More

    Latest Posts

    Jani explorează alte opțiuni LMDh în timp ce contractul cu Porsche este încă nesemnat

    Neel Jani a dezvăluit că încă nu a încheiat un nou contract cu Porsche și vorbește cu alți producători despre noua categorie LMDh.

    Jani a declarat pentru Motorsport.com că nu are „o opțiune” decât să caute alte oportunități, în timp ce nu a fost convenită o prelungire a acordului său cu Porsche, care datează din 2013.

    „Să rămân cu Porsche este prioritatea mea numărul unu, pentru că am avut mare istorie și mare succes cu ei”, a spus elvețianul în vârstă de 37 de ani, care a câștigat cursa de 24 de ore de Le Mans și coroana Campionatului Mondial de Anduranță FIA cu producătorul german în 2016.

    „Și cine ar fi crezut că în primul meu an complet de curse GT aș fi luptat până la cinci tururi de la sfârșitul sezonului pentru a fi campion GTE Pro? Dar cu siguranță mă uit la 2023 și la LMDh acum.

    „Conducerea noului LMDh al Porsche este în mod clar ținta mea principală și discutăm despre asta, dar atâta timp cât nu este semnat nimic, trebuie să-mi păstrez opțiunile deschise și să mă uit la alte posibilități.”

    Jani a confirmat că vorbește cu alți producători cu programe LMDh deja confirmate pentru WEC și campionatul IMSA WeatherTech SportsCar fără a numi care.

    El a dezvăluit, de asemenea, că explorează opțiuni pentru a reveni la rândurile prototipului anul viitor în LMP2, în timp ce se pregătește pentru sosirea LMDh.

    „P2 este ceva ce mă interesează să revin în prototipuri înainte de 2023”, a spus Jani.

    El a explicat că un program P2, în loc să concureze pentru un al doilea sezon în GTE Pro în WEC, ar putea fi o posibilitate dacă rămâne cu Porsche.

    Jani

    Porsche nu a confirmat încă piloţii pentru întoarcerea sa pe arena prototipului din WEC și IMSA cu echipa fabricii Penske, precum și clienții care conduc noua sa mașină.

    Este programat să adune o listă mare de piloți pentru programul său LMDh, dintre care unii vor concura cu cele două mașini pe care Penske le va rula în fiecare dintre seriile WEC și IMSA și alții vor fi plasați cu echipe private care vor cumpăra noul său prototip.

    Jani s-a alăturat Porsche înainte de începerea programului 919 Hybrid LMP1 în 2014 și a câștigat dubla titlul Le Mans/WEC cu Romain Dumas și Marc Lieb doi ani mai târziu.

    El a rămas sub contract cu Porsche când a concurat pentru echipa privată Rebellion P1 în WEC până în supersezonul 2018/19.

    Ulterior, elvețianul a făcut parte din programul său de Formula E în 2019/20, înainte de a reveni la mașini sport pentru 2021 în GTE Pro.

    Porsche își menține angajamentul să continue GTE Pro în WEC de anul viitor înainte de sosirea LMDh-ului său, care este programat să înceapă testarea înainte de Crăciun.

    Mai multe ştiri despre Campionatul Mondial de Anduranţă găsiţi AICI!

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Motorsport Network


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss