Latest Posts

„Noul package este un pas clar înainte”: piloții Honda sunt încrezători după cursa de la Misano

Vizualizări: 1889

Aerodinamică nouă, șasiu nou, braț oscilant nou – Piloții Honda simt un progres clar cu setul în Misano.

Honda a folosit cele două weekenduri de cursă de la Misano pentru a pune la punct un nou pachet pentru RC213V. În primul weekend de cursă, piloții au folosit motocicleta anterioară. Apoi, la testul de luni, au fost testate noile evoluții, care au fost apoi utilizate în al doilea weekend de curse.

Acestea erau o nouă aerodinamică, un nou șasiu și un nou braț oscilant. Nu existau suficiente piese de schimb disponibile pentru aerodinamică. Luca Marini, Joan Mir și Johann Zarco au avut la dispoziție un carenaj. Takaaki Nakagami a rulat cu versiunea veche.

honda

Weekendul viitor, în Indonezia, ar trebui să existe suficiente carcase disponibile pentru toți piloții. Potrivit piloților, noul pachet este un pas clar înainte. Ei vorbesc despre unul dintre cele mai bune weekenduri din acest an.

„Dacă compar pachetul nostru cu cel de top, aș estima că noul pachet ne va aduce două zecimi de secundă – poate trei”, spune Marini. „Am lucrat la confirmarea muncii de la test”.

„Mai ales cu noua aerodinamică, poți să conduci motocicleta puțin diferit. Pot ataca mai mult cu roata din față, iar motocicleta se orientează mai repede. Acum trebuie să optimizăm set-up-ul, pentru că avem încă spațiu de manevră cu acest pachet.”

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Zarco confirmă și el aceste impresii: „Noua aerodinamică ajută în special în virajul rapid 11, unde m-am simțit mai încrezător. De asemenea, ajută și la viraje. Dar încă ne lipsește ceva mecanic pentru o accelerație bună. Pierdem prea mulți metri acolo”.

Mir confirmă, de asemenea, că Honda se simte acum „mai stabilă” în virajele rapide și că poți transporta mai multă viteză, deoarece motocicleta se conduce „mai natural”. „Am îmbunătățit asta”, dă din cap fostul campion mondial cu satisfacție.

Cu toate acestea, Mir a simțit vibrații puternice în timpul sprintului: „Nu știu de ce se întâmplă asta. M-am gândit să renunț la cursă. Din cauza vibrațiilor nu am reușit să țin linia corectă în virajul 11 și am ajuns pe verde”.

Ca urmare, Mir a primit o penalizare de un tur lung în sprint pentru că nu a respectat prea des limitele pistei. „Nu am vrut să mă opresc pentru ca inginerii să poată vedea această problemă în date.” După penalizare, spaniolul a trecut linia de sosire pe ultimul loc.

honda

Joan Mir vorbește despre o cursă fantastică

Cel mai bun pilot Honda de sâmbătă a fost Marini, pe locul 15, urmat îndeaproape de Zarco. Duminică, Mir și Marini au terminat pe locurile al unsprezecelea, respectiv al doisprezecelea. „A fost o cursă bună”, a radiat Mir. „Pentru prima dată în acest weekend, am fost capabil să atac și să mă bucur”.

„Locul unsprezece este fantastic. Câțiva piloți au căzut, dar nu mulți. Și am fost capabil să depășesc piloți care au un pachet mai bun decât mine. Când am fost singur, am stabilit timpi de 1:31. Aceștia sunt timpi buni. Am fost aproape la fel de rapid ca în calificări”.

„Comparativ cu ceilalți, ne lipsește tracțiunea și aderența. Sunt cu 30 de secunde în urmă, ceea ce este mult. Dar au fost 27 de tururi. Am pierdut șase secunde în primul tur. Asta înseamnă că nu pierdem o secundă întreagă pe tur, ceea ce nu este rău.”

„Caracterul motocicletei provoacă vibrații, dar am îmbunătățit acest aspect. Acesta este motivul pentru care sunt mulțumit. Putem fi mândri de acest weekend. Un weekend ca acesta îți dă un impuls. Mai ales în a doua jumătate a cursei, nu am fost atât de departe.”

honda

Există încă loc de manevră cu noul pachet

Piloții Honda au descris, de asemenea, noul pachet ca fiind un progres clar după Marele Premiu. Marini a vorbit, de asemenea, despre „cea mai bună” cursă a sa: „Sunt foarte mulțumit pentru că a fost prima cursă care mi-a plăcut complet. Am găsit un pachet bun”.

„Inginerii au lucrat foarte bine. Acest lucru se reflectă și în rezultat. Cu noul pachet, am găsit ceva la intrarea în viraje și la viraje. Încă lipsește ceva tracțiune, mai ales când îndrepți motocicleta în primul moment.”

„De aceea este dificil să mă lupt cu concurența. Chiar și atunci când sunt aproape, nu pot depăși la capătul liniei drepte. Cred că acest nou pachet permite pilotului să atace mai mult și să găsească performanță. Nu a fost cazul cu vechiul pachet”.

La fel ca piloții KTM, și piloții Honda raportează vibrații puternice, greu de explicat. Potrivit lui Mir, problema s-a ameliorat duminică. Dar, potrivit lui Marini, există un aspect asupra căruia inginerii trebuie să se concentreze acum.

„Comparativ cu concurența, este dificil pentru noi în primele tururi ale cursei”, a explicat italianul. „Ei pot folosi mai bine pneul spate în primele tururi și au mai multă tracțiune. Locul 15 pe grilă a fost bun, dar nu pot ataca în primele trei tururi”.

„Anvelopa spate se învârte, iar roata din spate poate aluneca ușor atunci când te înclini. Pierzi mult timp și nu poți lupta cu ei. Este imposibil să ataci un Ducati sau un KTM la începutul cursei. Trebuie să analizăm asta”.

Alături de Marini și Mir, Zarco a vorbit, de asemenea, despre progrese „clare”, în special în a doua jumătate a cursei: „Avem un ritm mai bun decât ceilalți în a doua jumătate a cursei, dar nu prea putem folosi o anvelopă proaspătă la start”.

Honda

  • Mai multe știri despre Campionatul Mondial MotoGP pot fi găsite AICI.
Sursa: GP24 Media
Photocredit: MotoGP - SBK Fans Romania
Sponsor: TricouMania

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 Media

Latest Posts

Don't Miss