More

    Latest Posts

    Helmut Marko: Trebuie să reducem greutatea pentru a rămâne în față.

    Helmut Marko spune că echipa Red Bull Racing trebuie să reducă din greutatea mașinii dacă vrea să continue să lupte în fruntea plutonului în acest sezon.

    Noile reglementări tehnice ale F1 pentru 2022 au dus la o creștere a greutății de la 752 kg la 795 kg, cauzată de noile jante de 18 inch și de caracteristicile de siguranță îmbunătățite de pe șasiul din 2022. Dar echipele s-au luptat să îndeplinească obiectivul minim de greutate, în parte din cauza utilizării unor piese standard mai grele decât se așteptau, cum ar fi capacele de roți. Acest lucru i-a determinat pe unii dintre ei să recurgă la îndepărtarea vopselelor de pe livrea lor în încercarea de a economisi greutate.

    Toto Wolff, șeful Mercedes AMG F1, a declarat în Bahrain că „cea mai bună presupunere” a sa este că atât echipa sa, cât și Red Bull Racing sunt „probabil cele mai supraponderale” dintre primele 10 mașini. După ce a pierdut în Bahrain în fața lui Charles Leclerc de la Scuderia Ferrari, Max Verstappen a obținut prima victorie a Red Bull Racing din acest an în Arabia Saudită la sfârșitul săptămânii trecute, după ce colegul său de echipă Sergio Perez a obținut pole position-ul.

    Helmut, Marko

    Dar Helmut Marko, consilierul Red Bull Racing, a recunoscut că mașina RB18 a rulat supraponderală și că trebuie să se concentreze pe reducerea acestei cifre pentru a rămâne competitivă în față, având în vedere avantajul de greutate perceput de Scuderia Ferrari.

    Helmut Marko a declarat că provocarea suplimentară cu care se confruntă Red Bull Racing pentru a reduce greutatea mașinii a fost plafonul de costuri, care a limitat zonele de concentrare. „Este mult mai dificil să scapi de greutate din cauza plafonului de costuri”, a declarat Helmut Marko într-un interviu exclusiv acordat publicației germane Formel1.de.

    „Trebuie să calculezi mai precis unde se poate găsi progresul tehnic, unde se poate găsi reducerea greutății și fiabilitatea, adică aceste trei componente, iar apoi trebuie să găsești compromisul potrivit. Dar un lucru este clar: cu siguranță nu vei putea să conduci în fruntea plutonului în acest sezon dacă ești supraponderal”.

    Helmut, Marko

    Echipele nu pot cheltui decât 140 de milioane de dolari în acest sezon în cadrul plafonului bugetar, ceea ce reprezintă o presiune deosebită pentru Red Bull Racing, Mercedes AMG F1 și Scuderia Ferrari, care sunt cele mai mari trei operațiuni din F1. Red Bull Racing și Scuderia Ferrari au impus ritmul la începutul sezonului, obținând câte o victorie fiecare, dar ritmul de dezvoltare va fi mai mare decât de obicei în conformitate cu noile reglementări.

    Una dintre echipele care se pare că se apropie deja de greutatea minimă este Alfa Romeo F1, care s-a bucurat de un început de sezon competitiv și a obținut un rezultat cu două puncte în Bahrain.

    Întrebat dacă el crede că Alfa Romeo F1 este singura mașină care nu este supraponderală în prezent, Helmut Marko a spus: „Din informațiile pe care le avem și, mai ales, din cât de vehement au fost împotriva adăugării de greutate, este sigur să presupunem că o fac. Se presupune că au și un ampatament mai scurt, nu pot să judec. Dar, împreună cu motorul Ferrari, asta explică performanțele pe care le au în prezent”.

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Formula 1 Fans Romania


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss