More

    Latest Posts

    Honda dezvăluie „ultima dezvoltare majoră” către unitatea de putere, pe măsură ce se străduiesc să învingă Mercedes

    Honda a scos un upgrade major în timp ce implementau un nou depozit de energie – ceea ce ei au numit o actualizare „semnificativă” a unității lor de putere – pentru Marele Premiu al Belgiei, în timp ce își continuă lupta cu Mercedes în ultimul lor an în F1.

    Ultimul sezon al producătorului Honda în Formula 1 i-a văzut aducându-şi motorul din 2022 cu un an mai devreme în încercarea de a ajuta Red Bull să câștige primul titlu de campionat din 2013. Au spus că depozitul de energie, montat pe mașinile Red Bull și AlphaTauri din Belgia, reprezintă „ultima dezvoltare majoră” a unității lor de putere din 2021, înainte de a pleca din F1 la sfârșitul anului.

    Yasuaki Asaki, șeful de dezvoltare PU al Honda F1, a explicat: „Acest nou ES a fost dezvoltat într-un proiect care a durat câțiva ani, cu scopul de a combina îmbunătățirile şi eficiența energetică cu reduceri semnificative ale greutății.

    „În ceea ce va fi ultimul sezon al companiei în acest sport, Honda F1 a reușit să introducă noul ES – echipat cu o baterie mai ușoară, cu rezistență redusă, extrem de eficientă și cu putere ultra-mare – la timp pentru începerea celei de-a doua jumătăţi a sezonului.

    „Pentru a atinge obiectivul final de a învinge Mercedes și de a câștiga campionatul înainte de a părăsi F1 la sfârșitul sezonului 2021, am recunoscut necesitatea de a spori performanța. Ca atare, planul de dezvoltare pentru noul ES a devenit în mod substanțial obiectivul inițial al anului 2022 pentru introducerea în timpul sezonului 2021 „, a continuat el.

    Cu noua ES, Max Verstappen a obținut pole-ul și victoria în Belgia și o victorie dominantă pe teren propriu în runda următoare la Zandvoort din pole position. Această cursă a fost încheiată, desigur, printr-o coliziune cu Lewis Hamilton la Monza.

    „Dar semnele au fost promițătoare, după ce a fost o cantitate uriașă de muncă pentru a oferi atât performanță, cât și scăderi în greutate, acestea din urmă ajutând Red Bull să optimizeze distribuția în greutate”, a spus Honda. Producătorul a denumit proiectul o „întreprindere masivă”, care a fost posibilă numai datorită colaborării echipei de baterii auto Honda din Japonia, care a lucrat cu fabrica Milton Keynes F1.

    Ca urmare a acestei colaborări, Asaki a spus că tehnologia va fi utilizată pe drum: „Chiar și după ce Honda părăsește F1, această nouă tehnologie a bateriei va contribui enorm la viitoarea tehnologie Honda pentru a crea o societate neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon, să conducă progresul mobilității și permite oamenilor de pretutindeni în lume să-și îmbunătățească viața de zi cu zi.

    Red Bull, care își va produce propriile motoare (folosind IP-ul existent al Honda) începând cu 2022, se află la 18 puncte în spatele Mercedes în clasamentul constructorilor, pe măsură ce Marele Premiu al Rusiei se apropie.

    Mai multe ştiri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiţi AICI!

     

    Sursa: Formula 1

    Photocredit: Formula 1


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss