a carcasei de acoperire a roții superioare a mașinii lui Lance Stroll a sărit în aer și a aterizat pe bordurile de ieșire din virajul 12.

Leclerc, Verstappen

La reluarea sesiunii, piloții Scuderia Ferrari au fost văzuți – și auziți – cum se mișcau în mod considerabil pe tot parcursul noii serpentine de viraje puțin adânci care se îndreptau spre complexul virajelor 9/10. Ultima cursă a lui Sergio Perez pe pneuri soft l-a plasat între Fernando Alonso și Esteban Ocon, iar Valtteri Bottas a terminat pe locul șapte – cursa sa pe pneuri soft a fost marcată de un blocaj mare în virajul 1 și de o cădere pe pietriș în spatele virajului 2.

Lando Norris a ocupat locul opt, în fața lui Pierre Gasly și Daniel Ricciardo, iar George Russell a ocupat locul 11 pentru Mercedes AMG F1 – cu 1,234 s mai lent decât cel mai bun timp al lui Charles LeclercLewis Hamilton a fost la 0,3 secunde în spate, septuplul campion mondial având un moment de ieșire de pe pistă în primele curse. La intrarea în virajul 12, în timpul unui tur pe pneuri medii, Lewis Hamilton a trebuit să prindă două lovituri de supravirare – a doua dintre ele l-a trimis să patineze prin capcana de pietriș de la ieșirea din viraj.

Lance Stroll a venit imediat după Lewis Hamilton și se confruntă cu două investigații post-sesiune pentru că aparent i-a împiedicat pe britanic și pe Carlos Sainz în incidente separate în timpul primelor tururi. Cealaltă mașină Aston Martin F1 – revenită în mâinile lui Sebastian Vettel în acest weekend după absențele sale impuse de COVID-19 în Bahrain și Jeddah – nu a luat parte la FP2 după ce a avut o problemă de motor cu fum la sfârșitul FP1.

Leclerc, Verstappen

Lewis Hamilton a fost la 0,3 secunde în spate, septuplul campion mondial având un moment de ieșire de pe pistă în primele curse. La intrarea în virajul 12, în timpul unui tur pe pneuri medii, Lewis Hamilton a trebuit să prindă două lovituri de supravirare – a doua dintre ele l-a trimis să patineze prin capcana de pietriș de la ieșirea din viraj.

Lance Stroll a venit imediat după Lewis Hamilton și se confruntă cu două investigații post-sesiune pentru că aparent i-a împiedicat pe britanic și pe Carlos Sainz în incidente separate în timpul primelor tururi. Cealaltă mașină Aston Martin F1 – revenită în mâinile lui Sebastian Vettel în acest weekend după absențele sale impuse de COVID-19 în Bahrain și Jeddah – nu a luat parte la FP2 după ce a avut o problemă de motor cu fum la sfârșitul FP1.

Echipa a schimbat un motor nou, dar nu a mai avut timp să îl scoată pe cvadruplul campion mondial pentru a doua sesiune. De asemenea, Sebastian Vettel va vedea comisarii, acum că FP2 s-a încheiat, în legătură cu întoarcerea sa cu scuterul de pe pistă la boxe, după încheierea FP1 și blocarea mașinii sale.

Rezultatele Antrenamentelor Libere 2 din Marele Premiu al Australiei:

Leclerc, Verstappen

  • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.
  • Designul imaginii de copertă al partenerului nostru: F1 Glory
Sursa: Motorsport Network
Photocredit: Formula 1 Fans Romania
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Motorsport Network

Latest Posts

Don't Miss