More

    Latest Posts

    Hamilton: Nu înțeleg de ce mașinile F1 sunt din ce în ce mai grele!

    Noua generație de mașini F1 din 2022 va fi cea mai grea din toate timpurile, greutatea minimă a mașinii fiind setată în prezent la 790 kg.

    Trecerea la unități de putere turbo hibride mai grele din 2014, structurile de siguranță îmbunătățite și sosirea halo-ului, au contribuit la o creşterea greutăţii maşinilor de-a lungul anilor.

    De la aproximativ 640 kg la sfârșitul erei V8, mașinile au depășit 700 kg în 2016 și acum împing spre 750 kg.

    Volumul suplimentar care este transportat a contribuit la faptul că mașinile sunt mai puțin agile și se crede că este un factor care contribuie la motivul pentru care locații precum Monaco nu mai par deosebit de potrivite pentru mașinile F1.

    Pentru Hamilton, greutatea suplimentară pare să meargă și împotriva încercării lumii de a construi mașini mai ușoare şi care consumă mai puțină energie.

    „Nu înțeleg de ce mergem mai greu”, a spus el. „Nu înțeleg în special de ce ne îngreunăm când se vorbește despre faptul că suntem mai sustenabili – la fel cum sportul merge în acea direcție.”

    Hamilton

    „Mergând cu o maşină mai grea, folosești din ce în ce mai multă energie. Deci, se pare că nu este neapărat în direcția corectă sau în procesul corect de gândire”.

    Pe lângă faptul că mașinile sunt mai grele, ele au și dimensiuni mult mai mari comparativ cu anii anteriori.

    Hamilton spune că întreaga senzație a mașinilor s-a schimbat enorm de când a început la F1.

    „Mașinile mai ușoare erau mai agile, nu erau nici pe departe atât de mari, în mod natural, astfel încât cursele şi manevrarea mașininlor erau mai bune”, a spus el.

    „Circuitele pe care concurăm se extind parcă de la an la an. În Baku este destul de larg în anumite locuri și, desigur, este îngust în alte locuri.

    „În Monaco a fost întotdeauna relativ imposibil de depăşit, dar acum mașinile sunt atât de mari încât sunt prea mare pentru pistă. Și, așa cum am spus, pe măsură ce devenim din ce în ce mai grei, trebuie să disipăm mai multă energie – frâne mai mari, mai mult praf de frână, mai mult combustibil pentru a ajunge la locații. Deci, nu înțeleg pe deplin ”.

    Fostul campion mondial Kimi Raikkonen spune că schimbarea greutății mașinii de când a concurat în F1 nu a fost niciodată un șoc, deoarece s-a întâmplat treptat.

    Cu toate acestea, el spune că doar atunci când privim înapoi în cărțile de istorie, amploarea schimbării atinge un punct sensibil.

    „Este foarte mult când vezi mașinile vechi lângă mașinile de anul acesta sau chiar mașinile de anul trecut”, a explicat el.

    „De câțiva ani exclamarea care îmi vine în minte atunci când văd maşinile din trecut este „cât de mici par!” Dar, evident, nu suntem aici pentru a proiecta.

    „Cred că dacă am concura încă la mijlocul anilor 2000 sau în orice an doriți să alegeți mașini, nu ar face nicio diferență în curse. Pur și simplu se pierde o groază de bani pe drum pentru a ajunge aici și nimic altceva nu s-a schimbat.”

    Mai multe ştiri despre Campionatul de Formula 1 găsiţi AICI!

    Sursa: Motorsport Network
    Photocredit: Formula1

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Motorsport Network

    Latest Posts

    Don't Miss