More

    Latest Posts

    Leclerc și Binotto neagă existența unor tensiuni după Silverstone.

    Charles Leclerc neagă faptul că a fost mustrat și călușat de șeful echipei Scuderia Ferrari, Mattia Binotto, imediat după steagul cu carouri la Mare Premiu al Marii Britanii de duminică.

    În mod evident furios din cauza apelurilor de strategie ale celor de la Scuderia Ferrari care, în cele din urmă, i-au permis coechipierului Carlos Sainz să câștige prima sa cursă de Formula 1, Charles Leclerc a fost la capătul degetului agitat al lui Mattia Binotto înainte de a vorbi cu presa. „A vrut să mă înveselească, atâta tot”, a declarat Charles Leclerc, al cărui deficit de puncte față de Max Verstappen s-a redus doar la 43 de puncte, pe fondul propriilor probleme ale rivalului său de la Red Bull duminică, despre mustrarea lui Binotto.

    Binotto a insistat că nu a existat „nimic de rezolvat pe plan intern”. „A fost pur și simplu pentru a-i spune: Îți înțeleg dezamăgirea, dar ai făcut o cursă fantastică astăzi. Să fii fericit este dificil, dar să rămâi calm și pozitiv este important”, a adăugat italianul. Leclerc a răspuns: „Va trebui să privim lucrurile în ansamblu. În ceea ce mă privește, pot vorbi doar despre cursă și simt că am pierdut prea mult timp. Dar asta este doar părerea mea”.

    Leclerc, Binotto

    „Oricum, nu vreau toată atenția asupra performanței mele dezamăgitoare. Coechipierul meu, Carlos Sainz a obținut prima sa victorie într-o cursă de Formula 1 și aceasta este o ocazie specială”, a adăugat el. „Dar nu-mi pot ascunde dezamăgirea”. Întrebat dacă a simțit că a fost o ocazie ratată de a reduce mai mult decalajul față de Max Verstappen, Charles Leclerc a recunoscut: „Este destul de evident”. Max Verstappen s-a chinuit să termine doar al șaptelea cu o mașină „stricată”, declarând că nu mai rămăsese „nimic” din părți ale podelei sale atunci când a inspectat-o în parc ferme.

    În ceea ce privește cursele, ziua de duminică a fost declarată ca fiind una dintre cele mai strălucitoare din istoria modernă a F1, Sergio Perez de la echipa Red Bull Racing afirmând că a fost o dovadă clară că noile reglementări funcționează. Cu toate acestea, marii câștigători ai weekend-ului nu au fost doar Alex Albon, care a fost eliberat după verificări de precauție în spital, ci și Zhou Guanyu, care spune că inovația HALO, cândva controversată, „m-a salvat astăzi”.

    Pilotul de Formula 2 Roy Nissany îi mulțumea, de asemenea, sistemul de siguranța HALO după cursa de F2 de duminică, pentru că i-a protejat capul împotriva mașina lansată a lui Dennis Hauger. George Russell, pilotul echipei Mercedes AMG F1, spune că mai sunt încă multe de făcut în materie de siguranță. „M-am dus să văd dacă era bine”, a spus el după accidentul îngrozitor al lui Zhou Guanyu. „Era blocat acolo – nu putea face nimic. Cred că trebuie să ne gândim cum să ne asigurăm că mașina nu rămâne blocată în locuri atât de înguste, fără ca pilotul să poată ieși”.

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: GP24 Media

    Photocredit: Formula 1 Fans Romania


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss