ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

Frederic Vasseur consideră că motorul Ferrari din 2021 va fi mai performant

  Imediat după gala festivă de la Varșovia în care Alfa Romeo și-a prezentat noul monopost, Frederic Vasseur a discutat cu presa în legătură cu...
More

    ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    La mulți ani Michael Schumacher !! Keep Fighting !!

    Michael Schumacher sa născut la 3 ianuarie 1969, în orașul Hürth, Renania de Nord-Westfalia, Germania. Părinții săi au fost Rolf Schumacher, care a lucrat în construcție la acel moment și soția sa Elisabeth.

    La varsta de doar 4 ani, parintii l-au dus pe Michael la circuitul de karting de la Kerpen-Horrem, unde a devenit cel mai tanar membru al clubului de karting. A început într-un kart construit de tatăl său din părțile aruncate. Deși părinții lui nu erau foarte bogați, ei au încurajat pasiunea în devenire a lui Michael pentru hobby-ul destul de scump al karting-ului. Pentru a susține cursele fiului său, Rolf Schumacher a luat chiar și un al doilea loc de muncă, fiind închiriere și repararea karturi la pista Kerpen-Horrem, iar soția sa a lucrat la cantina circuitelui.

    Primul său gust de victorie a venit când Michael a câștigat primul său campionat la șase ani. În urma acestui succes, părinții lui Michael au aranjat sponsorizări din partea oamenilor de afaceri locali, care i-au permis lui Michael să continue să meargă și să facă progrese.

    Michael Schumacher a câștigat Campionatul German de Kart Junior din 1984 – Photocredit: Sutton Images

    În Germania, regulamentul prevedea că vârsta minimă pe care o puteai obține o licență de karting era de 14 ani. Pentru a eluda această regulă, Michael a obținut o licență Luxemburgheză, pentru care vârsta minimă era de 12. În 1983, Michael și-a obținut licența Germană și doar un an după ce a câștigat campionatul German Junior Kart. În 1985, Michael a câștigat campionatul german și, până în 1987, a câștigat campionatul european, atât în ​​timpul cursei pentru echipa de distribuitori Eurokart deținută de Adolf Neubert.

    Michael a părăsit școala și a început să lucreze ca mecanic, dar în curând a renunțat la această slujbă pentru a deveni pilot cu normă întreagă. În 1988, a făcut primul său pas în curse cu mașini tip monopost, participând la seria germană Formula Ford și Formula König, câștigând seria Formula König în același an.

    În 1989, Schumacher a semnat cu echipa WTS Formula 3 deținută de viitorul său manager, Willi Weber, și a câștigat titlul de serie German de Formula 3 în anul următor. La sfârșitul sezonului din 1990, Schumacher sa mutat în cursele de mașini sport-prototip, alăturându-se programului de curse de juniori de la Mercedes în Campionatul Mondial de Sport-Prototype, participănd cu echipa Sauber. Acest lucru a fost considerat o mișcare neobișnuită a carierei, deoarece pasul mai obișnuit a fost promovarea în Formula 3000. Weber însă a crezut că expunerea la conferințe profesionale de presă și de a se ocupa de mașinile puternice în curse lungi i-ar ajuta să-și îmbunătățească cariera și să-și îmbunătățească abilitățile de pilotaj.

    Michael Schumacher în Jordan 191 în timpul debutului său F1 la Marele Premiu belgian 1991 – Photocredit: Pinterest

    Cariera lui Michael F1 a avut un start norocos când echipa de Formula 1 Jordan și-a pierdut pilotul când Bertrand Gachot a fost implicat într-un incident rutier cu un șofer de taxi pe care la asaltat și ulterior a fost arestat și condamnat la șase luni de închisoare. Debutul său de Formula 1 a venit la Marele Premiu Belgian din 1991 la Spa-Francorchamps, calificând mașina Jordan motorizat Ford la un uluitor loc șaptesprezece, care se potrivea celei mai bune poziții de grila pe care echipa le-a atins pe tot parcursul sezonului și cu aceasta Michael a impresionat padocul. Din păcate, Michael a trebuit să se retragă în primul tur din această cursă din cauza unui eșec al ambreiajului Jordan-Ford. Jordan a dorit să îl semneze pe Michael, dar Michael a fost sfătuit de managerul sau Willi Weber să acționeze cu prudență, deoarece Jordan urma să folosească motoarele Yamaha în anul următor și a bănuit că motorul nu este competitiv.

    Dupa cateva dispute legale, Michael a iesit din contractul temporar cu Jordan si a fost imediat prins de Benetton. În 1992, Michael a condus Benetton la prima sa victorie în F1, din nou la Spa. În următoarele patru sezoane cu Benetton, Michael ar avea mari succese. A câștigat încă 18 curse și două campionate mondiale.

    Momentul în care Schumacher a scos Hill, bătălia de la Campionatul 1994 a fost decisă la Adelaide. – Photocredit: Twitter

    Sezonul ’94 va fi pentru totdeauna o pagină întunecată în istoria Formulei 1, cel mai important din cauza deceselor lui Ayrton Senna și Roland Ratzenberger. De asemenea, titlul F1 al lui Schumacher a fost oarecum afectat, deoarece Benetton a fost suspectat de încălcarea reglementărilor tehnice. În turul 36 al Marelui Premiu al Adelaidei, care a decis campionatul din 1994, Schumacher a lovit o gardă de siguranță în timp ce conducea cursa. Când Damon Hill (cel mai apropiat concurent al lui Michael din acel sezon) a încercat să treacă, mașina lui Schumacher sa întors pe pistă și sa ciocnit cu mașina Williams lui Damon Hill. Retragerea ambilor piloți a decis campionatul în favoarea lui Schumacher. Zvonurile spun că ciocnirea a fost provocată în mod intenționat de către Schumacher. Oricum ar fi cazul, Schumacher a fost primul campion mondial german F1. Michael și-a dedicat titlul lui Ayrton Senna. În 1995, Michael și-a apărat cu succes titlul și de data aceasta fără controverse.

     

     

    Schumacher sărbătorește primul său titlu la Campionatul Mondial de Formula 1 cu echipa sa la GP Australian în 1994. – Photocredit: Independant.co.uk

    În 1996, Schumacher sa mutat la Ferrari cu un an înainte de expirarea contractului său cu Benetton. Mai târziu, el a declarat că a renunțat la acordul său cu aceștia din cauza acțiunilor dăunătoare ale echipei în 1994. Ultima dată când Ferrari a câștigat Campionatul Pilotilor a fost în 1979 și ultimul lor Campionatul Constructori în 1983, dar Schumacher și-a început timpul cu Ferrari promițător , câștigând trei victorii în 1996 și încă cinci în 1997. Din nefericire, sezonul sa încheiat din nou cu controverse, când în cursa finală la Circuito de Jerez din Spania, Schumacher a încercat să învârte Williams din rivalul său de titlu Jacques Villeneuve de pe șosea. Nu a avut succes și a ajuns în capcană de pietriș, ceea ce înseamnă că cursa lui sa terminat. Ca pedeapsă pentru delictul său, Schumacher a fost descalificat din Campionatul Pilotilor, iar punctele sale și al doilea loc în campionat au fost eliminate din istoria F1.

    Michael a terminat sezonul 1998 pe locul al doilea după o bătălie tare luptă cu Mika Häkkinen și a văzut șansele de titlu pentru anul 1999 după ce și-a rupt piciorul în timpul unui accident la Silverstone când frânele din spate au eșuat la curba de mare viteză „Stowes Corner”.

    Schumacher and the Ferrari F1-2000 won Ferrari’s first Championship in 21 years. – Photocredit: Foxsports

    De atunci, Schumacher și Ferrari păreau imposibil de batut. Schumacher a devenit primul campion al echipei Ferrari în 21 de ani în 2000 și apoi a câștigat Campionatul Mondial pentru următorii patru ani consecutivi. În 2002 a câștigat de 11 ori și a terminat pe podium în toate cele 17 curse. În 2003 a rupt recordul lui Juan Manuel Fangio, câștigând al șaselea campion mondial de la F1. În 2004 a câștigat 13 din cele 18 curse pentru a-și câștiga cel de-al șaptelea campionat.

    Schumi câștigătorul celui de-al șaptelea titlu F1. – Photocredit: Ferrari

    În 2005, Schumacher a ocupat locul trei în campionat, iar în 2006 a ajuns pe locul al doilea. În acest moment, Schumacher a fost, fără îndoială, cel mai de succes pilot F1 din istorie și cu 91 de curse câștigate și șapte titluri de campion mondial, Schumacher a decis că este timpul să se pensioneze. El ar rămâne cu Ferrari într-un nou rol de consultant.

    Cu toate acestea, retragerea lui Michael s-ar dovedi a fi o pauză relativ scurtă atunci când a fost anunțat că se va întoarce ca pilot pentru noua echipă Mercedes GP pentru sezonul 2010. Michael avea 41 de ani când și-a revenit în F1 ca pilot. Din păcate, el nu a reușit aproape să ajunge la fel de mult succes ca în zilele lui de glorie, iar Michael a reușit să ajunge pe podium doar o singură dată în revenirea sa de trei ani. El a încercat să facă tot ce-i stă în putință și a spus că, deși nu la fel de reușit ca înainte, se bucura de cea de-a doua parte a carierei sale și că a fost un moment bun pentru a merge. Michael sa retras definitiv din F1 după sezonul 2012.

    După o scurtă pensie, Schumacher sa întors la F1 pentru a concura cu Mercedes. – Photocredit: Daimler / Hoch Zwei

    Din păcate, Michael nu se bucura de pensia sa permanentă de mult timp când a suferit o vătămare gravă a capului în timpul unei vacanțe de schi de familie în Alpii Francezi. La 29 decembrie 2013, în timp ce schiază cu fiul său, Mick, în vârstă de 14 ani, a traversat o zonă neasigurate în afara de pista de schi la orașului Méribel, Franța, unde a căzut și a lovit capul pe o stâncă. Acest accident la lăsat într-o comă indusă medical timp de câteva luni, datorită severității leziunilor cerebrale.

    La 7 martie 2014 a fost raportat că starea lui a fost stabilă, iar pe 4 aprilie 2014, Sabine Kehm, agentul lui Schumacher, a raportat că arată momente de conștiență, în timp ce acesta a fost retras treptat din coma indusă medical. Până la 16 iunie, Michael și-a recăpătat conștiința, iar în luna noiembrie a acelui an, sa raportat că Schumacher a fost paralizat și într-un scaun cu rotile și că nu putea vorbi și avea probleme de memorie. În 2015, managerul lui Schumacher a declarat că starea lui se îmbunătățește „având în vedere severitatea prejudiciului pe care îl avea.”
    Familia lui rareori vorbește despre accidentul sau starea lui Schumacher de la accident, dar managerul Sabine Kehm a vorbit în numele lor în ajunul sezonului F1 din 2018, afirmând că „familia apreciază cu adevărat empatia fanilor”.

    În noiembrie 2018, familia Schumacher a lansat un interviu video al lui Michael care a fost înregistrat în octombrie 2013, cu doar două luni înainte de accidentul său. În interviul, intitulat „Michael Talks”, Michael răspunde la o serie de întrebări despre F1, cariera și rivalii săi. Puteți viziona videoclipul de pe site-ul web Schumacher, al cărui GP24 va furniza link-ul într-un post separat.

    Cele mai recente știri la momentul redactării sugerează că Michael nu mai este „așternut pe pat” și locuiește de fapt în corpul principal al familiei. Să sperăm că este adevărat și că starea lui continuă să se îmbunătățească în viitor.

    Michael Schumacher. Un bărbat cu o pasiune pură de curse, care a început ca un copil mic și nu a dispărut niciodată în timpul său fără precedent, ducând mai multe victorii la Grand Prix și titluri de campionat decât oricine din istorie până în prezent.

    El va fi întotdeauna apreciat ca unul dintre cei mai mari din toate timpurile … dacă nu cel mai mare!

    Michael Schumacher – Măreția Motorsportului – Photocredit: Ferrari

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Frank van Nunen

    ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Frank van Nunen