More

    Latest Posts

    Le Mans 24 de ore: Toyota #7 conduce în prima oră.

    Toyota a condus în prima oră a celor 24 de ore de la Le Mans, în timp ce clasa LMP2 a avut un start dramatic, cu o coliziune în trei la primul viraj care a zdruncinat ordinea.

    Sebastien Buemi a condus plutonul de 62 de mașini la steagul verde la bordul lui #8 Toyota Gazoo Racing GR010 Hybrid pentru a marca startul celei de-a 90-a ediții a clasicului de la Sarthe, devansându-l pe Mike Conway de pe Toyota #7, în timp ce Nicolas Lapierre de pe Alpine A480-Gibson a fost depășit de cele două Glickenhaus 007 LMH. Cu toate acestea, speranțele ca perechea Glickenhaus să amenințe Toyota Gazoo Racing la începutul cursei au fost rapid spulberate, deoarece Sebastien Buemi și Mike Conway s-au îndepărtat ușor de cea mai bună dintre mașinile americane, #708 a lui Olivier Pla.

    Le Mans, Toyota

    Mike Conway a intrat la boxe de pe locul doi în turul 11, iar Buemi a intrat în turul următor, mașina cu numărul 7 luând un avans strâns cu o oprire la boxe puțin mai rapidă. După o oră de cursă, diferența dintre cei doi era de 3,9 secunde, Olivier Pla rulând pe locul trei, la aproximativ 22 de secunde distanță. În LMP2, Robert Kubica a luat-o razna de pe locul cinci pe grilă și a preluat un avans timpuriu la volanul mașinii Prema Oreca 07-Gibson cu nr. 9, depășindu-l pentru scurt timp pe Nicolas Lapierre în mașina Alpine LMP1.

    Dar mașina #31 al echipei WRT, liderului clasei, Rene Rast, a intrat în război aproape imediat, deoarece s-a ciocnit cu mașina #22 United Autosports a lui Will Owen în virajul 1, făcându-l pe acesta din urmă să se rotească în pietriș, dar nu fără a intra în contact cu mașina #41 Realteam by WRT a lui Ferdinand Habsburg, aflată la exteriorul său. Owen a sfârșit prin a pierde timp în timp ce aștepta asistență, în timp ce Habsburg s-a târât înapoi la boxe cu mașina sa avariată.

    În față, Robert Kubica l-a devansat pe Rene Rast și mașina JOTA cu nr. 38 a lui Antonio Felix da Costa, care a fost efectiv al doilea după ce Rast a primit o penalizare de un minut de stop-and-go pentru coliziunea cu Owen. Dar, în timpul ciclului de deschidere la boxe, Kubica a fost depășit de Felix da Costa, care a luat un avans de 6,3 secunde față de Robert Kubica, Jonathan Aberdein ocupând locul trei la bordul mașinii JOTA nr. 28, până când s-a oprit cu puțin timp înainte de o oră. Acest lucru l-a promovat pe Felipe Nasr pe locul trei în Oreca Penske, în fața lui Mirko Bortolotti în cea mai bună dintre mașinile WRT.

    Le Mans, Toyota

    Cea de-a doua mașină a celor de la United Autosport, condusă de Alex Lynn, a ieșit din secvență la începutul cursei după ce a făcut o pană în partea dreaptă față, dar a rămas în cursa pentru podium. GTE Pro a avut un start curat, cele două Corvette Racing C8.R care au blocat prima linie menținându-și avantajul, mașina #64 a lui Nick Tandy devansând mașina #63 a lui Antonio Garcia.

    În urmărirea lor s-au aflat cele două Porsche 911 RSR-19 de uzină, Kevin Estre de pe mașina #92, care l-a depășit pe Frederic Makowiecki de pe mașina #91, și cele două Ferrari 488 GTE Evo de la AF Corse, conduse de James Calado de pe mașina #51. Gianmaria Bruni a preluat Porsche-ul #91 la prima rundă de opriri, în timp ce Alessandro Pier Guidi a fost instalat la bordul Ferrari-ului #51, dar ordinea nu s-a schimbat.

    În GTE Am, Ferrari-urile care au pornit aproape de cap de serie au fost rapid înghițite de Porsche-urile mult mai rapide, marca germană stabilind rapid un monopol în fruntea plutonului. După prima oră de start, mașina #99 a lui Alessio Picariello de la Hardpoint Motorsport avea un avantaj strâns în fața lui Matteo Cairoli de pe mașina #46 a echipei Team Project 1. Între timp, Polemanul in acest clasa, Vincent Abril a coborât până pe locul al șaptelea în cea mai bună mașină Ferrari, al echipei AF Corse #61, cu cinci Porsche și un singur Aston Martin Vantage în față.

    Le Mans, Toyota

    • Mai multe știri despre Campionatului FIA World Endurance Championship (WEC) găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Getty Images


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss