Latest Posts

Honda are în continuare probleme: Noua specificație a motorului în Spielberg

Vizualizări: 3074

Piloții Honda continuă să menționeze intrarea în viraje și virajele ca fiind cele mai slabe puncte – la Spielberg se va face o actualizare a specificațiilor motorului de la Barcelona

Honda a obținut două puncte pentru campionatul constructorilor la Marele Premiu al Marii Britanii. În sprint, echipa formată din Johann Zarco, Luca Marini și Joan Mir a terminat la puțin sub 20 de secunde în urmă, pe locurile 14-16. Acest lucru a însemnat că Honda a pierdut aproximativ o secundă pe tur pe parcursul celor zece tururi.

“Cred că problema este în primele câteva tururi”, spune Marini. “Atunci e momentul în care diferența noastră devine destul de mare. După aceea, suntem la o jumătate de secundă pe tur în spatele unui grup bun, nu al grupului fruntaș.”

“Trebuie să înțelegem cum să facem pneul spate să funcționeze mai bine în primele tururi. În calificări, putem face un tur bun cu pneul spate moale. Dar de îndată ce luăm un pneu mai dur, ne luptăm întotdeauna.”

Și asta în ciuda faptului că piloții Honda au folosit pneul moale în sprint. În Marele Premiu, ei au rulat cu pneul spate mediu, la fel ca restul plutonului. Mir a abandonat cu o defecțiune tehnică, iar Marini a primit o penalizare de timp din cauza presiunii minime în pneul față.

Cu o diferență de 27 de secunde, Zarco a fost cel mai bun pilot Honda pe locul 14. Deoarece au existat doar actualizări minore pentru Silverstone, cel mai mare producător de motociclete din lume a fost din nou ultimul dintre cele cinci mărci.

“Ducati și Aprilia în special pot vira la o viteză mult mai mare”, a comparat Marini. “Noi nu putem face asta. Trebuie să frânăm mai devreme și să ținem frânele mai mult timp. În viraj, trebuie să încetinim motocicleta pentru a vira”.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Honda

“Acestea sunt cele mai mari probleme ale noastre în acest moment. Nu le putem rezolva cu stilul nostru de pilotaj. Avem nevoie de actualizări. Cu actualizările din acest an, am îmbunătățit puțin aderența roții din spate. Desigur, încă nu este la fel de bună ca la Ducati, Aprilia și KTM.”

Actualizarea motorului Barcelona planificată pentru Spielberg

“Dar în acest moment, aceasta nu este cea mai mare problemă cu privire la motivul pentru care suntem lenți”, spune Marini. Există actualizări în pregătire. Honda va aduce o nouă specificație de motor la viitoarea cursă de la Spielberg.

Nu este prima dată în acest an când este introdus un motor nou. Marini a pilotat cu o specificație diferită de la Barcelona. Duo-ul LCR format din Zarco și Takaaki Nakagami a rămas cu specificația veche de la începutul sezonului.

“Motorul lui Zarco are un pic mai multă putere și viteză pe liniile drepte, dar acest motor este foarte dificil de pilotat”, explică Marini și subliniază: “Nu-mi place asta. Nu este modul corect de a dezvolta motocicleta pentru viitor”.

“Dacă un motor este mai bun, atunci trebuie să continui cu el și să îl dezvolți în continuare. Motorul meu este mai lent decât al lui Zarco, dar este alegerea mea pentru că este mai bun. Același lucru este valabil și pentru toate celelalte piese, brațul oscilant și șasiul.”

“Când încercăm ceva, ne concentrăm pe asta. Când sunt sigur că ceva funcționează mai bine, piesele vechi dispar pentru mine. Nu are rost să schimb constant lucrurile”.

“Cu motorul meu, știm că pierdem două zecimi de secundă pe liniile drepte, dar asta este calea de urmat. Trebuie să dezvoltăm în continuare acest motor, pentru că vom găsi mai multă performanță pentru viitor”, este convins Marini.

Honda

Date pentru ingineri: Mir revine cu motorul Barcelona de la Sachsenring

Acest motor Barcelona asigură mai multă rotație pe roata din spate la ieșirea din viraje și are un cuplu ușor mai mic decât motorul lui Zarco. Mir a folosit acest motor Barcelona și la Barcelona, dar apoi a revenit la vechea versiune.

De la Sachsenring, el folosește din nou versiunea nouă. Acest motor este baza pentru specificația dezvoltată ulterior pe care Honda o va aduce la Spielberg. “De două curse încoace”, confirmă Mir, “folosesc o specificație de motor care reprezintă următoarea direcție pentru ingineri”.

“Pentru mine, a fost un pas înapoi pentru a face doi pași înainte în viitor. Acesta este motivul pentru care am pierdut performanța personală, să o spunem așa. În Spielberg vom avea o configurație diferită a motorului. Asta va fi de ajutor”.

“Vreau să fiu mai aproape de grupul din fața mea, în acest moment nu avem această opțiune”, este așteptarea lui Mir de la noul motor. “Nu mă aștept să trebuiască să schimbăm prea mult configurația”.

“Am schimbat configurația de o sută de ori, dar asta nu ne dă mai multă aderență sau o accelerație mai bună. De aceea, este mai bine să ne simțim bine cu roata din față și să avem o bază bună.”

Zarco va primi și el noul motor în Austria. “Nu știu cât de mare va fi progresul”, spune francezul. Totuși, el nu crede într-o descoperire majoră: “Dacă progresul vine de la motor, ar fi foarte frumos. Dar nu cred”.

Nakagami speră, de asemenea, că va primi noile specificații la Spielberg. El descrie problema de bază a RC213V într-un mod similar cu Marini: “Este încă foarte dificil să păstrăm linia la intrarea în viraje. Pierdem mult timp acolo”.

Este de așteptat ca noul motor din Spielberg să fie doar primul pas. Pentru Misano, în septembrie, sunt așteptate alte noi dezvoltări pentru motocicletă, pentru a face un pas înainte întregului pachet.

Honda

  • Mai multe știri despre Campionatul Mondial MotoGP pot fi găsite AICI.
Sursa: GP24 Media
Photocredit: MotoGP - SBK Fans Romania
Sponsor: TricouMania

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 Media

Latest Posts

Don't Miss