More

    Latest Posts

    Hypercarul WEC de la Peugeot ar putea debuta pe pistă luna aceasta

    Noul competitor WEC Peugeot 9X8 Le Mans Hypercar ar putea rula pe un circuit de curse înainte de sfârșitul lunii decembrie.

    Producătorul francez a lăsat să se înțeleagă că noul prototip cu tracțiune integrală care va concura în WEC FIA 2022 va începe să fie testat serios în această lună, în urma lansării unei fotografii weekendul trecut cu mașina aflată în curs de lansare.

    „Avem o mulțime de teste planificate, dar nu putem spune unde sau când, dar dezvoltarea începe acum”, a declarat un purtător de cuvânt.

    Întrebată dacă acele teste vor începe în ianuarie, ea a răspuns: „Sau decembrie. Sunt 31 de zile în decembrie”.

    Peugeot, câștigător al Cursei de 24 de ore de Le Mans de trei ori, a postat sâmbătă seara o fotografie cu 9X8 supus unui shakedown pe contul său de Twitter.

    wec peugeot sport hypercar unv 2

    Peugeot nu a făcut publice detalii despre cursă, cu excepția faptului că a avut loc la un teren de probă și că unul dintre cei șapte piloți semnati pentru campania WEC din 2022 era la volan.

    Ea a descris locația ca fiind „o pistă confidențială undeva”, dar nu a confirmat când a avut loc alergarea.

    Purtătorii de cuvânt au explicat că Peugeot crede că este important să arate că mașina a întors o roată pentru prima dată și că și-a atins obiectivul de a rula înainte de sfârșitul anului.

    „Am vrut să împărtășim aceste informații pentru că în acest moment, cu COVID, este foarte greu să rămânem în program”, a spus ea.

    Fotografia lui 9X8 lansată de Peugeot a fost modificată, astfel încât să fie imposibil de văzut dacă mașina rulează o aripă spate convențională.

    Nu exista aripa spate pe mașină în primele imagini publicate la începutul lunii iulie și la aparițiile ulterioare ale unei mașini de spectacol sau o machetă la rundele de 24 de ore WEC de la Monza și Le Mans.

    Dar fotografia de la lansare arată clar anexele aerodinamice de fiecare parte a zonei goale care nu erau prezente pe mașina de prezentare.

    Când a fost întrebată dacă acestea fac parte dintr-o aripă spate pe toată lățimea, purtătoarea de cuvânt a spus: „Are aripa spate sau nu? Acum vrei să știi răspunsul”.

    peugeot hypercar 9x8 1

    Peugeot erau încrezători în vara că mașina va concura fără o aripă convențională în spate.

    Olivier Jansonnie, director tehnic al programului WEC la Peugeot Sport, a declarat în iulie că există doar o „mică posibilitate” ca să fie nevoie de revizuiri angro ale aerodinamicii radicale înainte de debutul în cursă a mașinii.

    Echipa de design Peugeot Sport sub conducerea lui Jansonnie a reușit să exploateze libertățile din regulamentul LMH pentru a elimina aripa spate. Noile reguli sunt mult mai puțin prescriptive decât vechile reglementări LMP1 și prevăd ferestre țintă pentru forța aerodinamică și tracțiune în care trebuie să se potrivească fiecare mașină.

    Peugeot și-a stabilit obiectivul de a rula noua sa mașină până la sfârșitul acestui an, când și-a confirmat programul LMH în septembrie 2020 și de atunci s-a menținut cu fermitate.

    Echipa internă Peugeot Sport este programată să ia o decizie cu privire la momentul în care mașina va începe cursele în primele luni ale anului viitor, pe măsură ce dezvoltarea mașinii progresează. 

    Mai multe ştiri despre Campionatul Mondial de Anduranţă găsiţi AICI!

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Motorsport Network


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss