Latest Posts

International Endurance racing receives major boost

Vizualizări: 69095

Automobile Club de l’Ouest (ACO) și organismul de sancționare din America de Nord pentru cursele de anduranță, International Motor Sports Association (IMSA), au anunțat că s-a ajuns la un acord pentru un viitor comun cu convergența categoriilor de top ale curselor de anduranță.

Cele două organe de sancționare de la Rolex 24 2020, desfășurat în ianuarie la Daytona, au dezvăluit principiul de ghidare pentru această platformă – introducerea ca și categorie de top a competiției o să fie clasa LMDh, care va fi eligibil atât pentru Campionatul Mondial de Endurance FIA (WEC), cât și pentru IMSA WeatherTech Campionatul SportsCar. Această platformă comună răspunde dorințelor multor producători.

S-a creat o șansă pentru producătorii de automobile să concureze cu aceeași mașină la cele 24 de ore ale Le Mans, la Rolex 24 la Daytona, la Super Sebring sau la Spa-Francorchamps, la Motul Petit Le Mans sau chiar la Silverstone, asta v-a deveni în curând o realitate.

International Endurance racing receives major boost

ACO și IMSA au stabilit împreună baza reglementărilor comune pentru a guverna noua categorie de IMSA WeatherTech, producătorii să poată intra în categoria de top și să concureze în cele două campionate de top în cursele de anduranță cu acest nou model de mașină, LMDh.

Rezultatul acestei convergențe, mașina LMDh v-a avea ca baza un nou șasiu comun atât pentru ACO, cât și pentru IMSA, folosind elemente ale șasiului Le Mans Hypercar și LMP2, și construite de către cei patru actuali producători LMP2: Dallara, Ligier, Multimatic și Oreca. Acest șasiu va fi utilizat și pentru noua generație LMP2. Silueta și designul său vor fi modificabile, dezvoltate în funcție de marca sau stilul producătorului, care va asigura puterea motorului pentru mașină. Mașina va folosi pe puntea spate un sistem hibrid KERS (Kinetic Energy Recovery System).

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Mai multe detalii tehnice despre mașină, vor fi dezvăluite în luna martie la Super Sebring, într-o prezentare a departamentelor tehnice ACO și IMSA. „Marele câștigător al acestui concurs este Endurance Racing, întrucât ușa este deschisă acum pentru mulți concurenți suplimentari pentru a concura la cel mai înalt nivel de pe ambele părți ale Atlanticului cu aceeași mașină”, a declarat Gérard Neveu, CEO al Campionatului Mondial de Endurance FIA. Cele două organe de sancționare ar trebui felicitate pentru viziunea și spiritul de colaborare. Hypercars Le Mans și noile mașini LMDh care se alătură împreună la Le Mans sau Daytona, vor fi o perspectivă incredibil de interesantă pentru fanii de anduranță din întreaga lume.

Cele două organe de sancționare au fost inspirate de elemente din fiecare dintre reglementările lor, și anume din Hypercar Le Mans de la ACO și din cele pregătite de IMSA pentru DPi 2.0. În viitor, categoria superioară a curselor de anduranță va include atât LMDh, cât și Hypercar Le Mans. Un sistem de echilibru al performanței va asigura o concurență echitabilă.

“Acest anunț este punctul de plecare crucial pentru un viitor al curselor de anduranță comună, susținut atât de ACO, cât și de IMSA”, a declarat președintele ACO, Pierre Fillon. „Platforma reprezintă convergența obținută de ambele organizații, care este o poveste de succes pentru cursele de anduranță. Un producător va putea în curând să concureze în categoria de top a două campionate, FIA WEC și WeatherTech Championship. Nu putem sublinia suficient, deoarece este excepțional, câte oportunități se va deschide această viziune de marketing și marketing pe termen lung.

„Când tatăl meu, Bill France Sr, a adus prima cursă de mașini sportive Daytona Continental la Daytona International Speedway în 1962, a vrut să reunească piloții de mașini sportive, echipe și producători din întreaga lume”, a declarat Jim France, președintele IMSA. „Cu ACO, IMSA și producătorii aliniați, anunțul de astăzi duce cu mândrie viziunea tatălui meu la nivelul următor.”

Sursa: ACO / IMSA / GP24 Author, Gabriela Malutan (Tripon)
Photocredit: ACO
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

ACO / IMSA / GP24 Author, Gabriela Malutan (Tripon)

Latest Posts

Don't Miss