Latest Posts

Le Mans 24 Hours : Toyota în Pole, din nou, și o mașină retrasă din cursă

Vizualizări: 9706

       LMP1

         Cele două prototipuri TOYOTA TS050 HYBRID ( #7 în fața #8) vor lua startul ediței a 87-a a curse de 24 de ore de Le Mans din prima linie, după ce mașina cu numărul 7 ,careia i -a fost schimbat monococul după accidentul din antrenamentele de miercuri cu prototipul Nr 31 DragonSpeed LMP2 ,pilotat de Ricardo Gonzalez, a luat pole-ul cu un timp de 3:15.497s , timp mai bun ca mașina soră #8 cu doar patru zecimi de secundă.

 

Qualifying 2

La fel ca în noaptea de miercuri, Rebellion a fost departe de succes și astăzi, cu prototipul cu numărul trei pilotat de Thomas Laurent oprindu-se după virajul Mulsanne după ce a avut o scurgere majoră de fluide și ulei. Acest incident a cauzat oprirea primei sesiuni de calificări pentru 20 de minute, iar în final, și Rebellionul #1 a avut o cedare de motor. Însă, mașina cu numărul 3 a fost reparată înainte de finalul calificărilor, iar echipajul a obținut locul al patrulea, separând echipajele SMP Racing. Totuși, mai este de remarcat faptul că privatee-urile au reușit să obțină un timp cu sub o secundă în spatele celor 2 Toyote, lucru care, după parerea mea, le dă speranțe tuturor fanilor ce vor să vadă o schimbare la clasa regină.

LMP2

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Ei bine, daca în LMP1 au existat câteva speranțe, la clasa P2 nu s-a întâmplat mare lucru. Prototipul Graff cu numărul 39 a fost, inițial în pole la clasa sa și pe locul 9 la general cu un timp de 3:25.073s, însă, mai târziu,toți timpii lor au fost anulați, pentru ca mașina nu a fost oprită la podul FIA pentru o verificare a greutății.

Le Mans 24 Hours : Toyota în Pole, din nou, și o mașină retrasă din cursă

Astfel, în final, pole-ul a fost obținut de echipajul TDS Racing cu numărul 28, topul 3 fiind completat de Dragonspeed #31 și de Signatech Alpine #36.

GTE-PRO

La clasa GTE PRO, a fost o batalie foarte intensă pentru pole position, acesta fiind obțiunit chiar de mașina Aston Martin Vantage cu numărul 95 a echipei de uzină, ea fiind urmată de Fordul cu numărul 67 și ,în mod surprinzător, de Corvette ul cu numărul 63, al cărui pilot , Antonio Garcia , a reușit un timp mai bun în ultimele minute decât Porschele cu numărul 62.

Qualifying 3

 

GTE-AM

La GTE-AM situația a fost clară de la început : sunt 3 mașini Porsche pe primele 3 poziții, primele două aparținând echipei Dempsey-Proton Racing, iar cealaltă aparținând celor de la Gulf Racing.

Qualifying 3

Însă , aici apare o chestie de ultimă oră: chiar și cu o mașină reconstruită , echipajul cu numărul 99 al echipei Dempsey-Proton Racing nu va concursa în cursa de sâmbătă spre duminică, deoarece pilotul Tracey Krohn , din cauza accidentului pe care l- a suferit miercuri din cauza unei explozii de pneu, nu a primit OK-ul de la medici pentru a concura în cursă.

 

Grila de start

1. No 7 Toyota Gazoo Racing (Kobayashi/Conway/Lopez), 3:15.497s (LPM1)

2. No 8 Toyota Gazoo Racing (Nakajima/Buemi/Alonso), +0.411s (LPM1)

3. No 17 SMP Racing (Sarrazin/Orudzhev/Sirotkin), +0.662s (LPM1)

4. No 3 Rebellion Racing (Laurent/Berthon/Menezes), +0.907s (LPM1)

5. No 11 SMP Racing (Petrov/Aleshin/Vandoorne), +1.168s (LPM1)

6. No 1 Rebellion Racing (Jani/Lotterer/Senna), +1.313s (LPM1)

7. No 10 DragonSpeed (Hedman/Hanley/Van der Zande), +4.703s (LPM1)

8. No 4 ByKolles Racing Team (Dillmann/Webb/Ruberti), +7.612s (LPM1)

9. No 28 TDS Racing (Perrodo/Vaxiviere/Duval), +9.848s (LPM2)

10. No 31 DragonSpeed (Gonzalez/Maldonado/Davidson), +10.170s (LPM2)

11. No 36 Signatech Alpine Matmut (Lapierre/Negrao/Thiriet), +10.377s (LPM2)

12. No 48 IDEC Sport (Lafargue/Chatin/Rojas), +10.514s (LPM2)

13. No 26 G-Drive Racing (Rusinov/Van Uitert/Vergne), +10.760s (LPM2)

14. No 22 United Autosport (Hason/Albuquerque/Di Resta), +11.046s (LPM2)

15. No 38 Jackie Chan DC Racing (Tung/Richelmi/Aubry), +11.324s (LPM2)

16. No 29 Racing Team Nederland (Van Eerd/ Van der Garde/De Vries), +11.610s (LPM2)

17. No 32 United Autosports (Cullen/Brundle/Owen), +12.012s (LPM2)

18. No 20 High Class Racing (Fjordbach/Andersen/Beche), +12.113s (LPM2)

19. No 23 Panis Barthez Competition (Binder/Canal/Stevens), +12.293s (LPM2)

20. No 37 Jackie Chan DC Racing (Heinemeier Hansson/King/Taylor), +12.552s (LMP2)

GTE Pro

1. No 95 Aston Martin Racing (Thiim/Sorensen/Turner), 3:48.000s

2. No 67 Ford Chip Ganassi Team UK (Priaulx.Tincknell/Bomarito), +0.830s

3. No 63 Corvette Racing (Magnussen/Garcia/Rockenfeller), +0,907s

4. No 93 Porsche GT Team (Pilet/Bamber/Tandy), +1.108s

5. No 82 BMW Team MTEK (Farfus/Felix Da Costa/Krohn), +1.116s

6. No 68 Ford Chip Ganassi Team USA (Hand/Muller/Bourdais), +1.196s

7. No 92 Porsche GT Team (Christensen/Estre/Vanthoor), +1.391s

8. No 71 AF Crose (Rigon/Bird/Molina), +1.511s

9. No 66 Ford Chip Ganassi Team UK (Mucke/Pla/Johnson), +1.546s

10. No 69 Ford Chip Ganassi Team USA (Briscoe/Westbrook/Dixon) +1.573s

GTE Am

1. No 88 Dempsey-Proton Racing (Hoshino/Roda/Cairoli), 3:51.439s

2. No 77 Dempsey-Proton Racing (Campbell/Ried/Andlauer), +0.206s

3. No 86 Gulf Racing (Wainwright/Barker/Preining), +0.505s

4. No 84 JMW Motorsport (Segal/Baptista/Lu), +0.984s

5. No 78 Proton Competition (Prette/Prette/Abril) +0.995s

6. No 56 Team Project 1 (Bergmeister/Lindsey/Perfetti), +1.696s

7. No 54 Spirit of Race (Flohr/Castellacci/Fisichella), +2.456s

8. No 57 Car Guy Racing (Kimura/Cozzolino/Ledogar) +4.389s

9. No 85 Keating Motorsports (Keating/Bleekemolen/Fraga) +3.407s

10. No 60 Kessel Racing (Schiavoni/Pianezzola/Piccini) +3.443s

 

 

PHOTOCREDIT: Motorsport.com

 

Sursa:
Photocredit:
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Latest Posts

Don't Miss