Latest Posts

Honda a renunțat prea devreme la F1, spune Yamamoto

Vizualizări: 17130

Șeful Honda F1, Masashi Yamamoto, regretă că producătorul japonez de motoare a părăsit seria prea devreme și speră că marca va reveni într-o zi.

În octombrie 2020, Honda a anunțat că va retrage programul său de F1 după sezonul 2021, după șapte ani de furnizare de unități de putere hibride mai întâi pentru McLaren, apoi pentru AlphaTauri și Red Bull.

Acest lucru a determinat Red Bull să aducă dezvoltarea motoarelor în campusul lor din Milton Keynes, atrăgând personal de la Honda și diverse echipe rivale pentru a conduce noua divizie Red Bull Powertrains.

După ani de luptă cu McLaren, Honda a adus în cele din urmă îmbunătățiri drastice la motoarele sale, ceea ce le-a permis celor de la Red Bull să concureze cu echipa dominantă Mercedes și i-a permis lui Max Verstappen să revendice campionatul mondial din 2021 într-o confruntare dramatică cu Lewis Hamilton.

Când a fost întrebat dacă Honda a părăsit F1 prea devreme, chiar când a început să culeagă roadele muncii sale, directorul Honda F1 Yamamoto a fost de acord cu acest sentiment. „Personal da, sunt de acord”, a spus Yamamoto.

„Dar aceasta este, evident, o decizie a companiei și înțeleg în ce direcție vrea compania să meargă, așa că în cele din urmă trebuie să acceptăm asta. Dar avem întotdeauna imaginație, așa că sperăm că într-o zi Honda se va întoarce în F1”.

Honda

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

În timp ce Yamamoto a recunoscut că este trist să vadă Honda plecând, el a spus că a fost o mare „satisfacție, mai degrabă decât ușurare” să revendice campionatul piloților cu Verstappen, ceea ce înseamnă că Honda și-a atins în cele din urmă obiectivele și nu va pleca cu treburi neterminate.

„Desigur că este trist, dar știam acest lucru din octombrie 2020 și, prin urmare, știam că trebuie să facem eforturi pentru asta în 2021”, a explicat el.

„Am luat o altă mentalitate și am privit decizia într-un mod diferit, am încercat să dăm totul pentru a performa în timpul care ne mai rămânea.

„Ne-am concentrat să câștigăm campionatul în ultimul an, iar acum cred că ne-am terminat treaba în F1. Ne-am atins obiectivul, chiar și în intervalul de timp pe care ni l-am stabilit.

„În primul rând, am avut un parteneriat cu Toro Rosso și un an mai târziu a intrat Red Bull. Scopul nostru și, de asemenea, scopul lor a fost să câștigăm campionatul în trei ani. Exact asta s-a întâmplat în 2021, așa că este doar o poveste grozavă, mai ales că am depus mult efort în asta.”

Yamamoto a adăugat că Honda va oferi în continuare sprijin pentru ceea ce el a numit un efort „provocator” al lui Red Bull de a rula cu succes motoarele interne, cu specificația pentru 2022 a motorului fiind cea finală proiectată de la uzina japoneză Honda din Sakura.

“Va fi Red Bull Powertrains și îi vom sprijini să obțină performanțe bune cu AlphaTauri și Red Bull. Dar da, cu siguranță va fi o relație diferită”, a spus el.

“Este o provocare, dar este și adevărat că vor să fie o echipă mai puternică și mai integrată, având totul în interior. Ca Honda, vrem să-i sprijinim cât mai mult posibil cu resursele noastre pentru ca acest proiect să aibă succes.”

Mai multe ştiri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiţi AICI!

Sursa: Motorsport Network
Photocredit: Motorsport Network
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Motorsport Network

Latest Posts

Don't Miss