Latest Posts

Honda în Aragon: semnale pozitive, însă o diferență mare în cursă

Vizualizări: 10101

Honda: Johann Zarco surprinde cu o clasare în Q2 la MotoGP în Aragon – Joan Mir se plânge de vibrații puternice – Luca Marini recunoaște oportunitatea ratată

Condițiile dificile din weekendul MotoGP de la Aragon au jucat doar parțial în favoarea Honda. Johann Zarco, pilotul echipei LCR, a profitat de ocazie vineri și a obținut primul loc Q2 al sezonului pentru Honda. Cu toate acestea, nu a existat un astfel de succes în curse. În cursa principală, Takaaki Nakagami a fost cel mai bun reprezentant Honda pe locul al doisprezecelea, la aproape 42 de secunde în urmă.

Honda

Zarco este supărat că nu a putut profita de poziția sa bună de start nici în cursa de sprint, nici în Marele Premiu. Cursa de sprint s-a încheiat devreme pentru francez după un accident. El a fost împins spre exterior în virajul 7 și s-a ciocnit cu Jack Miller la revenirea pe pistă.

„Ar fi fost mai bine să rămân pe borduri la accelerare. Dar motocicleta a tras prea mult spre pistă. Coliziunea a fost destul de brutală. Dar, din fericire, motocicleta a alunecat spre dreapta și nimeni nu m-a lovit”, a declarat Zarco, descriind scena. „Este păcat, pentru că am plecat din P10 pe partea dreaptă”.

Duminică, Zarco a terminat în P14 și a fost al doilea cel mai bun pilot Honda. Cu toate acestea, o diferență de peste 43 de secunde spune multe despre raportul de forțe al Honda.

„Sunt foarte dezamăgit că nu am reușit să profit de locul zece de pe grilă”, a declarat Zarco cu regret. „Ar fi fost grozav să țin pasul cu grupul din fața mea. Am folosit o cartografiere foarte blândă a motorului pentru că motocicleta aluneca foarte mult. Cu toate acestea, am fost prea prudenți. Nu am putut ține pasul cu ceilalți piloți”.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

„Am încercat să compensez un pic la frânare. Dar apoi am făcut o mulțime de greșeli și am pierdut câteva poziții. Nu m-am simțit bine”, a spus Zarco, încercând să privească partea bună a lucrurilor: ”Cel puțin am ajuns în Q2. Cred că putem repeta asta de mai multe ori”.

Honda

„A fost un coșmar”: Luca Marini, din nou fără puncte

Pilotul de uzină Honda Luca Marini a terminat ambele curse mult în urmă. După P16 la sprint și 27 de secunde în urmă, cursa principală de duminică a început cu o problemă tehnică și o revenire la boxe. Marini a continuat cursa, dar a fost clasat pe ultimul loc.

Marini nu a fost deloc mulțumit sâmbătă. „A fost un coșmar pentru că condițiile au fost foarte dificile. Nu am putut forța deloc. Primele tururi au fost foarte periculoase. De îndată ce ieșeai de pe linia de cursă, era un dezastru”, a declarat italianul, descriind situația de la Motorland Aragon.

Iar Marini nu avea să aibă noroc nici duminică. „Motocicleta pur și simplu s-a oprit, trebuie să investigăm asta”, a comentat el problema de la începutul cursei. „Este păcat. Întotdeauna ne apropiem un pic, dar nu ne fructificăm la maximum oportunitățile. O mulțime de piloți au căzut. Așa că ar fi fost destul de ușor să terminăm în puncte”.

Honda

Diferență mare: Joan Mir se luptă cu vibrațiile puternice

Coechipierul său Joan Mir a obținut cel puțin un punct în campionat la Aragon. După P18 în sprint, el a terminat P15 duminică. Cu toate acestea, un decalaj de aproape 50 de secunde subliniază cât de mult este în spatele fostului campion MotoGP în prezent.

Mir s-a plâns de probleme grave cu pneurile sâmbătă. „Pur și simplu nu pot ataca, nici măcar în calificări”, a declarat spaniolul, care și-a distrus complet pneurile în două tururi. Echipa sa a făcut câteva ajustări pe parcursul weekendului. Pentru cursa principală, distribuția greutății a fost puternic modificată pentru a elimina vibrațiile care îl împiedicau în special pe Mir.

„Această problemă mă afectează mai mult decât celelalte”, comentează Mir. „Nu am avut aceste vibrații în prima parte a sezonului. Am schimbat o mulțime de lucruri și trebuie să înțelegem de ce avem această problemă. Este foarte important pentru Misano să aflăm”.

„Pur și simplu nu pot împinge așa. De fiecare dată când frânez puternic și virez agresiv în viraj, am vibrații și ies de pe pistă. Trebuie să pilotez foarte ușor și nu pot să port viteză în viraje”, a spus Mir, descriind problema care a îngreunat pilotajul la Aragon.

Honda

  • Mai multe știri despre Campionatul Mondial MotoGP pot fi găsite AICI.
Sursa: GP24 Media
Photocredit: MotoGP - SBK Fans Romania
Sponsor: TricouMania

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 Media

Latest Posts

Don't Miss