Honda crede că sentimentul puternic de respect reciproc a fost unul dintre motivele pentru care ultimul său parteneriat de Formula 1 cu McLaren a eșuat.
Producătorul japonez s-a bucurat de o perioadă extrem de reușită cu echipa din Woking la sfârșitul anilor 1980 și începutul anilor 1990, înainte de a părăsi sportul în 1992.
Cele două companii s-au reunit în 2015, când Honda a revenit în F1 pentru era hibrid.
Cu toate acestea, parteneriatul s-a încheiat prematur după trei sezoane dezamăgitoare, Honda trecând la Toro Rosso (acum AlphaTauri) și McLaren trecând la motoarele Renault.
Dragi fani Formula 1 și Motorsport,
Pentru a continua să îmbunătățim experiența urmăritorilor noștri pe această rețea de socializare, am decis că, din cauza numeroaselor cazuri în care oamenii sunt blocați de pe chat-urile comunității, ar trebui să oferim o alternativă pentru aceste grupuri de chat.
Vă invităm pe toți să aruncați o privire la https://chat.gp24.ro/ în timpul viitorului weekend de cursă pentru Marele Premiu al Statelor Unite, care va avea un grup dedicat pe aplicația noastră de chat. Există, de asemenea, câteva grupuri pentru echipele de top, dacă doriți să discutați acolo cu fani care gândesc la fel.
În acest moment, chat-ul este accesibil din orice browser mobil, laptop și desktop prin intermediul următorului link: https://chat.gp24.ro/ Participarea la chat nu necesită crearea unui cont, iar singurul dezavantaj este că setările de profil nu vor fi salvate și unele vor trebui completate de fiecare dată când vă conectați.
Așteptăm cu nerăbdare să vă primim în grupul (grupurile) de chat cu moderare umană, unde vom încerca să reducem moderarea la strictul necesar pentru a maximiza libertatea de opinie și de exprimare în limitele bunului simț.
Atât Honda, cât și McLaren au recunoscut că provocarea din parteneriatul lor s-a dovedit a fi comunicarea, iar Masashi Yamamoto consideră că sentimentul de prea mult respect reciproc a fost unul dintre motivele din spatele problemei.
„Începând cu McLaren, am învățat multe de la ei, dar credem că am avut prea mult respect reciproc”, a spus Yamamoto.
În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2023)
„De aceea am avut poate probleme de comunicare și atunci a fost păcat că proiectul nu a mers bine”.
Honda și-a unit forțele mai întâi cu Toro Rosso și apoi cu Red Bull, parteneriatul său s-a încheiat cu Max Verstappen câștigând campionatul piloţilor din acest sezon.
Dar Honda decisese deja că acesta va fi ultimul an în F1, Red Bull preluând conducerea motoarelor sale.
În ciuda succesului din acest an, Yamamoto a spus că o regândire a ieșirii sale nu a fost niciodată luată în considerare.
„Părăsirea F1 a fost o decizie foarte mare pentru Honda și a fost pentru carbon neutru și, de asemenea, pentru clienții din întreaga lume”, a adăugat Yamamoto.
„Deși avem rezultate bune anul acesta, nu am avut niciodată o discuție pentru a rămâne aici”.
În timp ce Honda va ajuta Red Bull cu motorul său, Yamamoto a spus că dezvoltarea „va fi controlată în totalitate de Red Bull şi în conformitate cu cererea Red Bull”.
Culegând amintirile sale preferate din ultimele momente ale producătorului în F1, Yamamoto a spus că primul podium al lui Verstappen cu Honda în cursa de deschidere a sezonului din 2019 a fost pe primul loc.
“Cel mai bun moment pentru mine este Marele Premiu al Australiei din 2019, primul podium cu Red Bull Racing. De asemenea, desigur, Austria 2019, prima victorie cu Red Bull.”
Mai multe ştiri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiţi AICI!
Sursa: Motorsport NetworkPhotocredit: Motorsport Network
Sponsor:
Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.