Charles Leclerc insistă că Ferrari a făcut apelurile corecte în Turcia după ce a trecut în cele din urmă linia de finish în P4, într-o cursă în care gestionarea anvelopelor a fost esențială.
Începând din P3 în grilă, Leclerc a arătat puternic în prima jumătate a Marelui Premiu de 58 de tururi, iar când polesitter-ul Valtteri Bottas s-a oprit în turul 37 la boxe, s-a trezit în mod corespunzător conducând terenul. Și cu anvelopele intermediare uzate care par puțin mai lente decât cele noi ale lui Bottas, perspectivele lui Leclerc păreau roz.
Asta până când a devenit clar că, odată ce piloţii cu cauciuc proaspăt au eliminat o fază inițială de granulare, anvelopele lor au fost de fapt mult mai rapide decât intermediarele acum slick-like de pe mașinile celor – cum ar fi Leclerc – care nu au făcut opriri.
„A fost o cursă grozavă”, a spus Leclerc, care a intrat la boxe în cele din urmă în turul 47. „În prima etapă am fost foarte, foarte competitivi. Apoi, din păcate, am fost puțin defazați cu ceilalți din a doua etapă, oprindu-ne mai târziu la boxe.
„La început, în primele cinci, șase tururi ale celorlalte maţini pe intermediarele noi, am fost mai rapizi decât ei pe intermediarele uzate. Dar după șase tururi, cred că au eliminat granulația și apoi au găsit o mulțime de performanță – în jur de trei secunde pe tur – și atunci nu am avut de ales, a trebuit să ne oprim.”
Acesta a fost sfârșitul speranțelor lui Leclerc pentru podium, lăsându-l pe locul patru. De asemenea, cu Lewis Hamilton care a făcut un apel greșit și s-a oprit chiar mai târziu, Leclerc ar fi putut încă să ocupe locul al treilea. Cu toate acestea, în timp ce se străduia să extragă ritmul din noile sale anvelope, nu putea face nimic pentru ca Sergio Perez de la Red Bull să rămână în urmă.
În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)
„În ultimele 10 tururi am încercat doar să pornesc pe acele inters care nu au prins viață niciodată”, a adăugat Leclerc. „Este un pic rușinos, deoarece asta ne-a făcut să pierdem podiumul, dar nu regret nimic.
„În Rusia cred că nu am avut o comunicare grozavă, dar de data aceasta comunicarea a fost foarte bună, am avut o imagine clară a cursei și am făcut alegerea corectă sau ceea ce credeam că este alegerea corectă la momentul respectiv.”
A fost a cincea oară în acest sezon când Leclerc a terminat la doar un loc în afara podiumului. Cu toate acestea, el a redus diferența până la coechipierul său Carlos Sainz în lupta pentru P6 în clasamentul piloților, cuplul împărțit acum de doar o jumătate de punct.
Mai multe ştiri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiţi AICI!
Sursa: Formula 1Photocredit: Formula 1
Sponsor:
Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.